7 سرم مو مناسب موهای خشک و آسیب دیده

7 سرم مو مناسب موهای خشک و آسیب دیده
14 تیر 1403 بدون نظر 8 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

انتخاب سرم مو مناسب موهای خشک و آسیب‌دیده به شما کمک می کند تا موهای فرسوده یا شکافته شده‌ی خود‌ را آبرسانی کنید و با تامین آب از دست رفته زمینه را برای هیدراتاسیون موهای خشک فراهم سازید.

پیدا کردن بهترین سرم مو کار آسانی نیست برخی از آنها می توانند باعث چسبندگی موهای شما شوند و برخی از آنها به خاطر فرمولاسیونی که دارند منجر به ایجاد احساس سنگینی بر روی مو می شوند و مانعی را بر سر راه مواد مغذی ایجاد می کنند از آنجایی که همه سرم‌‌‌‌های مو با ترکیبات یکسانی ساخته نمی شوند شناخت نوع موی شما در انتخاب سرم متناسب با نیازتان اهمیت ویژه‌ای دارد. انتخاب سرم مو مناسب موهای خشک و آسیب‌دیده به شما کمک می کند تا موهای فرسوده یا شکافته شده‌ی خود‌ را آبرسانی کنید و با تامین آب از دست رفته زمینه را برای هیدراتاسیون موهای خشک فراهم سازید. کسانی که از موهای کدر و بی روح خود رنج می برند می توانند از سرم‌های حاوی مواد مغذی مانند روغن آرگان و ویتامین E استفاده کنند و از سرم‌هایی که با مواد شیمیایی خشن فرموله شده‌اند اجتناب کنند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 7 سرم مناسب موهای خشک و آسیب دیده آشنا کنیم تا بتوانید به بهترین شکل از موهای خشک و آسیب دیده خود مراقبت کنید و با انتخاب درست، موهای کدر و بی روح خود را تبدیل به موهای نرم و ابریشمی کنید.

سرم مو مناسب موهای آسیب دیده و خشک :

1- سرم مو حاوی کراتین پنتن مخصوص موهای خشک و آسیب دیده:

یکی از محصولاتی که در روتین مراقبت از موهای خشک تاثیر بسزایی دارد استفاده از سرم است چرا که سرم‌ها بگونه‌ای فرموله شده اند که شما را به نتیجه مطلوب یعنی موهایی نرم و لطیف برسانند. سرم حاوی کراتین پنتن همان محصولی است که می تواند شما را به آنچه که می خواهید برساند این سرم فوق العاده بافت سبکی دارد به همین خاطر بعد استفاده از آن احساس سنگینی بر روی مو نخواهید داشت و با افزایش خاصیت ارتجاعی مو و تقویت استحکام آنها را در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می کنید. سرم پنتن می تواند به ترمیم موهایی بپردازد که در اثر رنگ و ابزارهای حرارتی آسیب دیده اند تا جلوه‌ای زیبا و سالم برای شما به ارمغان بیاورد همچنین به دلیل استفاده از کراتین و ویتامین E می تواند از ایجاد وزی مو جلوگیری کند و با بازسازی بافت مو آنها را تبدیل به موهایی نرم و ابریشمی کند.

بنابراین اگر می خواهید لذت داشتن موهایی درخشان، مقاوم و لطیف را تجربه کنید می توانید سرم پنتن را در روتین مراقبت از موی خود قرار دهید تا با تامین مواد مورد نیاز مانع رسیدن آسیب به موها شوید.

2- سرم حاوی روغن آرگان بیجورکا:

اگر می خواهید با آبرسانی، رطوبت تار موهای خشک و وز خود را تامین کنید باید به سراغ سرم حاوی روغن آرگان بیجورکا بیایید تا موهایی نرم و هیدراته داشته باشید این محصول بی نظیر مخصوص انواع موها طراحی شده تا با استفاده از فرمولاسیون خاص خود بدون ایجاد چربی و احساس سنگینی به تقویت تار موهای خشک و آسیب دیده بپردازد و فولیکول‌های مو را تشویق به رشد بیشتر کند تا ظاهری زیبا و درخشان برای موهایتان به ارمغان بیاورید.

سرم مو بیجورکا در کنار آبرسانی و تامین رطوبت به جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو می پردازد و با تامین مواد مغذی و مورد نیاز موهای آسیب دیده زمینه را برای داشتن موهایی حالت پذیر و فاقد موخوره فراهم می کند.

بنابراین با انتخاب سرم حاوی روغن آرگان بیجورکا می توانید به افزایش استحکام، کاهش موخوره، افزایش شانه پذیری و حفظ رطوبت در تار مو کمک کنید.

3- سرم ترمیم کننده موهای خشک گلیس:

کار کردن با موهای خشک و وز دشوار است و به سختی می توان آن‌ها را حالت داد از آنجایی که شانه کردن و استایل کردن چنین موهایی چالش برانگیز است می توانید از سرم موی ترمیم کننده گلیس استفاده کنید این سرم به سرعت می تواند آب از دست رفته تار موهای خشک شما را جبران کند تا با تامین رطوبت بتوانید فوری به نتیجه دلخواه یعنی موهایی لطیف و نرم دست یابید چرا که سرم گلیس در فرمولاسیون خود از کراتین هیدرولیز شده، روغن دانه مارولا، گلیسیرین، روغن زرد آلود و اولئیک اسید استفاده می کند تا با پر کردن شکاف‌های ایجاد شده در موهای آسیب دیده به افزایش حجم و ترمیم موها کمک کنید از طرفی دیگر این محصول دارای بافت سبکی است به طوری که بعد استفاده احساس سنگینی و چربی بر روی مو نخواهید داشت و با حفظ رطوبت در تار مو زمینه را برای داشتن موهایی خوش حالت و کنترل پذیر فراهم می کنید.

سرم ترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیده گلیس با استفاده از روغن‌های گیاهی موجود در خود می تواند در کنار آبرسانی به تغذیه مناسب و کاهش موخوره بپردازد تا تجربه داشتن موهایی درخشان و ابریشمی را لمس کنید.

4- سرم موی شیر نارگیل او جی ایکس:

سرمی مغذی و ارگانیک که می تواند در کنار آبرسانی موهای خشک، به تامین مواد مورد نیاز آنها بپردازد تا با افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام مو زمینه را برای داشتن موهای سالم و درخشان فراهم بیاورد این سرم به دلیل استفاده از شیر نارگیل، روغن نارگیل و پروتئین سفیده تخم مرغ می تواند مانع ایجاد خشکی و شکنندگی موها شود تا با محافظت از موها در برابر آسیب‌های محیطی جلوه‌ای سالم و زیبا برای موهایتان به ارمغان بیاورید و آنها را برای رشد بیشتر تشویق کنید همچنین با استفاده از این سرم در روتین مراقبت از مو می توانید با تغذیه مناسب و اکسیژن رسانی به بهترین شکل از آسیب دیدن موها جلوگیری کنید از طرفی دیگر به خاطر عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر مانند الکل، سیلیکون و پارابن برای انواع موها بویژه موهای خشک و شکننده مناسب است.

بافت سبک و جذب سریعی دارد تا بدون ایجاد چربی و احساس سنگینی به آبرسانی موهایتان بپردازد بنابراین با استفاده از سرم مو شیر نارگیل او جی ایکس موهایی نرم و لطیف همراه با تغذیه مناسب خواهید داشت.

5- سرم حالت دهنده و نرم کننده اویدرم:

عوامل مختلفی مانند ژنتیک، استفاده مکرر از ابزارهای حرارتی، شستشو با آب داغ و... باعث خشکی و وز شدن موها می شوند به همین خاطر داشتن روتین مراقبتی مناسب، اهمیت زیادی پیدا می کند سرم‌ موی اویدرم یکی از محصولاتی است که می تواند با مرطوب کردن و آبرسانی، موهای خشک و بی روح شما را تبدیل به موهایی درخشان و نرم کنند تا با استفاده منظم از آن بتوانید به تدریج بافت آسیب‌دیده موهایتان را ترمیم کنید و بدون ایجاد چربی بر روی مو ظاهری سالم و خوش حالت برای موهایتان به ارمغان بیاورید.

سرم حالت دهنده و نرم کننده اویدرم با روغن هسته انگور و روغن آرگان فرموله شده است تا در کنار برخورداری از خاصیت آبرسانی، مواد مغذی مورد نیاز موها را تامین کند بنابراین اگر می خواهید از موها در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کنید تا با برطرف شدن خشکی، نرمی و لطافت را برای آنها به ارمغان بیاورید به سراغ سرم مو اویدرم بیایید تا با حفظ رطوبت از ایجاد موخوره و وزی مو جلوگیری کنید.

6- سرم دو فاز حاوی روغن آرگان سریتا:

یکی دیگر از محصولاتی که به کمک موهای خشک و آسیب دیده شما می آید سرم دو فاز حاوی روغن آرگان سریتا است این محصول با توجه به نیازهای خاص موهای خشک و وز فرموله شده است تا با استفاده از ترکیبات خود مانند روغن آرگان، کراتین و جلبک قرمز به ترمیم و بازسازی بافت موهای آسیب دیده بپردازد و موهای کدر و خشک شما را به موهایی باطراوت و نرم تبدیل کند همچنین این سرم مو با تامین مواد مغذی زمینه را برای افزایش و رشد بیشتر موها فراهم می کند. سرم سریتا با افزایش شانه پذیری، کاهش موخوره و افزایش درخشندگی به شما کمک می کند تا با قرار دادن این محصول در روتین مراقبتی خود در کنار حفظ رطوبت با استفاده منظم، موهایی ابریشمی و زیبا برای خود به ارمغان بیاورید.

بنابراین با انتخاب سرم دو فاز حاوی روغن آرگان سریتا شما می توانید به نتیجه دلخواه یعنی موهای نرم و لطیف دست پیدا کنید.

7- سرم مو درمالیفت ویژه موهای خشک:

محصولی که با توجه به موهای خشک و آسیب دیده فرموله شده است تا با خاصیت آبرسانی خود زمینه را برای افزایش مقاومت و لطافت فراهم کند. این سرم مو به واسطه فرمولاسیون خاص خود می تواند مواد مورد نیاز موهای شما را تامین کند تا با ترمیم و حفظ رطوبت شادابی و درخشندگی را به موهای کم آب و بی روح شما بازگرداند این سرم مو از روغن‌های گیاهی مانند روغن جوجوبا، روغن کالاندولا، روغن آرگان و عصاره آلوئه ورا استفاده می کند بنابراین تاثیر بسزایی در درخشندگی و بازسازی بافت موهایتان دارد.

در نتیجه:

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 7 سرم مناسب موهای خشک و آسیب دیده آشنا کنیم تا بتوانید با انتخاب محصول مناسب از موهای خود محافظت کنید البته قبل از انتخاب هر محصولی باید به مواد تشکیل دهنده آن و جنس موهایتان توجه کنید تا بتوانید با شناسایی محصول متناسب نوع مو بهترین انتخاب را در پی داشته باشید البته به طور کلی توصیه می گردد که قبل خرید و استفاده از هر محصولی حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا با راهنمای او بتوانید موهای خشک، آسیب دیده و کدر خود را به موهایی شاداب، باطراوت و سالم تبدیل کنید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید