استایل با شلوار بگ

استایل با شلوار بگ
9 مرداد 1403 بدون نظر 5 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

شلوار بگ ضمن ایجاد زیبایی احساس راحتی و خوبی را برخلاف شلوارهای تنگ برای شما به ارمغان می آورد بخصوص در فصل تابستان به خاطر گرمای زیاد شلوار بگ می تواند مانع به دام انداختن گرما شود و با ایجاد احساس خنکی تجربه دل انگیزی را در تابستان برای شما به وجود بیاورد.


شلوار بگ همیشه جزء اصلی کمد لباس همه افراد است فرقی ندارد که شما چه جنسیت یا چه شکل و سایزی دارید استفاده از شلوار بگ همواره ایده‌ی فوق العاده‌ای است تا شما به استایلی که دلتان می خواهد برسید این شلوار ضمن ایجاد زیبایی احساس راحتی و خوبی را برخلاف شلوارهای تنگ برای شما به ارمغان می آورد بخصوص در فصل تابستان به خاطر گرمای زیاد شلوار بگ می تواند مانع به دام انداختن گرما شود و با ایجاد احساس خنکی تجربه دل انگیزی را در تابستان برای شما به وجود بیاورد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 5 نکته ضروری در انتخاب استایل مناسب با شلوار بگ آشنا کنیم تا با خواندن ادامه این مطلب به طور موثر بر روی استایل خود تاثیر بگذارید.

شلوار بگ یا گشاد چیست؟

شلوار بگ یکی از ترند‌های دهه 80 میلادی بوده که امروزه دوباره مورد استقبال و محبوبیت بسیاری از افراد قرار گرفته است این شلوار به خاطر طراحی خاصی که دارد برای تمام فصول مناسب است و شما می توانید آن را با آیتم‌های مختلفی مانند تاپ، پیراهن و شومیز ست کنید. شلوارهای بگ همانطور که از اسمش مشخص است کاملا آزاد و راحت هستند که آن را برای فصل تابستان ایده آل می کند. 

چه به دنبال یک تیپ و استایل غیررسمی باشید و چه در پی داشتن ظاهری رسمی برای شرکت در جلسات کاری باشید می توانید از شلوار بگ استفاده کنید و آن را با آیتم‌های مناسب ست کنید مثلا می توانید برای مهمانی‌های کاری شلوار بگ را با یک کت و کفش پاشنه دار استایل کنید و برای دورهمی‌های دوستانه و روزمره آن را به همراه یک تاپ و پیراهن دکمه دار ست کنید همچنین هرگز استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید چرا که شما می توانید با افزودن یک کمربند به شلوار گشاد، کمر خود را به خوبی مشخص سازید تا جلوه‌ای بهتر به استایل خود ببخشید.

شلوار بگ برای چه کسانی مناسب است؟

شلوارهای گشاد برای انواع تیپ‌های بدن مناسب است و می توانند با ایجاد استایلی زیبا به شما در داشتن ظاهری جذاب و مدرن کمک کنند این شلوار به خاطر ظاهر گشاد و پهنی که دارد می تواند پاهای چاق و درشت را به خوبی پنهان کنند تا کسانی که از این موضوع خوششان نمی آیند به راحتی با این شلوار به بهبود استایل خود کمک کنند همچنین این شلوار برای کسانی که بالا تنه‌ی بزرگتری نسبت به پایین تنه‌ی خود دارند مناسب است چرا که به راحتی می توانند فرم بدن شما را بهبود ببخشند و با ایجاد تناسب بین این دو نیمه برای شما احساس بهتری را به ارمغان بیاورند.

5 نکته ضروری در استایل کردن شلوار بگ:


1. از رنگ مناسب استفاده کنید:

انتخاب رنگ مناسب در استایل تاثیر زیادی می گذارد به خصوص در این روزهای گرم که با انتخاب رنگ‌های روشن می توانید به کاهش دمای بدن کمک کنید اغلب شلوارهای بگ در رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری تیره، زغالی، مشکی و کرم هستند که شما می توانید با توجه به آیتم‌های دیگر رنگ مناسب را انتخاب کنید البته اغلب رنگ‌های خنثی با رنگ‌های دیگر به راحتی ست می شوند تا شما را به دردسر یا هزینه‌های بیشتر نیندازد. البته اگر شما جزء کسانی هستید که به دنبال رنگ‌های شاد و پرانرژی برای استایل تابستانه خود می گردد می توانید از شلوارهایی با رنگ‌های پاستیلی مانند یاسی، آبی روشن، سبز یا سفید استفاده کنید. از بکار بردن این رنگ‌ها در استایل خود نترسید و به راحتی با انتخاب رنگ‌های روشن و جسورانه ظاهری تابستانی و زیبا داشته باشید البته در اینجا باید به رنگ‌ آیتم‌های دیگر هم توجه کنید تا به درستی رنگ‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهید. به طور مثال ترکیب رنگ سبز و زرد، آبی و سفید، قرمز و آبی، سبز و کرم، صورتی و خاکستری جزء ترکیب رنگ‌های تابستانی و پرطرفدار در میان خانم‌ها جوان است.

2. به دنبال پارچه مناسب باشید:

شلوار بگ به خاطر طراحی خاص و زیبایی که دارد برای تمام طول سال مناسب است اما باید بدانید که شلوار بگی که از جنس ابروباد است به خاطر نوع پارچه‌ای که دارد تنها برای روزهای گرم سال ایده آل است تا با تهویه هوا و جلوگیری از به دام انداختن گرما زمینه را برای خنک کردن بدن شما فراهم می کند در حالی که پشم برای آب و هوای سرد مناسب است بدین ترتیب شما می توانید با توجه به موقعیتی که دارید از پارچه‌ی مناسب استفاده کنید البته پرطرفدارترین و محبوب‌ترین پارچه در شلوار بگ، جین است چرا که جین برای تمام طول سال و با هر نوع استایلی سازگار است به همین خاطر شما شلوار جین را در کمد لباس هر فردی مشاهده می کنید. البته امروزه به خاطر علاقه زیادی که مردم به این نوع شلوار از خود نشان داده اند از پارچه‌ها و جنس‌های مختلف دیگری هم مانند کتان، پنبه و... استفاده می گردد تا بتوانند نیاز مخاطب را در موقعیت‌های گوناگون برطرف کنند.

 

 

3. از آیتم‌های مناسب، با شلوار گشاد استفاده کنید:

شلوار بگ تقریبا با هر چیزی ست می شود اما به طور کلی شما می توانید از مانتو، تاپ، شومیز و پیراهن استفاده کنید برخی از افراد گمان می کنند که فقط از مانتو کوتاه باید برای شلوار بگ استفاده کرد در حالی که شما می توانید از مانتو بلند هم برای داشتن استایلی زیبا بهره ببرید به طور مثال یک مانتو بلند جلو باز را به همراه تاپ با شلوار بگ ست کنید. البته بسته به موقعیت و سبک استایل می توانید از آیتم‌های متفاوتی استفاده کنید مثلا اگر قصد داریم که در یک مهمانی یا جلسه کاری شرکت کنید می توانید شلوار بگ را به همراه یک تاپ با کت استایل کنید و از آنجایی که قد شلوار بگ معمولا تا مچ پا می رسد و کمی به زمین کشیده می شود می توانید برای جلوگیری از این موضوع از کفش‌های لژ دار یا پاشنه بلند استفاده کنید تا ضمن کشیده‌تر نشان دادن پاها ظاهری رسمی و شیک برای شما به ارمغان بیاورد در مقابل اگر می خواهید که در یک دورهمی دوستانه شرکت کنید می توانید با پوشیدن کراپ جلوه‌ای جذاب و خیره کننده در استایل خود ایجاد کنید.

4. صندل و کتونی گزینه‌ای مناسب برای شلوار بگ است:

کفش‌های کتانی بهترین انتخاب و گزینه برای داشتن ظاهری غیررسمی و اسپرت است که شما می توانید این کفش‌ها را برای داشتن ظاهری اسپرت با شلوار بگ ست کنید چرا که این کفش‌ها به خاطر ظاهری که دارند می توانند حجم بیشتری را ایجاد کنند تا تناسب شلوار بگ را تکمیل کنند. اگر به دنبال ظاهری مینیمالی و کلاسیک هستید انتخاب کتونی‌های سفید ایده آل است. در فصل تابستان یا در مناطق گرمسیر انتخاب صندل با شلوار بگ گزینه‌ی فوق العاده‌ای است چرا که صندل‌ها آزاد و راحت هستند و با رفت و آمد هوا احساس خوبی را در تابستان برای شما به ارمغان می آورند. توصیه می شود که برای موقعیت‌های غیررسمی یا ساحلی از صندل‌های تخت استفاده کنید و هنگام انتخاب رنگ حتما به طرح و رنگ کلی استایلتان توجه کنید و اگر می خواهید که ظاهر ظریف‌تر و رسمی‌تری داشته باشید می توانید از صندل‌های پاشنه دار استفاده کنید تا پاهای شما را بلندتر و باریکتر نشان دهد. البته شما می توانید شلوار بگ را با انواع کفش‌ها مانند بوت و کفش‌های پاشنه دار ست کنید اما از آنجایی که قد شلوار بگ بلند است و قسمت زیادی از کفش را پنهان می کند انتخاب کفش‌های ساده‌تر مناسب‌ است همچنین با داشتن مقداری پاشنه می توانید مانع کشیده شدن آن بر روی زمین شوید.

5. از کمربند در استایل خود بهره ببرید:

اکسسوری جزء یکی از آیتم‌های ضروری و اصلاح کننده در استایل است به طوری که می توانید با بکار بردن یک اکسسوری در استایل خود ظاهر ساده‌ و خسته کننده خود را به ظاهری شیک و خیره کننده تبدیل کنید یکی از اکسسوری‌هایی که در شلوار بگ بکار می رود کمربند است شما با انتخاب یک کمربند باریک می توانید به کلی بر روی ظاهر شلوار خود تاثیر بگذارید. بین کمربند و کفش ارتباط زیادی وجود دارد به طوری که هم رنگ و هم جنس بودن آن تاثیر زیادی بر روی استایل شما می گذارد از طرفی دیگر می توانید رنگ سگگ کمربند خود را با اکسسوری‌های دیگر مانند ساعت ست کنید تا جلوه‌ای زیبا، شیک و ماندگار در استایل خود ایجاد کنید.

در نتیجه:

شلوار بگ یکی از آیتم‌هایی است که امروزه در میان افراد چه خانم و چه آقا از محبوبیت زیادی برخوردار است بویژه در فصل تابستان که به خاطر گرمای هوا این شلوار می تواند برای شما راحت و آزاد باشد برخی از افراد گمان می کنند که این شلوار باعث ایجاد کوتاهی در قد می شود در حالی که شما می توانید با انتخاب آیتم‌هایی مناسب مانند کفش پاشنه دار از ایجاد این اتفاق جلوگیری کنید تا با بلندتر نشان دادن پاهای خود به استایلی دلخواه و در عین حال راحت دست پیدا کنید. به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 5 نکته ضروری درباره انتخاب استایل با شلوار بگ آشنا کنیم تا با شناخت بیشتر بتوانید استایلی شیک و مدرن داشته باشید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید