عطر تابستانی مناسب خانم‌ها

عطر تابستانی مناسب خانم‌ها
20 تیر 1403 بدون نظر 8 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

ما در این مقاله قصد داریم شما را با عطرهای خنک و میوه‌ای ویژه روزهای گرم سال آشنا کنیم تا بتوانید از رایحه‌ی خوش آنها ساعات لذت بخشی را در کنار دوستان و عزیزانتان بگذرانید.

دنیای عطرها مانند منظره‌ای مسحور کننده شگفت انگیز است که هر فصل با ویژگی‌های منحصر به فرد خود سفری دل انگیز را در دنیای عطرها برای شما به ارمغان می آورد. از نسیم ملایم بهاری تا آغوش گرم خورشید تابستانی، از رایحه‌های دلپذیر پاییزی تا درخشش برف زمستانی هر کدام رایحه‌ی مختص و متمایز کننده خود را دارند که می توانند شما را در آغوش بگیرند و الهام بخش شما باشند ما در این مقاله قصد داریم شما را با عطرهای خنک و میوه‌ای ویژه روزهای گرم سال آشنا کنیم تا بتوانید از رایحه‌ی خوش آنها ساعات لذت بخشی را در کنار دوستان و عزیزانتان بگذرانید.

1- عطر ورساچه اروس ادو پرفیوم زنانه:

این عطر اثر هنری مشترک آلبرتو موریلاس، اولیور کرسپ و ناتالی لارسن است. ظاهر عجیب و غریب این عطر که صورت مدوسا در مرکز آن حکاکی شده شما را به سمت و سوی اساطیر یونان می برد این عطر فوق العاده در نت‌های آغازین شما را با موجی از رایجه‌ی خوش بوی لیمو، انار و ترنج مواجه می کند و در نت‌های میانی عطر شکوفه‌های لیمو، یاس و گل صد تومانی لحظات شاد و مفرحی را برای شما به ارمغان می آورد اسانس پایه عطر ورساچه ادو پرفیوم با مشک، چوب صندل، رایحه‌های چوبی و آمبروکسان طراحی شده است. با این عطر شادابی و طراوت شما هرگز تمام نخواهد شد چرا که نت‌های کلیدی هر رایحه‌ی شادابی همیشه با لیمو همراه است که در این عطر به زیباترین و هنرمندانه‌ترین شکل ممکن بکار گرفته شده است این عطر می تواند مطمئنا با ماندگاری 5 ساعت در گرمای تابستان بدون نیاز به استفاده مجدد در طول روز دوام بیاورد و آن را به یکی از بهترین عطرهای تابستانی برای خانم‌ها تبدیل کند.  

2- عطر استفان هامبرت لوکاس:

کسانی که از عطرهای میوه‌ای خوششان می آیند در برابر عطر استفان هامبرت لوکاس مقاومت کمی دارند چرا که این عطر فوق العاده در ترکیبات خود از لیمو، زنجبیل، دانه‌های قرمز، انبه، کومارین، یاس، رایحه‌های چوبی، مشک، کهربا و ناگارموتا استفاده می کند. وجود اسانس پایه چوب در این عطر به شما تضمین می کند که برای روزهای گرم سال به اندازه کافی سبک است که باعث می شود تا خلق و خوی شادتری در اوج گرمای تابستان داشته باشید. عطر استفان هامبرت لوکاس با نت‌های پر جنب و جوش انبه که خود مظهری از شادابی و طراوت میوه‌های استوایی است ماهیت تابستان را برای شما به تصویر می کشد تا ساعاتی لذت بخش را با رایحه‌ای میوه‌ای تجربه کنید از طرفی دیگر به خاطر نت چوب در این عطر شما می توانید از ماندگاری آن در طول روز و شب‌های گرم تابستان اطمینان خاطر پیدا کنید.

3- عطر ورساچه پور فمه دیلن تورکویز:

جزایر دور دست را تصور کنید، جایی که آسمان آبی با آب‌های شفاف کریستالی برخورد می کند نسیم ملایم بهاری پوست شما را نوازش می کند تا روحتان را شاداب‌تر و باطراوت‌تر از قبل کند این عطر دقیقا این حس و حال را برای شما به ارمغان می آورد. عطر ورساچه پور فمه دیلن تورکویز با الهام از روزهای تابستانی قصیده‌ای است برای احساسات زنان امروزی، که با استفاده از رایحه‌های سرزنده گل و چوب احساس رهایی بخشی را در تابستان برای شما ایجاد می کند. این عطر به خاطر ترکیبات فوق العاده‌ای که دارد به یکی از بهترین عطرهای زنانه تابستانی در سال 2024 تبدیل شده است.

عطر ورساچه‌ی دیلن فیروزه‌ای با نت‌های ابتدایی ماندارین و لیمو، نت‌های میانی جوانه انگور سیاه، یاسمن و فریزیا همراه است و به خاطر اسانس پایه چوب و مشک که در ترکیبات خود دارد می تواند در کنار سبک بودن برای روزها و شب‌های طولانی تابستان ماندگار باشد.

4- عطر گوسیپ نایت ادو پرفیوم زنانه گریتی:

برای علاقه مندان به هلو، عطر گوسیپ نایت یک تجربه لذت بخش را ارائه می دهد چرا که این عطر از اسانس هلو، شکوفه انبه به همراه کارامل و وانیل استفاده می کند تا شب‌های تابستانی شما را با رایحه‌های میوه‌ای دل انگیز کند این عطر به گونه‌ای طراحی شده است تا ماندگاری طولانی برای شما داشته باشد و به راحتی در هر فصلی استفاده می شود.

ترکیب هلو در این عطر شیرین، باطراوت و نیرو بخش است بخصوص زمانی که با شکوفه انبه همراه می شود شرینی ملایمی را برای شما به ارمغان می آورد.

5- عطر میس دیور بلومینگ بوکت:

عطری لطیف و ملایم با رایحه گل که لحظات نابی را برای شما به تصویر می کشد با استفاده از این عطر می توانید حضور در یک باغ پر از گل رز را متصور شوید. عطر میس دیور توسط فرانسوا دماشی در سال 2014 منتشر شده است. این عطر ترکیبی از نارنگی ماندارین، گل صد تومانی، گل رز داماسک، زرد آلود، هلو و مشک است. رایحه ملایم و طبیعی عطر میس دیور یادآور صبح‌های باطراوت و شبنم زده در باغ‌های رز مجلل است که با یک نسیم ملایم پوست شما را نوازش می کند تا شادابی را حتی در اوج گرما تجربه کنید. این عطر به خطر ترکیبات فوق العاده‌ای که دارد، سبک است به همین دلیل به انتخاب ایده آل هر خانمی در تابستان تبدیل شده است.

نت‌های لطیف مرکبات و گل‌هایی مانند گل صد تومانی و گل رز طراوت روزهای تابستانی را تداعی می کند و در هوای گرم حس و حال حیات و شادی را برای شما به ارمغان می آورد عطر میس دیور به گونه‌ای طراحی شده که شما می توانید ضمن استفاده از آن در فعالیت‌های روزمره، در رویدادهای رسمی یا جلسات کاری استفاده کنید.

6- عطر کوکونات سان ادو پرفیوم زنانه The 7 Virtues:

این عطر به عنوان یکی از بهترین عطرهای تابستانه در سال 2024 شناخته شده است چرا که رایحه خنک نارگیل را با وانیل، یاس و نمک دریا ترکیب می کند تا شما را به روزهای دل انگیز استوایی ببرد. رایحه اصلی عطر کوکونات نارگیل است که می تواند تصاویری از سواحل شنی، آسمان آبی روشن را برای شما تداعی کند به همین خاطر محبوب خیلی از خانم‌ها است و برای روزهای آفتابی و شب‌های تابستانی گزینه ایده آلی است.

7- عطر گرلن نرولیا وتیور:

عطری باطراوت و تازه که به خاطر رایحه‌های سبک و سرزنده‌اش از محبوبیت زیادی برخوردار است. عطر گرلن از طبیعت الهام گرفته شده است به همین خاطر مظهر عطرهای تابستانی است که با ترکیبی از نت‌های مرکبات خوش طعم، جلوه‌ای خنک و لذت بخش برای شما به ارمغان می آورد عطر گالن با اسانس پایه سدر و دانه تونکا طراحی شده است شما در نت‌های ابتدایی رایحه خوشایند ترنج، برگ انجیر و پتی گرن را استشمام می کنید و در نت‌های میانی نرولی، انجیر و رز را احساس می کنید. بنابراین اگر به دنبال عطری تابستانه‌، میوه‌ای و خنک هستید حتما عطر گرلن نرولیا وتیور را در صدر لیست خود قرار دهید تا تجربه خوشایندی را برای خود به ارمغان بیاورید.

8- عطر کالوین کلین سی کی وان سامر دیز:

این عطر بخشی از مجموعه CK One Summer است به همین خاطر بگونه‌ای طراحی شده است که منعکس کننده روزهای آفتابی با رایحه‌ای شاداب و نشاط آور باشد این عطر با نت‌های خنک و میوه‌ای خود مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است به همین خاطر عطر کالوین انتخاب ایده آلی برای فصل تابستان است از طرفی دیکر ترکیبات این عطر سبک و در عین حال نشاط آور است که برای روزهای گرم سال عالی است تا با ایجاد احساس خنکی و تازگی شادابی را حتی در گرم‌ترین روزهای سال برای شما به ارمغان بیاورد. از اسانس‌های بکار رفته در عطر کالوین می توان به پرتقال، نعناع، چای، مشک و خس خس اشاره کرد.

9- عطر تیفانی اند کو:

عطر تیفانی دارای یک رایحه تازه و مشک دار است که به خاطر خنکی و طراوتی که به همراه دارد برای فصل تابستان انتخاب ایده آلی است این عطر با مرکباتی مانند لیمو، ماندارین و زنبق رایحه‌ای ماندگار برای شما به ارمغان می آورد از آنجایی که از ترکیبات منحصر به فردی ساخته شده است جای خود را در قلب بسیاری از خانم‌ها باز کرده است تا با استشمام رایحه‌ی آن زمینه را برای لحظات شاد و مفرح فراهم کنید اسانس پایه عطر تیفانی اند کو شامل مشک و نعناع هندی می شود شما در نت‌های ابتدایی رایحه ترنج، نارنگی ماندارین و لیمو ترش را احساس می کنید این عطر در نت‌های میانی از اسانس‌های رز، زنبق، انگور فرنگی سیاه و هلو در ترکیبات خود استفاده می کند. بنابراین یکی از عطرهای میوه‌ای و خوشمزه روزهای تابستان، عطر تیفانی اند کو است.

در نتیجه:

همانطور که می دانید هر فصلی نیاز به عطر مختص خود را دارد تا رایحه‌ای خوشبو و باطراوت را برای شما به ارمغان بیاورد برای بسیاری از خانم‌ها این تغییر فصل نیاز به رایحه‌ای خوشبو را می طلبد که نه تنها از ماندگاری خوبی برخوردار باشد بلکه احساس خنکی و سبکی را در روزهای گرم تابستان برایشان به ارمغان بیاورد البته باید بدانید که هنگام انتخاب عطر باید به چند نکته توجه کنید:

  • به دنبال نت‌هایی سبک و باطراوت باشید.
  • از عطرهایی که ماندگار و مقاوم در برابر گرما هستند، استفاده کنید.
  • رایحه‌ای را انتخاب کنید که احساسات خوشایند را در شما برمی انگیزد.
  • مناسبت‌ها را در نظر بگیرید برای روزهاو لباس‌های غیر رسمی از رایحه‌های سبک استفاده کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 9 عطر خنک و میوه‌ای برای فصل تابستان آشنا کنیم تا با انتخاب رایحه‌ای دل انگیز تجربه خوشایندی را برای خود و دیگران رقم بزنید. 

 

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید