معرفی بهترین مسواک‌های برقی در ایران

معرفی بهترین مسواک‌های برقی در ایران
2 شهریور 1402 بدون نظر 5 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

معرفی، مشخصات، نقد و بررسی انواع مسواک برقی شارژی و برقی مناسب کودک و بزرگسال و انواع دندان در فروشگاه لیلیپوت

مسواک برقی وسیله ای برای تمیز کردن دندان ها و لثه ها است این مسواک با استفاده از قدرت الکتریکی، موجب افزایش سرعت و شدت حرکات نسبت به مسواک های دستی می‌شود و بخاطر همین ویژگی بسیاری از افراد مسواک برقی را انتخاب می کنند. حتی کسانی که نسبت به تمیزی دندان هایشان وسواس دارند از مسواک برقی می‌تواند به خاطر داشتن یکسری سیگنال ها که به شما هشدار می دهد کدام نواحی از دندان هایتان را خوب مسواک نزده اید. و بعد از دو دقیقه به شما هشدار می دهد که مسواک زدن را به اتمام برسانید مسواک برقی برخلاف مسواک دستی می تواند به صورت خودکار حرکات صحیح مسواک زدن را اجرا کند. بنابراین شما می توانید از مسواک برقی جهت رعایت بهداشت دهان و دندان هایتان استفاده کنید اما از چه برندی مسواک برقی تهیه کنیم؟ ما در این مقاله در پاسخ به سوال شما می خواهیم چند تا از بهترین مسواک‌های برقی، که در بازارهای ایران موجود است را برای شما معرفی کنیم.


معرفی بهترین مسواک برقی‌های موجود در بازار ایران :

1- مسواک برقی اورال بی :

اورال بی یکی از پرطرفدار ترین و بهترین برند های مسواک برقی در جهان است . اورال بی به خاطر داشتن تکنولوژی سه بعدی می تواند با چرخش سر دندان هایتان را از شر پلاک‌ها و باکتری های مضر خلاص کند. این مسواک دندان به دندان عمل پاکسازی را بدون صدا انجام می دهد. مسواک اورال بی به دلیل داشتن سنسور هوشمند به شما در اصولی مسواک زدن کمک می‌کند اگر شما بیش از حد به دندان هایتان فشار وارد کنید به شما هشدار خطر می‌دهد. مسواک برقی اورال بی دارای یک تایمر حرفه‌ای برای تشویق شما در مسواک زدن به مدت 2 دقیقه است. این مسواک برقی تجربه ی مسواک زدن را برای شما لذت بخش می کند و به طرز خارق العاده ای به تمیزی دندان ها و سلامت لثه ها کمک می کند.


مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS X 20000N:

این مسواک برقی مجهز به حسگر های حرکتی و هوش هوشمند است، تا به شما در اصولی مسواک زدن کمک کند. بیشتر دندان پزشکان استفاده از این مدل را به شما توصیه می کنند چرا که به راحتی دندان‌ها و لثه های شما را تمیز می کند. این مسواک دارای سنسور‌های کنترل فشار است و به شما راهنمایی می‌کند که کجا را کمتر مسواک زده اید. این مدل دارای 6 حالت مسواک زدن است مانند: تمیز کردن روزانه دندان ها، تمیز کردن دندان‌ها به صورت حرفه‌ای، تمیز کردن دندان های حساس، سفید کننده، مراقبت از لثه ها و تمیز کردن زبان 


مسواک برقی اورال بی مدل Pro 750:

این مسواک برقی نسبت به مسواک دستی 300 درصد بیشتر پلاک ها را در لثه های شما از بین می برد. به دلیل داشتن سنسورهای هوشمند به شما کمک می‌کند تا برس مسواک را ملایم بر روی دندان و لثه های تان حرکت دهید. این مدل مسواک به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی باید تمیز کردن این ناحیه از دندان را تمام کنید و به سراغ قسمت‌های دیگر بروید. این مدل تنها یک حالت تمیزکردن (حالت تمیز کردن دندان به صورت روزانه) را دارد.


مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action: 

این مسواک دو بعدی هر یک از دندان های شما را احاطه می کند و با از بین بردن پلاک ها و باکتری ها دندان‌هایی پاکیزه و زیبا تحویل شما می دهد . این مسواک دارای تایمری فعال ست و با بیشتر از 2 دقیقه مسواک زدن به شما هشدار می دهد. این مدل دارای تنها 1 حالت تمیز کردن یعنی تمیزکردن روزانه دندان هاست. انواع سر های اورال بی با این مدل سازگار است و شما می توانید از طیف وسیعی از سر ها، برس مورد نظر خود را انتخاب کنید.


مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet + PRO 2000 :

این مسواک با زاویه ی 16 درجه بین دندان ها و لثه های شما را تمیز می کند. از سنسور فشار برخوردار است و بعد از 2 دقیقه مسواک زدن، به شما هشدار می دهد. این مسواک دارای 2 حالت تمیز کردن یعنی تمیز کردن روزانه ی دندان ها و تمیز کردن دندان های حساس است.


2- مسواک برقی Philips Sonicare :

این مسواک هم یکی از شناخته شده ترین برند ها در دنیا است و هم از نظر قیمت، مقرون به صرفه است برخی از مدل های مسواک برقی سونیکر فیلیپس ، می تواند به صورت همزمان بر روی دندان و لثه های شما آب پاشی کند . این مسواک از سرعت بالایی برخوردار است، به طوری که در هر دقیقه بیش از 6200 بار حرکت می کند. مسواک برقی فیلیپس سونیکر با فشاری ملایم ، برس را بر روی دندان و لثه ی شما به گردش در می آورد و در عرض 2 دقیقه به شما دندان هایی عاری از پلاک و باکتری تحویل می دهد. برای استفاده از این مسواک کافی ست بر روی یک دکمه کلیک کنید و به طرز استثنایی ای شاهد درخشش دندان هایتان باشید.


مسواک برقی فیلیپس مدل HX9901/63 :

این مدل از مسواک برقی به شما در تمیز کردن تمامی نقاط دندان کمک می کند. حتی از طریق آپ سونیکر فیلیپس به اطلاع شما می رساند که چه نقاطی را مسواک نزده اید یا اصلا به درستی دندان هایتان را تمیز کرده اید یا نه ؟ این مسواک فشار دست شما را به دلیل داشتن سنسور هوشمند کنترل می کند. سرعت این مسواک در هر دقیقه 62000 بار می باشد و تا 10 برابر بیشتر از مسواک دستی می تواند پلاک ها را از بین ببرد . همچنین می تواند شما را برای تمیز کردن مکان های از دست رفته راهنمایی کند. مسواک برقی فیلیپس به راحتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.


3- مسواک برقی Panasonic :

مسواک پاناسونیک با سرعت باور نکردنی ای در بین دندان های شما حرکت می کند و پلاک های دندان شما را در پاکت پریودنتال پاکسازی می کند . این مسواک برقی از برس های متنوعی برخوردار است و به شما برای انتخاب مسواک بهتر و متناسب با دهانتان کمک می کند. مسواک برقی پاناسونیک، موتور مسواک را به گونه ای طراحی کرده است تا علاوه بر زیبایی، در دست گرفتن مسواک برای شما راحت و آسان باشد. این مسواک علاوه بر تمیزی پلاک ها، از لثه های شما مراقبت می کند و قابلیت آبپاشی همزمان به دندان و لثه ی شما را دارد. شما می توانید با استفاده از این مسواک برقی در کمترین زمان، آن را شارژ کنید و از قدرت بی نظیر این مسواک جهت تمیزی دندان هایتان بهره ببرید. 


در نتیجه شما بالا آگاهی از نکات بالا می توانید بهترین انتخاب را جهت خرید مسواک برقی  برای دندان و دهان خود داشته باشید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید