شلوار جین زنانه و مردانه

شلوار جین زنانه و مردانه
24 تیر 1403 بدون نظر 6 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 10 ترند برتر شلوار جین زنانه و مردانه در سال 2024 آشنا کنیم بنابراین اگر بدنبال ترندهای شلوار جین بسیاری از استایلیست‌ها، اینفلوئنسرها و صنعت مد هستید خواندن ادامه این مطلب می تواند به شما کمک کند.

حتی چیزی به ظاهر استوار مانند شلوار جین از گذر زمان مصون نیست. باگذشت سال‌ها برخی از استایل‌ها از مد روز می افتند و برخی دیگر با توجه به فصل و شرایط آب و هوایی ترند سال می شوند شلوار جین هم همینطور با گذشت زمان با توجه به تغییراتی که در دنیای مد و زیبایی اتفاق می افتد تغییر می کند به همین خاطر شما در سال 2024 در حال مشاهده‌ی انواع مختلفی از جین‌ها هستید که استایل کردن هر یک از آنها نیاز به آیتم‌های متفاوتی دارند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 10 ترند برتر شلوار جین زنانه و مردانه در سال 2024 آشنا کنیم بنابراین اگر بدنبال ترندهای شلوار جین بسیاری از استایلیست‌ها، اینفلوئنسرها و صنعت مد هستید خواندن ادامه این مطلب می تواند به شما کمک کند.

1- شلوار جین کارگو:

یکی از شلوار‌های پرطرفدار خانم‌ها و آقایان در سال 2024 است این دسته از شلوارها غیررسمی هستند و به خاطر جیب‌های متعددی که معمولا روی ران، کناره‌ها یا پشت شلوار دارند ظاهری اسپرت برای شما به ارمغان می آورند. حضور این جیب‌ها در شلوار کارگو عنصر اصلی آنها در طراحی است چرا که با استفاده از این شلوار   شما فضای ذخیره سازی زیادی دارید می تواند در زمینه‌های مختلف کمک کنند. از لحاظ تاریخی این جیب‌ها برای کمک به سربازان و نگه داشتن تمام وسایل ضروری ایجاد شده است. از شلوار جین کارگو به خاطر ظاهر زمختی که دارد بیشتر برای فعالیت‌های غیررسمی مانند پیاده روی استفاده می شود.

شلوار جین کارگو یا باربری انواع متفاوت در رنگ‌های مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به استایلی که دارید شلوار مناسب خود را انتخاب کنید این شلوار با انواع تاپ‌ها، شومیز و بلوز ست می شود تا ظاهری جذاب را برای خود به ارمغان بیاورید.

2- شلوار جین گشاد:

یکی از شلوار جین‌های محبوب که به راحتی و بدون زحمت به شما برای داشتن استایلی زیبا، شیک و جذاب کمک می کند شلوار جین گشاد است که در چندین رنگ و مدل وجود دارد تا بتوانید از آن برای تمام طول سال استفاده کنید این شلوار دارای ساق‌های پهن‌تری نسبت به شلوار جین راسته است و به طور قابل توجهی گشاد هستند به همین خاطر فضای زیادی را در اطراف ران برای راحتی و جا‌به‌جایی ایجاد می کنند برای اینکه با این شلوار یک استایل تابستانه جذاب داشته باشید باید از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید مثلا به همراه شلوار جین گشاد یک بلوز گلدار یا طرحدار را انتخاب کنید تا ظاهری زیبا و در عین حال خنک و راحت داشته باشید.

3- شلوار جین راسته:

شلوار جین راسته جزء اصلی کمد لباس هر فردی است که به راحتی می توان آن را با آیتم‌های مختلفی استایل کرد این مدل از شلوار جین برخلاف جین گشاد بیشتر ساق پا را نمایان می کند و به خاطر سازگاری با هر نوع استایلی مورد علاقه خانم‌ها و دختران جوان است جین راسته به راحتی بر روی کمر می نشیند و تا مچ پا ادامه دارد. این شلوار جین مانند سایر جین‌ها انواع مختلفی دارد مانند جین راسته با کمر بلند که در سال 2024 به یکی از محبوب‌ترین جین‌ها در میان خانم‌ها تبدیل شده است این شلوار به خاطر ظاهری که دارد مدرن‌تر از سایر جین‌ها است بلندی قسمت کمر این شلوار تا بالای ناف شما می رسد و به خاطر این بلندی حالتی مانند ساعت شنی را ایجاد می کند این مدل از شلوار نه تنها برای رویدادهای رسمی بلکه برای فعالیت‌های غیررسمی هم بکار می رود و شما می توانید بسته به موقعیتی که می خواهید در آن حضور پیدا کنید از آیتم‌های مناسب استفاده کنید مثلا اگر قصد دارید که در یک مهمانی از شلوار جین راسته با کمر بلند استفاده کنید می توانید یک پیراهن دکمه دار را داخل شلوار جین خود بکنید و آن را با کفش پاشنه بلند ست کنید.

4- شلوار جین بوت کات:

یکی دیگر از انواع جین‌های محبوب که در هر کمد لباسی یافت می شود شلوار جین بوت کات است این جین به گونه‌ای طراحی شده است که از زانو به پایین گشاد می شود تا برای کسانی که قد کوتاهی دارند ظاهری بلندتر به ارمغان بیاورد شما می توانید شلوار جین بوت کات را با کفش پاشنه بلند ست کنید تا حس ظرافت را به استایل خود اضافه کنید همچنین پوشیدن یک پیراهن بلند گشاد برای شما ظاهری رسمی و جذاب به ارمغان می آورد تا اندامی کشیده و برجسته داشته باشید البته شما می توانید این جین را با صندل‌های تخت هم ست کنید که این انتخاب برای روزهای گرم تابستان ایده آل است.

5- شلوار جین کراپ:

اگر شلوار جین به خوبی استایل شود می تواند شما را به راحتی در هر فصل از سال همراهی کند تا ظاهری مدرن، زیبا و جذاب داشته باشید این شلوار جین تا بالای مچ پا ادامه دارد در طول تابستان این شلوار جین کوتاه می تواند شما را خنک نگه دارد برخلاف شلوارهای قد بلند که می تواند در گرمای تابستان مشکل ساز باشند چرا که گرما را به دام می اندازند و مانع آزاد شدن آن می گردند. با پوشیدن جین کوتاه کفش توجه بیشتری را جلب می کند برعکس شلوارهای جین گشاد که تا بالای کفش شما ادامه دارند شما می توانید جین کوتاه را با صندل، کتونی، کفش پاشنه بلند یا نیم بوت ست کنید. این جین در استایل‌های هفته مد زیاد دیده می شود و قسمت‌هایی از ساق پا را به خاطر طراحی که دارد برجسته و نمایان می کند. برای تابستان شما می توانید با جین کوتاه یک صندل بند دار، تاپ یا پیراهن ست کنید تا ظاهری غیررسمی و در عین حال شیک و مدرن داشته باشید.

6- شلوار جین مام فیت:

جین مام فیت نسبت به مدل‌های دیگر راحت‌تر است و به خاطر طراحی که دارد کمر شما را برجسته‌تر نمایان می کند و ساق پا را بلند‌تر نشان می دهد یکی از نکات خوب جین مام فیت این است که می تواند تقریبا با هر چیزی که در کمد شما است استایل شود و برای هر فصلی یا مناسبتی می تواند گزینه ایده آلی باشد به طور مثال در زمستان می توانید این شوار را با یک یقه اسکی و چکمه‌های مچ دار ست کنید یا در تابستان آن را با یک پیراهن یا شومیز به همراه یک صندل پاشنه‌دار ست کنید.

7- شلوار مام استایل:

شلوار مام استایل دارای کمر بلندی است که در قسمت‌های ران و باسن گشادتر می شود و در قسمت‌های مچ پا نسبت به شلوارهای مام فیت گشادتر هستند به همین خاطر کسانی که دارای کمی اضافه وزن‌اند می توانند از آن استفاده کنند تا پهلوها و شکم خود را پنهان کنند البته خانم‌های لاغر اندام هم می توانند از آن استفاده کنند. مام استایل برای موقعیت‌های غیررسمی مانند مهمانی‌های دوستانه یا مسافرت‌ها مناسب است چرا که این جین احساس راحتی و آزاد‌تری را برای شما به ارمغان می آورد.

8- شلوار جین رگولار مردانه:

مدلی معروف و محبوب از جین‌ها در میان آقایان است که ظاهری شیک و مدرن برای شما به ارمغان می آورد این شلوار جین برای هر فرم بدنی مناسب است همه مردان بدون استثنا می توانند به راحتی از آن برای استایل کردن استفاده کنند. مهم نیست که قد شما بلند است یا کوتاه، چاق هستید یا لاغر در هر حال جین رگولار برای شما مناسب است همچنین شما می توانید این جین را با هر لباس استایل کنید به طور مثال همراه جین رگولار می توانید یک پیراهن آبی طرح‌دار یا ساده ست کنید و برای زمانی که هوا گرم‌تر است می توانید آن را با یک تی شرت سفید استایل کنید در کنار این‌ها اضافه کردن چند اکسسوری مانند یک عینک آفتابی، ساعت مچی و کلاه آفتابی به جذاب کردن استایل شما کمک می کند.

9- شلوار جین اسکینی مردانه:

شلوار جین اسکینی یکی از شلوارهای مناسب برای رویدادهای غیررسمی است شما می توانید این جین را با کفش کتونی و تی شرت ست کنید تا ظاهری اسپرت و جذاب برای خود به ارمغان بیاورید این شلوار حالت پای شما را از باسن تا مچ در بر می گیرد و به خاطر چسبان بودن آن برخلاف شلوارهای بگ آزادی و راحتی کمتری دارند.

10- شلوار نیم بگ مردانه:

یکی از رایج‌ترین شلوارها در میان خانم‌ها و آقایان شلوار نیم بگ است که به خاطر راحتی که دارد می توانید از آن برای فعالیت‌های روزمره استفاده کنید همچنین این شلوار به خاطر طراحی که دارد برای همه افراد مناسب است فرقی ندارد که شما لاغر هستید یا چاق، به راحتی می توانید آن را استایل کنید البته برای افرادی که اضافه وزن دارند این شلوارها ایده آل است چرا که می توانند فرم پاهایشان را در میان گشادی این شلوار پنهان کنند. این جین با کفش کتونی استایل می شود و برای اینکه بتوانید مانع کشیده شدن شلوار هنگام راه رفتن بر روی زمین شوید می توانید از کفش‌های کتونی لژ‌دار استفاده کنید. 

در نتیجه:

شلوار یکی از آیتم‌های مهم برای داشتن استایل شیک و جذاب است به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم شما را 10 ترند برتر شلوار جین زنانه و مردانه آشنا کنیم تا با انتخاب شلوار مناسب ظاهری زیبا برای خود به ارمغان بیاورید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید