• بوی بد دهان و راه‌های مقابله با آن
    بوی بد دهان و راه‌های مقابله با آن

    بوی بد دهان می تواند علت های مختلفی داشته باشد یکی از این علت ها عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است بنابراین شما باید ریشه اصلی بوی بد دهان تان را پیدا کنید چرا که این بو به عنوان علامت هشدار از سمت بدن به سوی شما است. در این مقاله ما می خواهیم شما را با علت های مختلف بوی بد دهان و راهکار های رفع آن آشنا کنیم.

    3 شهریور 1402
  • انتخاب دهانشویه مناسب
    انتخاب دهانشویه مناسب

    دهان شویه به مایعی گفته می شود که برای شست و شوی دندان‌ها، لثه و دهان به کار می رود. این مایع شست و شو دهنده به عنوان ضد عفونی کننده عمل می کند و در کنار مسواک و نخ دندان به پاکسازی باکتری ها کمک می کند اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که دهان شویه نمی تواند به تنهایی جایگزین مسواک و نخ دندان شود بلکه باید در کنار آنها برای مراقبت و حفظ سلامت دندان و دهان استفاده شود.

    3 شهریور 1402
  • نکات مهم مراقبت از مو در فصل تابستان
    نکات مهم مراقبت از مو در فصل تابستان

    اگر شما هم می خواهید بدانید که چگونه از موی خود در برابر نور خورشید و گرما محافظت کنید با ما همراه باشید تا شما را با 10 نکته ی طلایی برای داشتن موهایی سالم و درخشان در فصل تابستان آشنا کنیم.

    3 شهریور 1402
  • پوست سر به چه ویتامین هایی نیاز دارد ؟
    پوست سر به چه ویتامین هایی نیاز دارد ؟

    اگر شما هم می خواهید پوست و موی شادابی داشته باشید با ما همراه باشید در این مقاله ما می خواهیم شما را با انواع ویتامین ها برای تقویت مو و پوست سر آشنا کنیم.

    3 شهریور 1402
  • نکات مهم سفید‌کردن و جرم‌گیری دندان‌ها
    نکات مهم سفید‌کردن و جرم‌گیری دندان‌ها

    با افزایش سن و عدم رعایت نکات بهداشتی رنگ دندان‌های شما تغییر می‌کند و ظاهر نامتناسبی برای شما ایجاد می کند به همین خاطر، روزانه افراد زیادی به دنبال استفاده از محصولات سفید کننده ی دندان هستند تا با اعتماد به نفس بیشتری لبخند بزنند. اگر شما هم می خواهید دندان های سفید و بدون جرم داشته باشید ادامه‌ این مقاله را بخوانید.

    2 شهریور 1402
  • تاثیر ویتامین ث بر روی پوست و مو
    تاثیر ویتامین ث بر روی پوست و مو

    ویتامین C به مبارزه با اشعه های مضر، پیری زودرس، جوش و لکه های سیاه می پردازد، به شما برای داشتن پوست و مویی درخشان و سالم کمک می‌کند. به دلیل اهمیت بالایی که مصرف این ویتامین، برای سلامتی پوست و موی شما دارد ما قصد داریم در ادامه این مطلب شما را با تاثیرات ویتامین C بر روی پوست و مو آشنا کنیم.

    2 شهریور 1402
  • نقش بهداشت دهان و دندان در زیبایی
    نقش بهداشت دهان و دندان در زیبایی

    سلامت دندان و دهان شما علاوه بر اینکه به شما در داشتن جسمی سالم کمک می کند، بر روی اعتماد به نفس شما هم تاثیر می گذارد. به همین خاطر ما در این مقاله به بررسی بهداشت دندان و دهان و نقش آن در زیبایی می پردازیم.

    2 شهریور 1402
  • منابع غذایی تاثیر گذار برای رفع چین و چروک
    منابع غذایی تاثیر گذار برای رفع چین و چروک

    منابع غذایی تاثیرگذار جهت رفع چین و چروک، خواص مواد مغزی پوست مانند تاثیر زیتون، سبزیجات تازه و بادام، انواع ویتامین‌ها بر روی پوست در این مقاله منتشر شده است.

    31 مرداد 1402
  • نکات مهم سلامت دهان و دندان
    نکات مهم سلامت دهان و دندان

    برای داشتن دندان و دهان سالم شما باید یکسری نکات را رعایت کنید. ما می خواهیم که در ادامه‌ی این مقاله شما را با 7 نکته مهم درباره‌ی رعایت بهداشت دهان و دندان آشنا کنیم.

    15 مرداد 1402