معرفی 10 برند برتر ریمل ضد حساسیت

معرفی 10 برند برتر ریمل ضد حساسیت
29 فروردین 1403 بدون نظر 10 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

ریمل یکی از لوازم آرایشی و زیبایی ضروری است که آرایش شما را چشمگیرتر می کند اما متاسفانه برخی از افراد چشم‌های حساسی دارند به همین خاطر باید از ریمل ضد حساسیت استفاده کنند تا از پیامدهای ناخوشایند آن جلوگیری کنند چشم یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین اعضای بدن است که همین موضوع نشان دهنده اهمیت زیاد در انتخاب ریمل مناسب و باکیفیت است.

ریمل یکی از لوازم آرایشی و زیبایی ضروری است که آرایش شما را چشمگیرتر می کند اما متاسفانه برخی از افراد چشم‌های حساسی دارند به همین خاطر باید از ریمل ضد حساسیت استفاده کنند تا از پیامدهای ناخوشایند آن جلوگیری کنند چشم یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین اعضای بدن است که همین موضوع نشان دهنده اهمیت زیاد در انتخاب ریمل مناسب و باکیفیت است در صورتی که شما از محصول نامناسبی استفاده کنید ممکن است با پیامدهای ناخوشایندی از قبیل عفونت چشم، سوزش و خارش مواجه شوید بنابراین ما در این مقاله قصد داریم برای کسانی که دارای چشم‌های حساسی هستند 10 تا از بهترین ریمل‌های ضد حساسیت را معرفی کنیم البته پیشنهاد می گردد که قبل استفاده از هر محصولی حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا تصمیم درستی برای حفظ سلامتی و زیبایی خود بگیرید.

1- ریمل میبلین مدل Lash Sensational:

ریمل حالت دهنده و حجم دهنده میبلین به شما کمک می کند تا چشم‌های زیبا و جذاب داشته باشید و آرایشی بی عیب و نقص برای خود به ارمغان بیاورید این ریمل با مواد مغذی فرموله شده است به طوری که شما می توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید تا مژه‌های بلند و پرپشت داشته باشید از ویژگی‌های فوق العاده این ریمل جلوگیری از چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر است همچنین به خاطر بافت سبک و نرمی که دارد به هیچ عنوان شما بعد استفاده از این ریمل احساس سنگینی و ناخوشایندی نخواهید داشت. این ریمل ضد حساسیت است و برای کسانی که چشم‌های حساسی دارند مناسب است.

2- ریمل ضد حساسیت گلدن رز:

این محصول از قدرت رنگدانه‌های مشکی بالایی برخوردار است به همین خاطر بعد استفاده از آن شما شاهد مژه‌های پرپشت و مشکی رنگی خواهید شد همچنین این ریمل ضد حساسیت با موادی فرموله شده است که می تواند تا طولانی مدت مژه‌هایی بی عیب و نقص برای شما به ارمغان بیاورد از نکات مثبت این ریمل عدم ماسیدگی و چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر است. بنابراین اگر شما ضمن داشتن چشمانی حساس، مژه‌هایی کم پست و کم حجم دارید می توانید از ریمل ضد حساسیت گلدن رز استفاده کنید.

3- ریمل دو سر شیگلم:

ریمل شیگلم با فرمولاسیون منحصر به فرد خود گزینه‌ای عالی برای کسانی است که دارای چشم‌های حساسی هستند یا از لنز استفاده می کنند این ریمل ضد حساسیت دارای دو سر است که شما می توانید از هر دو قسمت آن استفاده کنید و با حجم بخشیدن به مژه‌های کم پشت و کم حجم خود آرایش چشم جذاب و ماندگاری داشته باشید همچنین این ریمل به گونه‌ای طراحی شده که از ریزش ریمل و ایجاد لکه جلوگیری می کند. ریمل ضد حساسیت شیگلم از پیگمنت رنگی بالایی برخوردار است بنابراین می تواند مژه‌های بی نقص برای شما به ارمغان بیاورد.

4- ریمل تارت مدل Lights Camera:

یکی از محبوب‌ترین ریمل‌های ضد حساسیت ریمل تارت است این محصول می تواند ضمن بلندتر و حجیم‌تر کردن مژه‌های کم پشت شما مواد مورد نیاز و ویتامین‌های مختلف را برای مژه‌های شما فراهم کند. ریمل تارت دارای رنگدانه‌های فوق العاده قدرتمندی است به طوری که بعد استفاده از آن تاثیر شگفت آور آن را بر روی مژه‌های خود احساس می کنید. برس ریمل ضد حساسیت تارت از کیفیت بالا و انعطاف پذیری فوق العاده‌ای برخوردار است و به خاطر بافت سبک و نرمی که دارد می تواند بدون ایجاد احساس سنگینی مژه‌های شما را فر و آرایشی جذاب به ارمغان بیاورد. ریمل تارت مدل Lights Camera از ماندگاری بالایی برخوردار است به طوری که شما می توانید بدون نگرانی از ریزش ریمل و ایجاد لکه‌های ناخوشایند در اطراف چشم آرایشی بی عیب و نقص داشته باشید همچنین این محصول به دلیل ساخته شدن با موادی نظیر روغن زیتون و روغن سبوس برنج می تواند ضمن مراقبت از مژه‌های شما برای استفاده روزانه مناسب باشد. بنابراین اگر شما می خواهید از ریملی استفاده کنید که در کنار پرپشت کردن، مراقبت و تقویت مژه برای چشم‌های حساس یا دارای لنز مناسب باشد می توانید ریمل تارت را جز گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید و از عملکرد فوق العاده آن بهره‌مند شوید.

5- ریمل ایمپکت کلینیک:

یکی از بهترین ریمل‌های ضد حساسیت ریمل چشم کلینیک است این ریمل ضمن حجم دهندگی و بلند کردن مژه‌ها بافت سبک و نرمی دارد به همین خاطر باعث می شود تا چشم‌هایی زیبا و جذاب داشته باشید ریمل ایمپکت کلینیک از رنگدانه‌های قدرتمندی برخوردار است بنابراین بعد از مالیدن آن بر روی مژه کم حجم آنها را به مژه‌هایی مشکی‌تر، ضخیم‌تر و پر حجم‌تر تبدیل می کنید ریمل ضد حساسیت کلینیک برای استفاده روزانه مناسب است و از آنجایی که ضد آب نیست شما می توانید بدون هیچ دردسری آن را پاک کنید.

6- ریمل موسیو بیگ لانکوم:

ریمل موسیو از ماندگاری بالایی برخوردار است به طوری که شما می توانید در طول روز با خیال راحت چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید بدون اینکه نگران ریختن ریمل یا ایجاد لکه در زیر چشم خود باشید این ریمل دارای رنگدانه‌های مشکی و براقی است به همین خاطر شما بعد استفاده از آن مژه‌هایی مشکی و پرپشتی خواهید داشت و علاوه بر این به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد می تواند برای کسانی که چشم‌های حساسی دارند یا از لنز استفاده می کنند مناسب باشد. از نکات عالی این ریمل عدم چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر است همچنین با یک بار ریمل زدن متوجه افزایش طول و حجم مژه‌های خود می شوید به طوری که در آرایش چشم تاثیر بی نظیری می گذارد و چشمانی درخشان و زیبا برای شما به ارمغان می آورد.

7- ریمل ضد حساسیت بیولیس:

ریمل بیولیس به طور چشمگیری می تواند مژه‌های شما را بلندتر و زیباتر کند و با عدم چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر آرایشی بی عیب و نقص برای شما به ارمغان بیاورد. برس این ریمل انعطاف پذیر است به طوری که شما می توانید به راحتی تمام مژه‌های خود را ریمل بزنید و با افزایش حجم و طول مژه‌ها از شر مژه‌هایی کم حجم و کم پشت خلاص شوید. ریمل بیولیس ضمن اینکه برای چشم‌های حساس مناسب است در برابر تعریق و آب مقاوم است به همین خاطر شما می توانید بدون نگرانی از ریزش ریمل تحت هر شرایط محیطی از آن استفاده کنید.

8- ریمل مگا والیوم کلاژن لورال:

یکی از ریمل‌های ضد حساسیت ریمل کلاژن لورال است این ریمل ضمن اینکه برای چشمان حساس و دارای لنز مناسب است می تواند حجم و ضخامت مژه‌های شما را افزایش دهد تا با بلندتر کردن مژه‌هایتان آرایشی چشمگیر به ارمغان بیاورید همچنین ریمل کلاژن لورال از رنگدانه‌های فوق العاده قدرتمندی برخوردار است که بعد از یک بار زدن آن بر روی مژه‌هایتان این تغییر شگفت انگیز را می توانید مشاهده کنید. از دیگر نکات عالی این ریمل ماندگاری آن و عدم ریختن ریمل به زیر چشم است به طوری که شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران خراب شدن آرایش چشم خود باشید. ریمل مگا والیوم کلاژن لورال بافت سبک و نرمی دارد بنابراین شما احساس سنگینی و چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر را نخواهید داشت. 

9- ریمل حجم دهند بل لندن:

این ریمل ضد حساسیت است به همین خاطر بدون ایجاد حساسیت برای همه افراد مناسب است همچنین به خاطر بافت سبک و نرمی که دارد باعث ایجاد احساس سنگینی بر روی مژه نمی شود و به خاطر قدرت پوشانندگی فوق العاده‌ای که دارد به طول و حجم مژه‌های شما می افزاید از دیگر نکات مثبت این محصول عدم ریختن ریمل است به طوری که شما می توانید با اطمینان خاطر از آن برای ساعات طولانی بدون نگرانی بابت خراب شدن، از آن استفاده کنید .

10- ریمل فر کننده و حجم دهنده فارماسی:

این محصول به گونه‌ای ساخته شده است تا مژه‌های شما را بلندتر و حجیم‌تر نشان دهد و از آنجایی که ضد حساسیت است کسانی که چشم‌هایی حساس دارند و یا از لنز استفاده می کنند می توانند با استفاده از این ریمل مژه‌های زیبا و خاص داشته باشند همچنین ریمل فارماسی از رنگدانه‌های قدرتمندی برخوردار است به طوری که مژه‌هایی مشکی و فر برای شما به ارمغان می آورد از طرفی دیگر به خاطر مواد مغذی که دارد با تقویت مژه‌های شما جلوه‌ای زیبا و چشمگیر برای شما فراهم می کند. ریمل فارماسی از چسبندگی مژه‌های شما جلوگیری می کند و مانع ریختن ریمل در زیر چشم شما می گردد.

در نتیجه:

ریمل یکی از لوازم آرایشی ضروری است که در کیف هر خانمی پیدا می شود اما انتخاب ریمل مناسب اهمیت زیادی دارد چرا که به خاطر ارتباط نزدیکی که با چشم دارد در صورت انتخاب نادرست می تواند پیامدهای ناخوشایندی را برای چشمان شما بدنبال داشته باشد از طرفی دیگر برخی از افراد موقع ریمل زدن دچار احساس سوزش، خارش و قرمزی چشم می شوند این علائم نشان دهنده حساسیت چشم است بنابراین انتخاب ریمل ضد حساسیت برای این گونه افراد مناسب است. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 10 تا بهترین ریمل‌های ضد حساسیت آشنا کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر در مسیر قدم بردارید همچنین توصیه می گردد که قبل از خرید و استفاده از هر محصولی حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا با راهنمایی او بتوانید محصولی باکیفیت را انتخاب کنید. 

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید