معرفی رژ لب بدون سرب

معرفی رژ لب بدون سرب
19 فروردین 1403 بدون نظر 5 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

سرب یک ماده سمی است که در تولید رژ لب از آن استفاده می شود متاسفانه بیشتر رژ‌های موجود در بازار حاوی مقادیر زیادی سرب هستند این فلز مضر می تواند از طریق پوست وارد بدن شما شود و پیامدهای ناخوشایندی را از جمله افزایش فشار خون، ابتلا به سرطان، ناباروری، بیماری کلیوی و آسیب‌های مغزی بر جسم و روح شما وارد کند

سرب یک ماده سمی است که در تولید رژ لب از آن استفاده می شود متاسفانه بیشتر رژ‌های موجود در بازار حاوی مقادیر زیادی سرب هستند این فلز مضر می تواند از طریق پوست وارد بدن شما شود و پیامدهای ناخوشایندی را از جمله افزایش فشار خون، ابتلا به سرطان، ناباروری، بیماری کلیوی و آسیب‌های مغزی بر جسم و روح شما وارد کند به همین خاطر ما در این مقاله سعی می کنیم تا شما را با 10 از بهترین برندهای رژ لب بدون سرب آشنا کنیم تا بتوانید با خیال راحت رژ لبی بدون سرب انتخاب کنید.


رژ لب بدون سرب :

1- رژ لب ایوروشه مدل Rouge Elixir:

رژ لب ایوروشه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین محصولات برند ایوروشه است چرا که این رژ لب بدون سرب و سایر مواد شیمیایی مضر از جمله پارابن و روغن‌های معدنی ساخته شده است به همین خاطر افرادی که دارای پوست حساسی هستند می توانند به راحتی از این رژ لب استفاده کنند تا لبخندی زیبا داشته باشند رژ لب ایوروشه حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان است تا با آبرسانی عمیق لب، از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری کند همچنین از لب‌های شما در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می کند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این رژ عدم خشک شدن آن بر روی لب است به همین خاطر شما می توانید تا ساعات طولانی رژ لبی با ظاهری مات و زیبا داشته باشید. رژ لب ایوروشه بافت نرم و سبکی دارد به همین خاطر شما تحت هیچ عنوان بعد استفاده از آن احساس سنگینی و خشکی نخواهید کرد این محصول برای استفاده روزانه مناسب است و از رنگ‌های بسیار زیبا و ملایمی برخوردار است تا آرایشی نچرال و طبیعی داشته باشید.

2- رژ لب مدادی گلدن رز:

رژ لب گلدن رز دارای بافت نرم و سبکی است که ضمن پوشش دهی فوق العاده، تحت هیچ عنوان باعث ایجاد احساس سنگینی و خشکی بر روی لب شما نمی شود این رژ لب حاوی ویتامین E و مواد مرطوب کننده است به همین خاطر از ترک خوردن و خشکی پوست لب جلوگیری می کند از ویژگی‌های فوق العاده بی نظیر این رژ لب عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر مانند سرب و پارابن است به همین خاطر این رژ لب در میان علاقه‌مندان به زیبایی از محبوبیت خاصی برخوردار است چرا که سرب، این فلر مضر معایب زیادی برای بدن شما دارد که با انتخاب این محصول می توانید با خیال راحت ضمن زیبایی از سلامت آن هم اطمینان حاصل کنید. رژلب مدادی گلدن رز دارای رنگ‌های متنوعی است که شما می توانید به راحتی در بازار به آن دسترسی پیدا کنید تا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید افرادی که دارای پوست لب حساسی هستند می توانند از رژلب مدادی گلدن رز استفاده کنند.

3- رژ لب مدادی فلورمار:

این رژ لب حاوی موادی نظیر موم آفتابگردان، ویتامین E و پانتنول است که باعث نرمی و لطافت پوست لب شما می شود بنابراین از خشکی و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کند همچنین بافت سبکی دارد و مواد رژ به راحتی بر روی لب قرار می گیرند رژ لب فلورما میزان چسبندگی بالایی دارد به همین خاطر به اطراف لب پخش نمی شود از دیگر نکات مثبت رژ لب فلورمار عدم استفاده از سرب است به همین خاطر برای افراد با پوست حساس مناسب است این رژ لب مدادی بافتی مات و مخملی بر روی لب ایجاد می کند تا طرفداران زیبایی، آرایشی نچرال و طبیعی داشته باشند. رژ لب فلورمار از تنوع رنگ زیادی برخوردار است تا شما بتوانید به راحتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید بنابراین اگر شما به دنبال رژ لبی با تنوع رنگی بالا، بافت مخملی، فاقد سرب و با ماندگاری بالا هستید می توانید رژ لب مدادی فلورمار را در میان گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

4- رژ لب ملونی مدل Crazy Cool:

رژ لب مدادی ملونی دارای بافت نرم و سبکی است که ضمن پوشش رنگدهی بالا از مقاومت بالایی نیز برخوردار است به طوری که شما می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید همچنین رژ لب ملونی ضد آب است به همین خاطر شما می توانید با خیال راحت تحت هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران پاک شدن یا ترمیم رژ لب خود باشید رژ لب مدادی ملونی فاقد سرب و پارابن است بنابراین برای افرادی که دارای پوست حساسی هستند یا کسانی که به دنبال رژ لب فاقد سرب، این ماده سمی مضر هستند مناسب است رژ لب ملونی از روغن جوجوبا ساخته شده است به همین خاطر می تواند از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کند. رژ لب ملونی دارای خواص آبرسانی است و می تواند از ترک خوردن و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری کند بنابراین اگر به دنبال رژ لبی هستید که ضمن پوشش دهی بالا از خواص ضدآب و ضد تعریق برخوردار باشد می توانید رژ لب ملونی را در میان گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

5- رژ لب مدادی دبورا:

این رژ لب دارای پیگمنت بالایی است که پوششی مات و مخملی بر روی لب شما ایجاد می کند این رژ بافت نرم و سبکی دارد به طوری که بعد استفاده از آن احساس سنگینی و چربی بر روی پوست لب نخواهید کرد رژ لب مدادی دبورا ماندگاری بالایی دارد و شما می توانید با خیال راحت بدون نیاز به ترمیم رژ، از آن استفاده کنید این محصول فاقد سرب یا مواد آسیب رسان است به همین خاطر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. 

6- رژ لب کوزارت مدل Slimstick:

این محصول به خاطر بافت سبک و نرمی که دارد برای استفاده روزانه مناسب است همچنین این رژ حاوی آبرسان و مرطوب کننده است به همین خاطر می تواند از خشکی لب جلوگیری کند. رژ لب کوزارت فاقد مواد مضر شیمیایی مانند سرب و پارابن است تا خیال شما را از بابت کیفیت محصولی که از آن استفاده می کنید راحت کند.

7- رژ لب مداد دوسه:

این محصول دارای پوشش دهی بالایی است و به خاطر بافت سبک و نرمی که دارد باعث ایجاد احساس سنگینی بر لب نمی شود به همین خاطر شما بعد استفاده از آن لب‌های مات و مخملی خواهید داشته این رژ برای کسانی که به دنبال آرایشی با ظاهر طبیعی و نچرال هستند مناسب است. رژ لب دوسه ضد آب و ضد تعریق است بنابراین شما می توانید از آن تحت هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید و نیازی به ترمیم رژ نداشته باشید. رژ لب دوسه حاوی مرطوب کننده و آبرسان است که از خشکی و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کند.

8- رژ لب نوت:

رژ لب نوت حاوی موادی مانند کره کاکائو، آنتی اکسیدان، ضد التهاب، مرطوب کننده، روغن آرگان و ویتامین E است به همین خاطر می تواند ضمن جلوگیری از خشکی لب در برابر آسیب‌های محیطی از لب‌های شما محافظت کند رژ لب نوت از ماندگاری بالایی برخوردار است به طوری که شما با این رژ لب می توانید همانند ساعات اولیه، لب‌های زیبا و جذاب داشته باشید این محصول حاوی رنگ‌های متنوعی است که شما می توانید به راحتی رژ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

9- رژ لب مک MATTE:

رژ لب مک بافت سبک و نرمی دارد به طوری که به راحتی بر روی پوست قرار می گیرد بدون اینکه به اطراف لب پخش شود شما می توانید از این رژ لب برای مدت طولانی استفاده کنید و نگران پاک شدن یا محو شدن آن نباشید از نکات مثبت رژ لب مک عدم استفاده از سرب است بنابراین شما می توانید با خیال راحت از آن به صورت روزانه استفاده کنید این رژ لب، بافتی مات و مخملی بر روی لب ایجاد می کند تا لبخندی زیبا و جذاب داشته باشید. رژ لب مک در رنگ‌های صورتی، مرجانی، قرمز، آلویی و ... موجود است که ظاهری زیبا و آراسته برای شما به ارمغان می آورد.

10- رژ لب میبلین:

این رژ لب مایع بسیار خوشرنگ و جذاب است بافت آن نرم و سبک است به همین خاطر شما احساس سنگینی نخواهید کرد این رژ لب مایع توجه بسیاری از علاقه مندان به آرایش را به خود جلب کرده است چرا که هم بدون سرب است و هم از مواد مرطوب کننده استفاده می کند تا از خشکی و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری کند. رژ لب میبلین ماندگاری بالایی دارد به طوری که شما می توانید از آن با خیال راحت برای مدت طولانی استفاده کنید رژ لب میبلین دارای رنگ‌های جذاب و متنوعی است که برای انواع پوست‌ها مناسب است بنابراین اگر به دنبال رژ لبی هستید که از ماندگاری بالا، خواص مرطوب کنندگی، جلوه مات و مخملی برخوردار باشد می توانید از رژ لب میبلین استفاده کنید. بنابراین با انتخاب رژ لب میبلین ضمن حفظ سلامت لب‌هایی زیبا و جذاب داشته باشید.

در نتیجه:

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب رژ لب مناسب عدم سرب در ترکیبات رژ است چرا که سرب یک فلر مضر و سمی است که برای بدن شما پیامدهای ناخوشایندی را دارد ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 10 تا از بهترین رژ لب‌های بدون سرب آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتری خرید رژ لب خود را انجام دهید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید