اکسسوری مناسب دختران و خانم‌ها

اکسسوری مناسب دختران و خانم‌ها
24 تیر 1403 بدون نظر 5 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 9 اکسسوری مورد علاقه خانم‌های جذاب آشنا کنیم تا با خواندن ادامه این مطلب به کشف دنیای پرزرق و برق جواهرات بپردازید.

همه خانم‌ها عاشق اکسسوری هستند حتی آنهایی که خود را اهل مد نمی دانند اکسسوری‌ها در دنیای مد امروز به عنوان تکمیل کننده کلیدی هر استایلی بکار می روند فرقی ندارد که لباستان رسمی است یا نه شما می توانید از آنها با توجه به موقعیتی که می خواهید برایش آماده شوید استفاده کنید. اکسسوری‌ها می توانند به استایل شما ظاهری زیبا و جذاب ببخشند به طور مثال تصور کنید که یک پیراهن سفید به همراه شلوار جین ظاهری ساده و بی آلایش دارد اما اگر همین استایل با یک کیف دستی کرمی ست شود زیبایی خیره کننده‌ای پیدا می کند حتی شما می توانید به این استایل یک گردبند یا یک سنجاق سینه اضافه کنید تا به بهترین شکل زیبایی را برای استایل شما به ارمغان بیاورد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 9 اکسسوری مورد علاقه خانم‌های جذاب آشنا کنیم تا با خواندن ادامه این مطلب به کشف دنیای پرزرق و برق جواهرات بپردازید.

1- گردنبند:

یکی از وسایل ضروری برای هر خانم شیک پوشی گردنبند است این روزها مهم نیست که چه جنسیتی دارید گردنبند یکی از اکسسوری‌های ضروری برای همه است. باید بدانید که هیچ لباسی بدون یک جواهر شیک کامل نمی شود و تنها با استفاده از آن می توانید استایل ساده خود را بدون هیچ زحمتی به ظاهری شیک و مدرن تبدیل کنید امروزه در صنعت مد گردنبندهای چند رشته‌ای از محبوبیت زیادی برخورداراند چرا که این مدل گردنبندها باعث می شوند تا گردن شما باریکتر نمایان شوند و ویژگی‌های چهره‌ی شما را برجسته‌تر می کنند. نکته‌ای که هنگام استایل کردن گردنبند باید در نظیر بگیرید یقه لباس شما است باید سعی کنید که از گردنبندی استفاده کنید که با مدل یقه شما مطابقت داشته باشد به طور مثال اگر یقه لباس شما V شکل است از گردنبند V شکل استفاده کنید تا به زیبایی در یقه‌ی شما قرار بگیرند و اگر از لباس‌های یقه گرد استفاده می کنید انتخاب گردنبند گرد گزینه مناسبی است.

2- گوشواره‌های هندسی:

طرح‌های هندسی همیشه در مد محبوب همه‌ی سلیقه‌ها بوده است بویژه خانم‌ها، که عاشق گوشواره‌هایی به شکل دایره، مربع، مثلث یا لوزی هستند باید بدانید که هنگام استایل کردن در صورتی که رنگ گوشواره‌هایتان با لباس شما همخوانی داشته باشد ظاهری زیبا و جذاب برای شما ایجاد می کند. برای گوشواره انتخاب رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای شکلاتی، بژ و شیری می تواند انتخاب فوق العاده‌ای باشد اما با این حال شما می توانید هر رنگی را انتخاب کنید. اگر شما جزء کسانی هستید که به گوشواره‌های بزرگ علاقه‌مند است می توانید آنها را به همراه یک پیراهن سفید ساده و شلوار جین آبی استایل کنید تا در عین سادگی ظاهری مدرن و شیک داشته باشید. جالب است که بدانید طول موها در انتخاب گوشواره تاثیر بسزایی دارد. استفاده از گوشواره‌های بلند برای کسانی که می خواهند موهای بلندشان را باز نگه دارند مناسب نیست چرا که در این صورت گوشواره در میان موها پنهان می شود به همین خاطر در چنین شرایطی انتخاب گوشواره‌های میخی درشت یا گوشواره‌های نامتقارن گزینه ایده آلی است در حالی که اگر موهای کوتاهی دارید یا قصد دارید که موهای بلندتان را ببندید می توانید با استفاده از گوشواره‌های بلند ظاهری خیره کننده و شیک بدست بیاورید.

3- دستبند:

دستبندها جزء اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌ها است به ویژه‌ زنجیره‌های ظریف که در حال حاضر در صنعت مد از محبوبیت زیادی برخوردار‌اند شما می توانید آنها را با ساعت، گوشواره و گردنبند ست کنید. دستبندهای زنجیره‌ای همیشه مدل محبوب خانم‌ها بوده است که اکنون شما می توانید آنها را با طرح‌های مدرن‌تر در بازار مشاهده کنید این دستبندها با توجه به مدلی که دارند می توانند باعث افزایش جذابیت و زیبایی در استایلتان شوند. اگر شما به دنبال دستبندی هستید که هرگز از مد نیافتد دستبندهای مینیمالی پیشنهاد می شود این مدل دستبندها ساده، شیک، با حداقل تزئینات و طرح‌ها هستند که باید به تنهایی بر روی مچ دست قرار بگیرند تا ظاهری زیبا برای شما به ارمغان بیاورند. دستبندهای چرمی نوع دیگری از این اکسسوری است که هم خانم‌ها و هم آقایان از آن استفاده می کنند این سبک از دستبندها به خاطر رنگ و طرحی که دارند بیشتر با مهره یا فلز تزئین می شوند برای همین با لباس‌های غیررسمی و اسپرت به خوبی ست می شوند.

4- ساعت:

اگر بدنبال اکسسوری هستید که ضمن ظاهر زیبا، کاربردی هم باشد انتخاب ساعت به شما پیشنهاد می شود. با انتخاب ساعت مناسب شما می توانید به ارتقای استایل خود کمک کنید حتما قبل از انتخاب ساعت سبک استایل خود را در نظر بگیرید مثلا اگر بیشتر لباس‌های ساده را می پوشید انتخاب ساعت‌های کلاسیک برای این نوع استایل مناسب است در حالی که اگر در استایل خود از روسری‌های رنگی یا کراوت‌های پر رنگ استفاده می کنید انتخاب ساعت‌هایی که با رنگبندی‌آنها تطابق دارند ایده آل است. ساعت‌ها جزء اولین اکسسوری‌هایی هستند که می توانند برای قرارهای کاری یا حتی ملاقات‌های دوستانه ظاهری شیک و زیبا برایتان به ارمغان بیاورند.

5- عینک آفتابی:

یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه همه بویژه در روزهای تابستان عینک آفتابی است. عینک آفتابی علاوه بر جنبه کاربردی، یک اکسسوری برای داشتن استایلی زیبا و جذاب دارد به همین خاطر در کمد هر شخصی وجود پیدا می شود با استفاده از عینک آفتابی شما می توانید از چشمان خود محافظت کنید تا با کاهش تانش نور خورشید در هنگام پیاده روی و رانندگی به بهترین شکل از چشم‌هایتان مراقبت کنید علاوه بر گرما شما می توانید زمینه را برای محافظت از چشم‌ها در برابر گرد و غبار و خستگی فراهم کنید. حتما قبل از انتخاب عینک آفتابی فرم صورت خود را هم در نظر بگیرید مثلا اگر صورت گردی دارید باید عینک‌هایی را انتخاب کنید که پهن‌تر از صورت شما باشد تا فرم صورت را متعادل‌تر کند.

6- کمربند:

کمربند همانند جواهرات به عنوان یک اکسسوری عمل می کند تا ظاهری شیک و زیبا برای استایلتان به ارمغان بیاورید یکی از کمربندهای محبوب در صنعت مد کمربندهای زنجیره‌ای است که از فلزهای متصل به هم ساخته شده اند که به دور کمر یا باسن حلقه می زنند و به سمت پایین آویزان می شوند شما می توانید این اکسسوری را با دامن‌های چهارخونه ست کنید تا جلوه‌ای زیبا به آن ببخشید علاوه بر این ست کردن کمربند زنجیره‌ای با یک شلوار مشکی انتخاب ایده آلی است.

7- کلاه:

کلاه آفتابی یک نوع اکسسوری محبوب برای خانم‌ها و آقایان در روزهای گرم تابستانی است که ضمن زیبایی می تواند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. البته در انتخاب کلاه باید لباس، استایل و موقعیتی را که می خواهید در آن حضور پیدا کنید، را در نظر بگیرید به طور مثال انتخاب کلاه‌ آفتابی لبه پهن در ساحل گزینه ایده آلی است یا برای حضور در رویدادهای رسمی مانند عروسی انتخاب کلاه کلاسیک مناسب است علاوه بر این حتما به فرم صورت خود هنگام انتخاب کلاه توجه کنید یعنی اگر صورت مربعی شکل دارید که زاویه دار است باید به سراغ کلاه‌های لبه بزرگ و گرد بیایید و در مقابل اگر صورتتان لاغر و کشیده است باید سعی کنید که از کلاه فلاپی برای خانم‌ها و فدورا برای آقایان استفاده کنید. اگر صورت قلبی شکل با آرواره‌های باریک دارید کلاه‌های گرد با لبه‌های کوتاه را انتخاب کنید و اگر صورت گردی دارید باید به سراغ کلاه‌هایی با لبه بزرگ یا برگردان بیایید تا ویژگی‌های صورت شما را برجسته‌تر کند.

8- روسری:

روسری‌ها جزء اکسسوری‌هایی هستند که می توان از آنها به روش‌های مختلفی استفاده کرد تا برای هر فصلی مناسب باشد شما در روزهای گرم تابستان می توانید از روسری‌های سبک و رنگارنگ بر روی شانه‌هایتان استفاده کنید یا آن را به دور گردنتان گره بزنید تا ظاهری شیک و زیبا برای خود به ارمغان بیاورید علاوه بر فصل تابستان برای ماه‌های سرد سال می توانید از روسری‌های بافتنی استفاده کنید تا ضمن گرم کردن شما، ظاهری مدرن برایتان ایجاد کند. توصیه می شود که اگر از لباس‌های ساده استفاده می کنید انتخاب روسری‌های پر رنگ و شلوغ جذابیت بیشتری را برای استایل شما به ارمغان می آورد در مقابل اگر از لباس‌های طرحدار و شلوغ استفاده می کنید انتخاب روسری‌های ساده و تک رنگ که با رنگ لباس شما ست شود انتخاب ایده آلی است.

9- کیف:

این اکسسوری در کمد لباس هر خانمی پیدا می شود چرا که کیف‌ها نه تنها به عنوان یک اکسسوری برای همه خانم‌ها ضروری است بلکه به خاطر فضایی که دارد می تواند به شما در نگهداری از وسایل روزانه و حیاتی کمک کند. این اکسسوری انواع مختلفی دارد تا با توجه به سبک و استایلی که دارید از کیف مناسب آن استایل استفاده کنید به طور مثال کوله پشتی‌ها برای کسانی که استایل اسپرت دارند و کیف‌های شب برای استایل های رسمی ایده آل است.

در نتیجه:

اکسسوری‌ها تاثیر زیادی بر روی استایل شما می گذارند به طوری که آنها می توانند به عنوان اصلاح کننده استایل، زیبایی و جذابیت را برای شما به ارمغان بیاورند ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 9 تا اکسسوری شیک برای خانم‌های جذاب آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتری بتوانید از آنها استفاده کنید و با انتخاب آیتم‌های درست همیشه در مرکز توجه‌ قرار بگیرید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید