راهنما خرید شامپو مناسب مو رنگ شده

راهنما خرید شامپو مناسب مو رنگ شده
26 فروردین 1403 بدون نظر 8 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

امروزه رنگ کردن موها در میان خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده است به همین خاطر مراقبت از موهای رنگ شده بحث داغ این روزها است که چگونه از موهای رنگ شده‌ی خود مراقبت کنید تا زیبایی و درخشش خود را از دست ندهد؟ یا چه شامپویی مناسب موهای رنگ شده است؟

امروزه رنگ کردن موها در میان خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده است به همین خاطر مراقبت از موهای رنگ شده بحث داغ این روزها است که چگونه از موهای رنگ شده‌ی خود مراقبت کنید تا زیبایی و درخشش خود را از دست ندهد؟ یا چه شامپویی مناسب موهای رنگ شده است؟ ما در این مقاله قصد داریم به یکی از پر تکرارترین سوال شما با معرفی 10 تا از بهترین شامپوها برای موهای رنگ شده پاسخ دهیم پس اگر به دنبال راهی برای افزایش ماندگاری موهای رنگ شده خود هستید یا می خواهید نرمی و لطافت موها را ضمن از بین نبردن رنگ موی خود حفظ کنید می توانید ادامه این مقاله را بخوانید.

1- شامپو تثبیت کننده رنگ مو Color Vive  لورال:

این محصول برای موهای رنگ شده طراحی و ساخته شده است و دارای فیلتر UV است به همین خاطر می تواند از موهای رنگ شده شما در برابر آلودگی و اشعه فرابنفش خورشید محافظت کند تا موهای شما درخشش و تازگی خود را از دست ندهد همچنین به خاطر فرمولاسیونی خاصی که دارد می تواند مواد مورد نیاز موهای رنگ شده را فراهم کند تا با تغذیه مناسب از ایجاد آسیب جلوگیری کند شامپو تثبیت کننده رنگ لورال دارای قدرتی فوق العاده در تمیز کردن موهای شما است بنابراین اگر می خواهید از موهای رنگ شده خود در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کنید تا از محو شدن رنگدانه‌ها از روی مو جلوگیری کند می توانید شامپو تثبیت کننده Color Vive لورال را انتخاب کنید.

2- شامپو Densify گارنیر:

این محصول بی نظیر حاوی ویتامین B3، ویتامین B6، پروتئین لیمو، فیلوکسان و عصاره انار است به همین خاطر شما می توانید از این شامپو که مخصوص موهای رنگ شده طراحی شده است جهت افزایش سطح سلامت موها، افزایش استحکام، افزایش ضخامت تار موهای نازک و آسیب دیده استفاده کنید شامپو گارنیر برای کسانی که موهایی نازک و ضعیف دارند مناسب است چرا که با تقویت و قوی‌‌تر کردن موهای نازک به شما برای داشتن موهایی زیبا و مقاوم کمک می کنند همچنین به خاطر قدرت پاک کنندگی مطلوبی که دارند موهای شما را از شر هر گونه آلودگی خلاص می کنند تا موهایی براق و درخشان داشته باشید. بنابراین اگر می خواهید که ضمن مراقبت از موهای رنگ شده و نازک خود به پرپشت شدن موها و تقویت آنها کمک کنید می توانید از شامپو گارنیر سری Densify  استفاده کنید.

3- شامپو Sea Minerals مائویی:

شامپو مائویی یک شوینده ملایم است که برای موهای رنگ شده طراحی شده است تا با افزایش ماندگاری رنگ درخشندگی و زیبایی را برای موهای شما به ارمغان بیاورد این شامپو حاوی آلوئه ورا و مواد معدنی دریایی بوده به همین خاطر می تواند ضمن نرم کردن و تنظیم PH پوست سر به رفع خشکی و شکستگی موهای شما بپردازد از طرفی دیگر به خاطر عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر نظیر پارابن، سیلیکون، گلوتن و سولفات است بنابراین بهترین گزینه برای موهای رنگ شده و کراتین شده است. شامپو مائویی با آبرسانی کردن موهای شما از خشکی و آسیب جلوگیری می کند تا با افزایش لطافت موهایی انعطاف پذیر، براق و نرم داشته باشید. پس اگر شما جز کسانی هستید که می خواهید موهای رنگ شده خود را از شر خشکی و زبری مو نجات دهید می توانید از شامپو Sea Minerals مائویی استفاده کنید.

4- شامپو بدون سولفات کالر فیکس مخصوص موهای رنگ شده:

این شامپو حاوی موادی از جمله ویتامین B5 و کراتین می باشد به همین خاطر شما می توانید با استفاده از این محصول ضمن ایجاد لایه محافظتی بر روی موها به حالت پذیری و  افزایش ماندگاری درخشندگی موهای رنگ شده خود کمک کنید شامپو کالر فیکس دارای فرمولاسیون خاصی است که با ترمیم تار مو از ایجاد شکستگی و آسیب بر روی موها جلوگیری می کند علاوه بر این شامپو بدون سولفات کالر فیکس از موهای شما در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می کند بنابراین در کنار تثبیت رنگ در موها و عدم استفاده از سولفات از موهای آسیب دیده شما مراقبت می کند تا با ترمیم، قدرت خود را بدست بیاورند البته توصیه می گردد که قبل از استفاده از هر محصولی باید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید با توجه به جنس مو انتخاب ارزشمندی را برای موهای رنگ شده خود بگیرید.

5- شامپو موهای رنگ شده آودا:

این محصول حاوی مواد آبرسان، نرم کننده و فاقد سولفات است که با ترمیم موهای خشک شده شادابی و طراوت را به موهای رنگ شده شما باز می گرداند شامپو آودا از روغن انار، روغن نارگیل، کره انبه و عصاره جو دوسر تشکیل شده است به همین خاطر شما می توانید با استفاده از این شامپو ضمن پاکسازی موها و خلاص شدن از شر هرگونه آلودگی به ترمیم و افزایش درخشندگی و ماندگاری موهای رنگ شده خود بپردازید. شامپو آودا دارای ترکیبات گیاهی و ارگانیک است به همین خاطر در میان بسیاری از علاقه مندان به محصولات طبیعی از جایگاه خاصی برخوردار است همچنین این شامپو برای موهای خشک مناسب است بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که بافت موهایشان خشک است می توانید از شامپو آودا برای موهای خشک و رنگ شده خود استفاده کنید تا با آبرسانی و مرطوب کنندگی فوق العاده خود از موهای رنگ شده شما محافظت کند.

6- شامپو موهای رنگ شده و آسیب دیده Beaver:

این شامپو با تغذیه عمیق و آبرسانی موهای آسیب دیده و خشک به شما کمک می کند تا موهایی درخشان و زیبا داشته باشید چرا که این شامپو از عصاره درخت مارولا ساخته شده است و با خواص نرم کنندگی فوق العاده‌ای که دارد می تواند از موهای خشک و آسیب دیده شما محافظت کند شامپو Beaver مخصوص موهای رنگ شده و دکلره است.

7- شامپو تثبیت رنگ مو ایوروشه بدون سولفات:

این محصول برای محافظت و افزایش ماندگاری موهای رنگ شده ساخته شده است تا شما بتوانید زیبایی رنگ موی خود را همانند روزهای اول حفظ کنید و ظاهری آراسته و زیبا داشته باشید. شامپو ایوروشه به دلیل عدم استفاده از سولفات، پارابن و سیلیکون در میان بسیاری از افراد محبوب است این محصول ضمن تغذیه و آبرسانی عمیق، از تار موهای رنگ شده شما محافظت می کند و از ایجاد خشکی و شکنندگی جلوگیری می کند بنابراین اگر شما به دنبال محصولی گیاهی و ارگانیک هستید که ضمن محافظت از موهای رنگ شده شما از ایجاد آسیب جلوگیری کند می توانید از شامپو تثبیت کننده رنگ مو ایوروشه استفاده کنید.

8- شامپو دالاس ویژه موهای رنگ شده:

شامپو دالاس حاوی پروتئین، مواد مغذی و نرم کننده‌های فوق العاده است که می تواند با ترمیم و مرطوب کردن موهای خشک و آسیب دیده شما سلامتی و زیبایی را دوباره به موهای شما باز گرداند همچنین به خاطر فرمولاسیون خاصی که دارد می تواند از رنگ مو محافظت کند تا در طولانی مدت درخشندگی و زیبایی موهای خود را همانند روزهای اول حفظ کنید علاوه بر این شامپو دالاس می تواند با افزایش خونرسانی و رساندن مواد مورد نیاز به فولیکول‌های مو برای شما موهایی قوی‌تر و سالم‌تر به ارمغان بیاورد از طرفی دیگر این کار به تقویت و تشویق مو برای رشد بیشتر کمک می کند  بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که موهایی رنگ شده، دکلره و آسیب دیده دارد می توانید شامپو دالاس را جز گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

9- شامپو کراستاس مدل رفلکشن:

این محصول تاثیر شگفت آوری بر روی زیبایی و درخشندگی موهای شما دارد این شامپو به خاطر ترکیباتی که دارد می تواند موهای رنگ شده شما را از شر هرگونه آلودگی و کثیفی خلاص کند بدون اینکه باعث از بین رفتن رنگ موی شما شود شامپو کراستاس از ویتامین A، روغن کتان و روغن سبوس برنج تشکیل شده است که زمینه را برای نرمی و لطافت موهای شما فراهم می کند بنابراین از خشکی و زبری مو خلاص می شوید بنابراین اگر بدنبال محصولی می گردید که باعث درخشان شدن و نرم شدن موهای رنگ شده شما شود و از موهای شما در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کند می توانید از شامپو کراستاس مدل رفلکشن استفاده کنید.

10- شامپو Redken Color مدل Magnetics:

این شامپو دارای ترکیباتی نظیر روغن کرن بری، اسید سیتریک و گلیسیرین است که در درخشندگی و نرم کردن موهای خشک و آسیب دیده شما موثر است همچنین به دلیل عدم استفاده از سولفات در میان بسیاری از علاقه مندان به زیبایی از محبوبیت زیادی برخوردار است شامپو ردکن مدل مگنتیک به خاطر مواد مغذی که دارد می تواند ضمن تغذیه مناسب شادابی و مقاومت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد و با پاکسازی عمیق، موهای رنگ شده شما را از شر هر گونه آلودگی نجات دهد بنابراین با انتخاب شامپو مناسب برای موهای رنگ شده درخشندگی، زیبایی و سلامت را برای موهای خود به ارمغان بیاورید.

در نتیجه:

افرادی که موهای خود را رنگ می کنند باید نسبت به دیگران در انتخاب شامپو و روتین مراقبتی دقت بیشتری کنند چرا که موهای رنگ شده به مراقبت بیشتری احتیاج دارد که در صورت عدم انتخاب درست به موهای خود آسیب‌های بیشتری را وارد می کنید بنابراین اگر می خواهید که از موهای رنگ شده خود به درستی محافظت کنید باید از شامپوهای مناسب موهای رنگ شده استفاده کنید ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 10 تا از بهترین شامپوها برای موهای رنگ شده آشنا کنیم اما قبل استفاده از هر محصولی پیشنهاد می شود که با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا با آگاهی بیشتری در این مسیر قدم بردارید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید