مناسب ترین استایل برای اندام های ساعت شنی

مناسب ترین استایل برای اندام های ساعت شنی
10 شهریور 1403 بدون نظر 5 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

ما در این مقاله می خواهیم شما را به طور مفصل با نکاتی برای استایل مناسب ویژه کسانی که اندامی همانند ساعت شنی دارند آشنا کنیم تا هر کجا که می روید شگفت انگیز به نظر برسید.


چه کسی گفته است که باید اندام یک سوپر مدل را داشته باشید تا در لباس احساس زیبایی و درخشندگی کنید؟ وقتی همه اطلاعات لازم را درباره نحوه‌ی لباس پوشیدن و فرم بدن داشته باشند می توانند به راحتی استایلی خیره کننده برای خود به ارمغان بیاورند تنها چیزی که لازم دارید لباس مناسب است تا ویژگی‌ها و نقاط قوت بدن خود را برجسته کنید هر کسی با چند نکته و ترفند ساده می تواند به طور شگفت انگیزی ظاهری شیک و مدرن بدست بیاورد. اگر با بررسی فرم بدن متوجه شدید که اندامتان همانند فرم ساعت شنی است این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که ما در این مقاله می خواهیم شما را به طور مفصل با نکاتی برای استایل مناسب ویژه کسانی که اندامی همانند ساعت شنی دارند آشنا کنیم تا هر کجا که می روید شگفت انگیز به نظر برسید.

 

اندام ساعت شنی چیست؟

خانم‌هایی که دارای این فرم از بدن هستند شانه‌ها و باسنی با عرض متناسب و کمر مشخصی دارند این فرم از بدن طرفداران زیادی دارد و می توانند استایلی شیک و زیبا برای شما به ارمغان بیاورند در این فرم تقریبا هر چیزی که دور کمر و سینه قرار می گیرد می تواند به خوبی ویژگی‌های زیبای بدن شما را برجسته کند تا استایلی زیبا و جذاب داشته باشید. از ویژگی‌های اندام ساعت شنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معمولا شانه‌های آنها گرد است.
  • اندازه سینه‌ی‌ آنها کاملا متناسب با باسن آنها است.
  • دارای کمر مشخصی هستند به همین خاطر ظاهری همانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می آورند.
  • طول پاها متناسب با طول کلی بدن است.
  • اندازه بالاتنه کاملا متناسب با اندازه پایین تنه است.
  • معمولا ران‌های بزرگی دارند. 


نکاتی که هنگام استایل برای اندام شنی باید آن را رعایت کنید:

1. به دنبال لباس‌هایی باشید که کمر شما را برجسته کند:

کمر باریک و مشخص یکی از ویژگی‌های برجسته اندام‌های ساعت شنی است که شما می توانید با پوشیدن لباس‌هایی که قسمت کمر شما را برجسته می کنند به بهترین شکل منحنی‌های بدن خود را نمایان کنید. پیراهن‌هایی که دور کمر آنها بوسیله کمربند بسته می شوند برای اندام‌های ساعت شنی ایده آل هستند.

 

2. از پوشیدن لباس‌های گشاد پرهیز کنید:

اگر لباس‌های گشاد و بی شکل می پوشید باید بدانید که بوسیله‌ی آنها اندام خود را پنهان می کنید به جای اینکه انحنای بدن خود را به بهترین شکل نشان دهید با این پیراهن‌ها ظاهری شبیه جعبه پیدا می کنید از طرف دیگر اگر بخواهید که لباس‌های خیلی تنگ را بپوشید همانند لباس‌های گشاد ظاهری ناخوشایند بدست می آورید بنابراین باید بدنبال لباسی باشید که کاملا اندازه سایز شما است.

 

3. از تاپ‌های یقه V، اسکوپ و قایقی برای کوچکتر کردن بالا تنه خود استفاده کنید:

کسانی که بالاتنه بزرگی دارند می توانند به وسیله پیراهن‌هایی که دارای یقه V هستند، بالا تنه خود را کوچکتر نشان دهند چرا که زاویه خط گردن شما توجه‌ها را به سمت پایین یعنی کمر جلب می کند. پیراهن‌های یقه قایقی از آنجایی که به صورت یک خط افقی از یک شانه به طرف یک شانه دیگر متصل شده است می تواند استخوان ترقوه شما را برجسته‌تر نشان دهند حتی یقه اسکوپ هم می تواند همانند یقه قایقی به خوبی توجه ها را به سمت استخوان ترقوه جلب کند. بنابراین کسانی که اندام ساعت شنی دارند با پیراهن‌هایی مانند یقه اسکوپ، قایقی و V شکل بالا تنه‌ی بزرگ خود را کوچک می کنند در حالی که استفاده از پیراهن‌های یقه اسکی و تنگ بالا تنه و سینه شما را بزرگتر نشان می دهد در نتیجه توصیه می شود که از این مدل‌ پیراهن‌ها دوری کنید.

 

 

4. از پیراهن‌های چین دار بویژه در قسمت باسن و کمر دوری کنید:

از پیراهن‌هایی که در قسمت کمر و یا باسن دارای چین‌های زیادی هستند به شدت خودداری کنید چرا که آنها را بزرگتر از حالت عادی نشان می دهد به همین خاطر تناسب میان اندام شما را به هم می زند در نتیجه ظاهری ناخوشایند برای شما به ارمغان می آورد بنابراین اگر پیراهن شما در قسمت باسن یا سینه به حالت چین دار است یا از تکه‌های اضافی برای تزئین لباس استفاده می کند به شدت خودداری کنید تا انحنای بدن خود را در چنین پیراهن‌هایی پنهان نکنید و با بزرگ‌نمایی تناسب اندامتان را به هم نزنید. این قاعده در مورد پیراهن‌های راه دار هم لازم الاجرا است مثلا اگر بخواهید پیراهن‌هایی با راه‌های افقی بپوشید بالا تنه شما پهن‌تر دیده می شود بنابراین ظاهر زیبایی را برای شما به ارمغان نمی آورد البته یک استثنا در این مورد وجود دارد مثلا اگر شما پیراهن‌هایی با راه‌های عمودی بپوشید می توانید قسمت سینه خود را کوچک‌تر نشان دهید این گونه پیراهن‌ها برای کسانی که بالا تنه بزرگی دارند مناسب است تا با کوچک‌تر کردن آن تناسب و توازن را بین قسمت‌های مختلف بدن ایجاد کنند.

 

5. شلوارهای کمر بلند بهترین انتخاب برای شما است:

شلوارهای کمر بلند بهترین انتخاب برای اندام‌های ساعت شنی است چرا که می توانند به خوبی کمر باریک شما را برجسته‌تر نشان دهد همچنین پاهای شما را بلندتر نمایان می کند. البته در هنگام انتخاب شلوار باید به قد آن دقت کنید چرا که اگر قد شلوار شما کوتاه باشد باسن شما را بزرگتر نشان می دهد و می توانند توازن را در اندام شما به هم بزند. اندام‌ ساعت شنی اغلب می تواند با هر نوع شلواری کنار بیاید اما شلوارهای راسته، دمپا و بگ برای شما ایده آل است.

6. با انتخاب دامن مناسب تناسب را به خوبی بین دو نیمه‌ی بالا و پایین ایجاد کنید:

دامنی برای شما مناسب است که بدون اینکه باعث افزایش حجم در پایین تنه شود کمر شما را برجسته‌تر نشان دهد یکی از دامن‌هایی که به اندام‌های ساعت شنی کمک می کند دامن‌های مدادی است چرا که با چسبیدن به بدن به خوبی ناحیه‌ی کمر شما را نمایان می کنند علاوه بر این دامن‌هایی مانند دامن ‌لاله‌ای هم با کوچک‌تر نشان دادن کمر شما بین بالا تنه و پایین تنه تناسب و توازن زیبایی را ایجاد می کنند.

اگر می خواهید که اندام ساعت شنی خود را لاغرتر و بلندتر نشان دهید می توانید به سراغ دامن‌های چاک دار بیایید چرا که این مدل از دامن‌ها با چاک عمودی خود می توانند تناسب زیبایی را بین قسمت‌های مختلف بدن ایجاد کنند تا توهم لاغری را برای دیگران به ارمغان بیاورند همچنین به خاطر چاک خود می توانند چشم‌ها را متوجه پاها کنند تا کمتر به باسن بزرگ توجه کنند در نتیجه می توانید با این دامن بزرگی باسن خود را کمی پنهان کنید.


7. کت‌های ترنچ بهترین گزینه برای شما است:

کت‌ها نیز باید بگونه‌ای طراحی شوند که شکل طبیعی اندام ساعت شنی شما را به خوبی نمایش دهند برای این گونه اندام‌ها کت‌هایی مانند کت ترنچ و کت‌های بلند توصیه می شود برای اینکه توازن اندام خود را به هم نزنید می توانید به سراغ کت‌های ساده و بدون تزئینات و جزئیات زیاد بیایید تا از بزرگتر نشان دادن اندام خود جلوگیری کنید علاوه بر این کت‌هایی که دارای آستین سه ربع هستند می توانند با جلب کردن توجه به نیمه‌ی بالایی بدن تناسب زیبایی را ایجاد کنند تا پس از آن چشم‌ها را به سمت کمر باریکتان هدایت کنید.


8. کمربند اکسسوری ارزشمندی برای شما است:

کمربند ب عنوان یک اکسسوری برای اندام ساعت شنی بسیار ارزشمند است چرا که نقش مهمی را در مشخص کردن و برجسته نشان دادن کمر ایفا می کنند شما می توانید از این آیتم برای سبک و لباس‌های مختلف استفاده کنید تا به استایلی شیک و مدرن دست یابید. فقط به یاد داشته باشید که به سراغ کمربندهای ضخیم نروید برای شما کمربندهایی ایده آل است که ضخامت آنها بیشتر از 2 اینچ نباشد.


9. از پیراهن‌های پف دار دوری کنید:

همان طور که از نام این مدل پیراهن‌ها پیدا است به دلیل ساختار پف دار، اغلب منحنی‌های بدن شما را پنهان می کنند و حالتی همانند جعبه برای شما ایجاد می کنند چرا که یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های اندام ساعت شنی کمر باریک آنها است که با پوشیدن پیراهن و کت‌های پف دار شما این ویژگی‌ استثنایی را پنهان می کنید و ظاهری بی شکل و مستطیلی برای خود به ارمغان می آورید حتی در برخی مواقع اندام خود را بزرگتر از حالت عادی نشان می دهید بنابراین سعی کنید از پوشیدن پیراهن و کت‌های پف دار خودداری کنید.

10. به سراغ شلوارهای جین تیره بیایید:

با توجه به اندامی که دارید باید به سراغ شلوارها و لباس‌هایی بروید که زیبایی شما را چند برابر کند در حالی که شلوار جین با رنگ روشن نمی تواند شما را راضی کند این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که رنگ‌های روشن توجه‌ها را به سمت خود جلب می کنند به همین خاطر با پوشیدن شلوار جین روشن شما توجه‌ها را به سمت پایین تنه بزرگ و پهن خود جلب می کنید در نتیجه به جای پوشیدن شلوار جین روشن به سراغ جین‌های تیره بیایید تا پایین تنه بزرگ شما را لاغرتر نشان دهند.

در نتیجه:

 بسیاری از افراد، اندام ساعت شنی را بهترین فرم بدن می دانند چرا که انحنا و کمر باریک آنها باعث می شوند تا بتوانند با لباس‌های مختلف ویژگی‌های برجسته بدن خود را به خوبی نمایان کنند اما حتی این فرم از اندام اگر به درستی از آیتم‌های مناسب استفاده نکند نمی توانند ظاهر و استایلی جذاب داشته باشند چرا که ممکن است تناسب اندام خود را به هم بزنند به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم شما را با یکسری قواعد و نکات آشنا کنیم تا بتوانید لباس متناسب اندام ساعت شنی خود را پیدا کنید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید