هرآنچه که باید در مورد فیکساتور بدانیم

هرآنچه که باید در مورد فیکساتور بدانیم
15 فروردین 1403 بدون نظر 8 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی پودر فیکس است چرا که به ماندگاری بیشتر آرایش شما کمک می کند تا بتوانید برای مدت طولانی بدون اینکه آرایش خود را ترمیم کنید ظاهری آراسته و جذاب داشته باشید همچنین با جذب روغن و چربی اضافه ظاهری بدون درخشندگی و براقیت برای شما به ارمغان می آورد

یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی پودر فیکس است چرا که به ماندگاری بیشتر آرایش شما کمک می کند تا بتوانید برای مدت طولانی بدون اینکه آرایش خود را ترمیم کنید ظاهری آراسته و جذاب داشته باشید همچنین با جذب روغن و چربی اضافه ظاهری بدون درخشندگی و براقیت برای شما به ارمغان می آورد البته انتخاب پودر فیکس مناسب نوع پوست اهمیت زیادی دارد به طوری که عدم رعایت این نکته نه تنها به ماندگاری آرایش در ساعات طولانی کمک نمی کند بلکه باعث خراب شدن آرایش شما می شود ما در این مقاله قصد داریم شما را با چیستی، مزایا و کاربرد پودر فیکس آشنا کنیم تا با آگاهی از مزایا و کاربرد این محصول انتخابی مناسبی را برای پوست خود داشته باشید.

پودر فیکس آرایشی چیست؟

این محصول با فیکس و تثبیت کردن مواد آرایشی از جمله کرم پودر، کانسیلر و رژگونه به شما کمک می کند تا آرایش خود را برای مدت طولانی حفظ کنید تا دیگر به ترمیم آرایش نیازی نداشته باشید نواحی زیر چشم، خط خنده، چانه، پیشانی، بینی و اطراف آن و گونه به پودر فیکس نیاز دارند تا از خراب شدن و تولید چربی اضافه جلوگیری کند همچنین با کنترل میزان براقیت پوست ظاهری آراسته و زیبا برای شما به ارمغان می آورد پودر فیکس به خاطر ترکیباتی که دارد پوست شما را غیرطبیعی و مصنوعی نمی کند بلکه مواد آن به خوبی بر روی آرایش و پوست شما می نشیند اما قبل استفاده از پودر فیکس شما باید از کرم پودر یا کانسیلر بر روی پوست استفاده کنید تا پودر فیکس بتواند بر روی پوست شما قرار بگیرد همچنین برای اینکه بتوانید به خوبی پودر فیکس را بر روی پوست محو کنید بهتر است از براش‌های مخصوص یا بیوتی بلندر به صورت ضربه‌ای استفاده کنید تا به خوبی بر روی پوست قرار بگیرند. امروزه در صنعت آرایشی با توجه به اهمیت و کاربرد فوق العاده پودر فیکس انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است تا شما با توجه به نوع پوستی که دارید از محصول مناسب استفاده کنید. 

کاربرد پودر فیکس در آرایش چیست؟

از جمله مهم‌ترین کاربرد پودر فیکس می توان به ماندگاری آرایش در طولانی مدت اشاره کرد به طور مثال با استفاده از پودر فیکس می توانید ماندگاری رژلب را بیشتر کنید تا دیگر نیازی به تمدید آن نداشته باشید  همچنین این پودر به خاطر ترکیباتی که دارد به راحتی بر روی پوست شما می نشیند تا با کاهش میزان تولید چربی از براق شدن پوست شما بکاهد. 

  • یکی دیگر از کاربردهای فوق العاده خوب پودر فیکس می توان به طبیعی‌ و نچرال جلوه دادن آرایش شما اشاره کرد ما امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که همه‌ی علاقمندان به آرایش و زیبایی به دنبال ظاهری نچرال و آراسته هستند به همین خاطر محصولات آرایشی که ضمن زیبایی، ظاهری طبیعی به ارمغان بیاورند از محبوبیت و طرفداری بیشتری برخوردار است.
  • از پودر فیکس می توان برای هایلایت و کانتورینگ استفاده کرد تا به خوبی بر روی پوستتان قرار بگیرند و ظاهر مناسبتری را برای شما به ارمغان بیاورد چرا که پودر فیکس به یکنواخت کردن پوست کمک می کند.

مزایای استفاده از پودر فیکس:

1- جلوه‌ای زیبا و طبیعی به آرایش صورت شما می دهد:

پودر فیکس را می توان با هر نوع محصول آرایشی دیگری مانند پرایمر استفاده کرد چرا که پودر فیکس رنگی یکنواخت به پوست شما می دهد و آرایش شما را برجسته‌تر می کند.

2- اشتباهات آرایشی را اصلاح می کند:

 اغلب علاقمندان به آرایش ممکن است در حین آرایش صورت مرتکب اشتباهاتی شوند مثلا از فونداسیون نامناسب استفاده کنند یا رژگونه زیادی را بر روی پوست بمالند شما در این زمان می توانید از پودر فیکس استفاده کنید تا به راحتی این اشتباهات را اصلاح کنید.

3- به کنترل روغن و چربی صورت کمک می کند:

پوست چرب همیشه مایه دردسر است چرا که می تواند باعث خراب شدن آرایش بی عیب و نقص شما شود به همین خاطر اگر می خواهید میزان چربی اضافی پوست را مدیریت کنید می توانید از پودر فیکس استفاده کنید چرا که این پودر به خاطر ترکیبات فوق العاده‌ای که دارد می تواند چربی و روغن اضافی را جذب خود کند تا به طور تاثیرگذاری از خراب شدن آرایش شما جلوگیری کند.

4- برای مدت طولانی آرایش زیبای شما را حفظ می کند:

از مهم‌ترین و بهترین مزایای پودر فیکس، حفظ و تثبیت آرایش است این محصول به شما کمک می کند تا آرایش خود را برای مدت طولانی ماندگار نگه دارید تا ظاهری آراسته، بدون نیاز به ترمیم و تجدید آرایش داشته باشید.

معرفی 5 برند برگزیده پودر فیکس آرایش

1- پودر فیکس از برند MAC:

اگر شما به دنبال محصولات آرایشی می گردید که از کیفیت بی نظیری برخوردار باشد می توانید از محصولات آرایشی برند MAC استفاده کنید این برند معروف و محبوب به خاطر استفاده از مواد اولیه باکیفیت و سابقه زیاد از فروش بالایی برخوردار است پودر فیکس MAC دارای بافت نرم و سبکی است به همین خاطر به راحتی بر روی پوست شما می نشیند و رنگ یکنواختی را برای پوست به ارمغان می آورد این محصول جلوه‌ای مات و نچرال به آرایش شما می بخشد تا ظاهری آراسته و طبیعی داشته باشید همچنین با کنترل میزان چربی از براقیت پوست شما می کاهد. پودر فیکس MAC فاقد هر گونه مواد آسیب رسان به پوست از جمله عطر، پارابن و مواد نگهدارنده است بنابراین شما می توانید با خیال راحت از پودر فیکس MAC برای تثبیت و ماندگاری آرایش خود برای مدت طولانی استفاده کنید.

2- پودر فیکس گلدن رز:

یکی دیگر از بهترین برندها در جهان برند گلدن رز است پودر فیکس گلدن رز می تواند شادابی و زیبایی را برای مدت طولانی بر روی پوست شما حفظ کند تا دیگر نیازی به تجدید آرایش خود نداشته باشید این محصول دارای بافت سبک و نرمی است به طوری که شما بعد استفاده از آن احساس سنگینی نخواهید کرد پودر فیکس گلدن رز با رطوبت رسانی و ثابت نگه داشتن مواد آرایشی بر روی پوست از ایجاد چربی و روغن اضافی جلوگیری می کند بنابراین شما با این پودر فیکس ظاهری مات و فاقد براقیت خواهید داشت از طرف دیگر پودر فیکس گلدن به گونه‌ای طراحی شده است که می تواند با هر نوع پوستی سازگار شود و کیفیت آرایش شما را ارتقا دهد. از دیگر مزایای پودر فیکس گلدن رز می توان به عدم ماسیدگی، فاقد رنگ و رطوبت رسانی به پوست اشاره کرد.

3- پودر فیکس شنل:

پودر فیکس شنل محصولی فوق العاده با کاربرد چندگانه است به همین خاطر از محبوبیت زیادی برخوردار است این محصول بافت نرم و لطیفی دارد و به راحتی در سراسر پوست پخش می شود به گونه‌ای که نقص‌های پوست شما را کاهش می دهد و در خطوط چین و چروک جمع نمی شود همچنین با تثبیت مواد آرایشی بر روی پوست ظاهری زیبا و آراسته را برای مدت طولانی بر روی پوست شما به ارمغان می آورد. پودر فیکس شنل با چذب چربی اضافی ظاهری مات و فاقد براقیت برای شما ایجاد می کند تا آرایشی بی عیب و نقص داشته باشید.

4- پودر فیکس لورال:

پودر فیکس لورال می تواند ظاهری مات را به پوست شما ببخشد تا از شر براقیت و درخشندگی ناشی از چربی پوست خلاص شوید همچنین با افزایش ماندگاری مواد آرایشی بر روی پوست، ظاهر شما را همانند ساعات اولیه آرایش برای مدت طولانی حفظ می کند پودر فیکس لورال دارای بافتی سبک و نرم است به همین خاطر به راحتی بر روی پوست پخش می شود بدون اینکه ردی بر روی پوست باقی بگذارد همچنین بعد استفاده از آن احساس سنگینی بر روی پوست نمی کنید. پودر فیکس لورال برای انواع پوست‌ها مناسب است بنابراین با استفاده از این محصول می توانید ظاهر زیبا و آراسته خود را برای چندین ساعت بدون نیاز به ترمیم و تجدید آرایش حفظ کنید.

5- پودر فیکس شیلگم:

پودر فیکس شیلگم حاوی دو قسمت است که قسمت بالایی برای زیر چشم استفاده می شود و قسمت پایینی برای سایر نواحی پوست مورد استفاده قرار می گیرد از ویژگی‌های منحصر به فرد پودر فیکس شیلگم ضد آب بودن آن است به همین خاطر شما می توانید از این پودر فیکس در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. این محصول، ماندگاری آرایش شما را افزایش می دهد و به طور منحصر به فردی برای ثتبیت آرایش چشم بکار برده می شود.

در نتیجه:

پودر فیکس در تثبیت و نگهداری آرایش بی عیب و نقص شما تاثیر زیادی دارد به همین خاطر پیشنهاد می شود که بعد از کانسیلر یا کرم پودر از پودر فیکس استفاده کنید تا هم مواد آرایشی به خوبی بر روی پوست شما بنشیند و ظاهری مات و نچرال را برای شما به ارمغان بیاورند و هم ماندگاری آرایش شما را افزایش می دهد به همین خاطر استفاده از پودر فیکس توصیه می گردد البته باید پودر فیکس مناسب و باکیفیتی را انتخاب کرد چرا که در صورت عدم استفاده از پودر فیکس مناسب نه تنها موجب ماندگاری آرایش شما نمی شود بلکه به خاطر ارتباط نزدیکی که با صورت شما دارد برای پوست آسیب رسان است بنابراین ما در این مقاله سعی کردیم شما را ضمن آشنایی با چیستی، کاربرد و مزایا پودر فیکس با بهترین برندها آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتری در این مسیر قدم بردارید همچنین توصیه می گردد که قبل از خرید و استفاده از هر محصولی ابتدا با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید و سلامت و زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید