بی‌بی کرم چیست؟

بی‌بی کرم چیست؟
28 آذر 1402 بدون نظر 9 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

بی‌بی کرم مخفف Beauty Balm یا Blemish Balm است در واقع بی‌بی کرم ترکیبی بین یک محصول مراقبتی و آرایشی است که برای ایجاد پوششی مناسب در آرایش با مزایای مراقبت از پوست طراحی شده است شما می توانید از بی‌بی کرم به عنوان مرطوب‌کننده و پرایمر استفاده کنید

بی‌بی کرم یک محصول آرایشی و مراقبتی تلفیقی است که می توانید از آن جهت کم کردن تعداد محصولات در روتین مراقبتی خود استفاده کنید ما در این مقاله قصد داریم شما را با بی‌بی کرم آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

BB کرم چیست؟

بی‌بی کرم مخفف Beauty Balm یا Blemish Balm است در واقع بی‌بی کرم ترکیبی بین یک محصول مراقبتی و آرایشی است که برای ایجاد پوششی مناسب در آرایش با مزایای مراقبت از پوست طراحی شده است شما می توانید از بی‌بی کرم به عنوان مرطوب‌کننده و پرایمر استفاده کنید تا با پوشاندن لکه‌ها و قرمزی پایه‌ی خوبی برای آرایش خود به ارمغان بیاورید بسیاری از بی‌بی کرم ها با آنتی اکسیدان هایی نظیر ویتامین E، A و C ساخته شده اند که می تواند موجب درخشندگی پوست شود همچنین از آن در برابر آسیب‌های رادیکال آزاد محافظت می کند نکته‌ی دیگری که درباره‌‌ بی‌بی کرم وجود دارد این است که آنها را می توان با SPF فرموله کرد تا از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کند این کار می تواند به حفظ جوانی پوست کمک کند و از ایجاد لکه‌های تیره، خطوط چین و چروک جلوگیری کند.

کاربرد بی بی کرم چیست؟

1- پوشش رنگی: فونداسیون‌های پوشاننده گاهی اوقات برای پوست خیلی سنگین هستند و احساس خوبی را برای شما ایجاد نمی کند در مقابل بی بی کرم به خاطر پوشش سبک و طبیعی، پوستی یکدست برای شما به ارمغان می آورد.

2- ضد پیری: بی‌بی کرم‌ها به خاطر ترکیباتی که دارند می تواند به کاهش علائم پیری در پوست کمک کنند آنها رنگدانه‌های ناقص را برطرف می کنند و به یکنواخت شدن ظاهر پوست کمک می کنند همچنین به کمک اسید هیالورونیک می تواند به عمق چین و چروک‌های پوستی نفوذ کند و آنها را به حداقل برساند و با کاهش لکه‌های تیره و محافظت از پوست در برابر آسیب‌های خورشید به شما کمک می کند تا ظاهری جوانتر داشته باشید.

3- مرطوب‌کننده: یک کرم BB فرموله شده خوب می تواند شامل مواد مرطوب‌کننده هم باشد حتی برخی از آنها می توانند آب مورد نیاز پوست را در تمام روز تامین کنند.

4- روشن‌کننده: بی‌بی کرم‌ها نه تنها می تواند پوششی رنگی ایجاد کنند بلکه می توانند نشانه‌های خستگی را از روی صورت شما پاک کنند و پوستی درخشان و روشن برای شما به ارمغان می آورند این کرم‌ها به خاطر ترکیباتی که دارند به راحتی تیرگی زیر چشم را پنهان می کنند و هر گونه نقصی را از روی پوست محو می کنند.

 انتخاب بی‌بی کرم مناسب پوست

استفاده از بی‌بی کرم برای هر پوستی متفاوت است چرا که فرمولاسیون‌های مختلفی از آنها در بازار وجود دارد که شما می توانید باتوجه به بافت و نوع پوستی که دارید کرم مناسب خود را انتخاب کنید کسانی که پوست خشکی دارند باید بدنبال BB کرمی باشند که حاوی فرمولاسیون مرطوب‌کننده است تا با آبرسانی پوست از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری کنند در مقابل افرادی که پوست چربی دارند باید از کرمی استفاده کنند که فاقد چربی باشد تا بتوانید از آن بیشترین سود را ببرید.

تفاوت بین BB کرم با CC کرم

تفاوت بین BB کرم با CC کرم

تفاوت بین BB کرم با CC کرم در پوشش و یکنواخت کردن رنگ پوست است BB کرم‌ها قابلیت چند منظوره دارند آنها می توانند ضمن پوشانندگی با تامین رطوبت و محافظت از اشعه‌های مضر پایه خوبی برای آرایش باشند اما CC کرم بیشتر بر روی یکنواخت کردن رنگ پوست تمرکز دارد با استفاده از این کرم دیگر نگران قرمزی یا هایپرپیگمانتاسیون بر روی پوست نباشید چرا که این کرم این مناطق را مورد هدف خود قرار می دهد تا با پوشاندن آنها پایه‌ی مناسبی را برای آرایش فراهم کند.

نکات ضروری در هنگام خرید BB کرم

مانند هر محصول دیگری برای خرید BB کرم مناسب باید رنگ پوست خود را مورد توجه قرار دهید. چرا که یکی از ویژگی‌های بی بی کرم روشن کردن پوست است و اگر شما محصول نامناسب را انتخاب کنید پوستتان را رنگ‌پریده و بی روح جلوه می کند.

اگر شما پوستی مستعد جوش و آکنه دارید باید از BB کرمی استفاده کنید که فرمول آن عاری از روغن باشد کسانی که پوست چرب دارد بهتر است CC کرم را امتحان کنند چرا که ضمن ایجاد پوشش روکشی مات بر روی پوست ایجاد می کند افرادی که پوست خشک دارند می توانند از BB کرم‌هایی استفاده کنند که حاوی اسید هیالورونیک یا سرامیدها هستند آنها بخاطر داشتن فرمول مرطوب‌کننده روکشی مرطوب برای پوست‌های خشک فراهم می آورند.

در نتیجه:

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بی‌بی کرم آشنا کنیم تا از این کرم بتوانید بیشترین سود را ببرید بی‌بی کرم فواید زیادی دارد که می تواند ضمن پوشش مناسب با تامین رطوبت و محافظت از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش پوستی زیبا و سالم برای شما به ارمغان بیاورد اگر می خواهید که از BB کرم مناسب نوع پوست خود استفاده کنید بهتر است با یک متخصص مشورت کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

 

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید