12 راز شیک پوشی بانوان

12 راز شیک پوشی بانوان
13 مرداد 1403 بدون نظر 5 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 12 رازی که خانم‌های شیک پوش می دانند آشنا کنیم تا با آگاهی از این رازهای پنهان بتوانید بر روی استایل خود تاثیر بگذارید.


برخی از خانم‌ها همیشه شیک و جذاب به نظر می رسند حتی زمانی که می خواهند از فروشگاه مواد غذایی خرید کنند این باعث می شود تا بقیه به دنبال راز آنها باشند که چگونه می توانند همیشه و در همه حال ظاهری شیک و جذاب داشته باشند ما در این مقاله قصد داریم شما را با 12 رازی که خانم‌های شیک پوش می دانند آشنا کنیم تا با آگاهی از این رازهای پنهان بتوانید بر روی استایل خود تاثیر بگذارید.

1. از لباس‌های متناسب با فرم بدن استفاده می کنند:

خانم‌های شیک پوش می دانند که تناسب یک لباس با فرم بدنشان اهمیت زیادی دارد به طوری که اگر بدون توجه به فرم بدن از لباس نامناسب استفاده کنند نمی توانند به خوبی ویژگی‌های برتر بدن خود را به نمایش بگذارند حتی اگر بهترین و شیک‌ترین لباس را هم بپوشند به طور مثال کسانی که اندام مستطیلی شکلی دارند نباید از لباس‌های راسته بدون هیچ برشی استفاده کنند چرا که این فرم از بدن انحنای زیادی ندارد در عوض می توانند با افزودن یک کمربند پهن و تیره به این لباس راسته بهتر انحنای بدن را نشان دهند و آن را از حالت صاف و خشک خلاص کنند بنابراین آنها زمان و پول خود را بر روی آیتم‌هایی خرج می کنند که از تناسب میان آنها با تیپ بدنشان اطمینان دارند با انتخاب لباس متناسب با فرم بدن شما می توانید ساده‌ترین لباس را به خوبی به استایلی شیک و جذاب تبدیل کنید تا ضمن پوشاندن نواقص، ویژگی‌های برتر بدن خود را برجسته کنید.

2. آنها بدنبال سبک و استایل شخصی خود هستند:

یکی از موضوعات مشترک در میان خانم‌های شیک پوش توانایی آنها در پیدا کردن استایل شخصی خود است آنها می دانند که چه رنگ‌ها، الگو‌ها و طرح‌هایی برایشان مناسب است و از نشان دادن علایق خود نمی ترسند. به طور مثال اگر پوست روشنی دارند می دانند که از هر رنگی که با رنگ پوستشان شباهت زیادی دارد باید دوری کنند و به جای آن به دنبال رنگ‌های تیره بروند تا به بهترین شکل ممکن رنگ پوستشان را نمایان کنند همچنین اگر پوست تیره‌ای دارند می دانند که از رنگ‌های خاکی باید اجتناب کنند و به جای آن از رنگ‌های سبز زمردی، آبی کبود و بنفش سلطنتی استفاده کنند.

3. آنها به جزئیات توجه می کنند:

اغلب این جزئیات کوچک هستند که می توانند تفاوت زیادی را در استایل شما ایجاد کنند خانم‌های شیک پوش با دقت به این جزئیات توجه می کنند یعنی از توجه به انتخاب اکسسوری گرفته تا اطمینان از ست شدن کیف دستی‌شان با کفش‌های آنها، هیچ نقطه‌ای را از قلم نمی اندازند همچنین آنها به خوبی می دانند که با توجه به استایلشان باید از چه اکسسوری استفاده کنند تا به خوبی ظاهرشان را تکمیل کنند و یک لباس را از خوب به عالی برسانند. به طور مثال کیف یکی از اکسسوری‌هایی است که می تواند در تغییر استایل شما تاثیرگذار باشد بنابراین سعی کنید بر روی یک کیفی با کیفیت که تقریبا با هر چیزی ست می شود سرمایه گذاری کنید تا بتوانید ضمن پرهیز از خرید کیف‌های مختلف برای هر استایل، به ظاهر دلخواهتان دست پیدا کنید.

4. کفش‌های پاشنه دار را جایگزین کفش‌های تخت می کنند:

خانم‌های شیک پوش هر زمان که می توانند و شرایط آن مهیا است کفش‌های تخت را با کفش‌های پاشنه دار عوض می کنند اگر چه که این موضوع ممکن است در همه جا کاربردی و مفید نباشد اما می تواند ظاهر شما را جذاب‌تر نشان دهد همچنین می توانند باعث ایجاد اعتماد به نفس بیشتری در افراد شوند توصیه می شود که بر روی چند جفت کفش پاشنه دار در رنگ‌های اصلی مانند مشکی، سفید و بژ سرمایه گذاری کنید.

5. از لباس‌های تک رنگ در استایل خود استفاده می کنند:

وقتی نوبت به لباس پوشیدن می رسد لباس‌های تک رنگ نجات دهنده نهایی شما هستند چرا که شما را از شر هر گونه گیجی در مورد اینکه چه بپوشید خلاص می کند همچنین با انتخاب آیتم‌های مناسب می توانید به خوبی استایلی شیک و زیبا داشته باشید به طور مثال می توانید پیراهن و دامن میدی را با یکدیگر ست کنید تا به بهترین شکل در مهمانی‌های دوستانه حضور پیدا کنید البته حتما به رنگی که انتخاب می کنید دقت کنید چرا که ویژگی‌های ظاهری شما از قبیل رنگ پوست، مو و چشم بر روی انتخاب رنگ تاثیر می گذارد پس با انتخاب رنگ مناسب جلوه‌ای بهتر از خود به ارمغان بیاورید.

6. از آیتم‌های ساده استفاده می کنند:

گاهی اوقات باید از بکار بردن رنگ‌های جیغ و الگوهای شلوغ دوری کنید اگر چه که در برخی مواقع با توجه به نوع استایل می توانید از آنها استفاده کنید اما باید بدانید که هر چقدر کمتر از این آیتم‌های شلوغ استفاده کنید بهتر است چرا که ترکیب بیش از حد لباس‌های طرح دار بایکدیگر می تواند چشم‌ها را اذیت کند و از نظر بصری آزار دهنده باشد این قانون درباره کیف، کفش و یا هر اکسسوری دیگری نیز صدق می کند بنابراین سعی کنید از آیتم‌های ساده و شیک استفاده کنید و اگر هم از آیتم‌های طرح دار خوشتان می آید می توانید آنها را با آیتم‌های ساده شیک نگه دارید.

7. می دانند که در هر موقعیت چه لباسی بپوشند:

دانستن این موضوع به شما برای داشتن ظاهری شیک کمک بسزایی می کند به طور مثال پوشیدن لباس سفید در مجالس عروسی چندان مناسب نیست باید بدانید که بخشی از خوب لباس پوشیدن و شیک پوش بودن تحت تاثیر این است که شما بدانید در هر زمان و مکانی چه چیزی را بپوشید و چگونه رفتار کنید تا افراد در برخورد با شما تحت تاثیر قرار بگیرند.

8. آنها به دنبال لباس‌های باکیفیت هستند:

خانم‌های شیک پوش بر روی آیتم‌هایی سرمایه گذاری می کنند که ضمن کیفیت خوب از ماندگاری بیشتری بر خوردار هستند آنها به جای پر کردن کمد لباس با لباس‌های ترند روز که مدام تغییر می کند به دنبال لباس‌هایی هستند که بر اساس استایل آنها طراحی شده است که از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار است.

9. از لباس‌هایشان به خوبی مراقبت می کنند:

خانم‌های شیک پوش از لباس‌ها و آیتم‌های باکیفیت استفاده می کنند و با مراقبت می توانند طول عمر آنها را افزایش دهند برای اینکه بتوانید از لباس‌هایتان به خوبی مراقبت کنید باید به چند نکته توجه کنید:

  • لباس‌ها را طبق برچسب دستور العمل بشویید.
  • یک خشکشویی مورد اعتماد برای لباس‌های با بافت ظریف پیدا کنید.
  • لباس‌ها را بر روی چوب لباسی آویزان کنید.
  • سریعاً هر گونه لکه‌ای را که بر روی لباس‌ها ایجاد شده، پاک کنید.
  • در صورت باز شدن دکمه‌ها یا نخ به سرعت به ترمیم آن بپردازید.
  • 10. آنها با برنامه خرید می کنند:

خرید‌های ناگهانی اغلب قاتل جیب پول و استایل شما است خانم‌های شیک پوش تاجایی که ممکن است با برنامه خرید می کنند آنها با توجه به آیتم‌هایی که دارند به سراغ آیتم‌های دیگر می روند و با توجه به آنها اقدام به خرید می کنند. با این کار ضمن صرفه جویی و جلوگیری از خریدهای بیهوده می توانند ظاهری شیک و جذاب داشته باشند.

11. علاوه بر لباس به خوبی از خود مراقبت می کنند:

یک خانم شیک پوش علاوه بر اینکه باید خوب لباس بپوشد باید به خوبی از خود مراقبت کنند یعنی با انجام دادن روتین‌ مراقبتی از پوست خود محافظت کنند، موهای خود را هیدراته نگه دارند و به بهترین شکل به ناخن‌های خود رسیدگی کنند انجام دادن این کارها ضمن سالم نگه داشتن بدن شما می تواند بر روی اعتماد به نفستان تاثیر بگذارد.

 

12. به سراغ آرایش‌های ساده و شیک بروید:

به دنبال سبک آرایشی باشید که برای صورت و پوست شما مناسب است چرا که آرایش خوب بر روی استایل شما تاثیر می گذارد و می تواند استایل شما را شیک و مدرن نشان دهد همچنین بوسیله آرایش، شما به خوبی می توانید عیوب پوستی خود را پنهان کنید و با اضافه کردن رژ و رژگونه به آرایش خود رنگ و رویی شاداب و باطراوت را به چهره خود بازگردانید.

 

در نتیجه:

وقتی صحبت از مد و استایل می شود برخی از خانم‌ها می توانند به خوبی آیتم‌های درست را در کنار یکدیگر قرار دهند به همین خاطر همیشه استایلی زیبا و جذاب دارند به همین خاطر برخی گمان می کنند که انجام دادن این کارها و داشتن استایلی شیک سخت است در حالی که گاهی اوقات با رعایت کردن یکسری نکات کوچک می توانید تاثیر بسیار بزرگی بر روی استایلتان بگذارید به طور مثال می توانید یک تاپ را با شلوار بوت کات ست کنید و با افزودن اکسسوری مانند گردنبند، دستبند و کیف دستی به راحتی این استایل ساده را تبدیل به استایلی شیک و جذاب کنید به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 12 رازی که خانم‌های شیک پوش می دانند آشنا کنیم تا بدانید که خانم‌های شیک پوش چگونه می توانند با استایلشان دیگران را تحت تاثیر خود قرار دهند. رعایت این نکات چندان سخت نیست و شما می توانید به راحتی همانند خانم‌های شیک پوش استایلی زیبا، مدرن و ساده داشته باشید تا با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حضور پیدا کنید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید