فرق فوم و ژل اصلاح چیست؟

فرق فوم و ژل اصلاح چیست؟
14 فروردین 1403 بدون نظر 8 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

اصلاح صورت بخشی از روتین روزانه خانم‌ها و آقایان است به همین خاطر از فوم یا ژل اصلاح برای رسیدگی به موهای زائد خود استفاده می کنند اما از آنجایی که این فوم و ژل اصلاح با پوست صورت ارتباط نزدیکی دارد انتخاب محصول باکیفیت اهمیت زیادی دارد از طرفی دیگر به دلیل تنوع در بازار برای انتخاب ژل و فوم اصلاح مناسب با چالش‌های زیادی مواجه می شوید


اصلاح صورت بخشی از روتین روزانه خانم‌ها و آقایان است به همین خاطر از فوم یا ژل اصلاح برای رسیدگی به موهای زائد خود استفاده می کنند اما از آنجایی که این فوم و ژل اصلاح با پوست صورت ارتباط نزدیکی دارد انتخاب محصول باکیفیت اهمیت زیادی دارد از طرفی دیگر به دلیل تنوع در بازار برای انتخاب ژل و فوم اصلاح مناسب با چالش‌های زیادی مواجه می شوید که همین باعث سردرگمی می شود اگر شما جز کسانی هستید که با فوم و ژل اصلاح آشنایی ندارد و یا نمی داند که از چه محصولی باید استفاده کنید می توانید ادامه این مقاله را بخوانید تا با آگاهی بیشتر در مسیر درست قدم بردارید.

فوم اصلاح چیست؟

فوم اصلاح یک محصول کلاسیک برای اصلاح صورت است که برای کاهش تحریک و التهاب پوست ساخته شده است در ترکیبات فوم اصلاح از مواد مختلفی نظیر پنتنول، گلیسیرین و آلانتوئین استفاده می شود تا به شما در روان و نرم کردن پوست و مو برای اصلاح کمک کنند. فوم اصلاح بافت نرم و سبکی دارد به همین خاطر به راحتی بر روی پوست شما پخش می شوند تا شما بتوانید آنها را بر هرقسمت و نواحی از پوست، که می خواهید آن را از شر موهای زائد خلاص کنید، هدایت کند. فوم اصلاح به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید ژیلت را بر روی پوست خود حرکت دهید و ریش‌هایتان را به راحتی آراسته کنید البته اگر چه از فوم اصلاح بیشتر آقایان استفاده می کنند اما باید بدانید که برخی از خانم‌ها هم می توانند از آن استفاده کنند.

مزایای استفاده از فوم اصلاح:

1- فوم اصلاح به حفظ رطوبت و آبرسانی در حین اصلاح کمک می کند بنابراین با استفاده از فوم اصلاح می توانید به راحتی صورت خود را آراسته کنید.

2- با استفاده از فوم اصلاح صورت، یک لایه بر روی پوست شما ایجاد می شود که این لایه به عنوان محافظ بین تیغ و پوست ظریف شما قرار می گیرد تا از ایجاد زخم و احتمال بریدگی در پوست جلوگیری شود.

3- امروزه در ترکیبات فوم اصلاح صورت از مواد نرم کننده و مرطوب کننده استفاده می شود تا پوست شما در هنگام اصلاح صورت نرم‌تر شود. 

4- از آنجایی که فوم اصلاح صورت به راحتی بر روی پوست پخش می شود شما می توانید به راحتی هر قسمت از پوست را که می خواهید اصلاح کنید و از شر موهای زائد خلاص شوید.

5- فوم اصلاح صورت حاوی مواد و عناصر مفیدی است که به بهبود پوست و جلوگیری از التهاب پوست کمک می کند.

6- بخاطر بافت نرم و سبکی که دارد به راحتی قابل شستشوی است.

 

ژل اصلاح چیست؟

ژل اصلاح به نرم و روان‌تر شدن پوست و موی شما کمک می کند تا بدون هیچ آسیبی صورت خود را آراسته کنید اگرچه که فوم و ژل اصلاح هر دو هدف یکسانی دارند اما در برخی موارد با هم تفاوت اساسی دارند به طور مثال یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های فوم و ژل اصلاح در میزان ضخامت مو و ریش است بیشتر افراد از ژل اصلاح برای اصلاح ریش و موی ضخیم استفاده می کنند تا به راحتی بتوانند صورت خود را آراسته کنند. همچنین ژل اصلاح به خاطر ترکیباتی که دارد می تواند باعث تسکین و خنک شدن پوست بعد از اصلاح صورت شود بنابراین با کمک ژل اصلاح می توانید بهتر از پوست خود مراقبت کنید. ژل‌های اصلاح حاوی عصاره‌های گیاهی، مرطوب کننده و ویتامین‌هایی هستند که باعث می شود تا شما بتوانید بعد از اصلاح پوستی شاداب و باطراوت داشته باشید. همچنین با محافظت کردن از پوست ظریف شما احتمال ایجاد خراشیدگی و بریدگی را کاهش می دهد.

مزایای استفاده از ژل اصلاح:

1-شما با استفاده از ژل اصلاح به راحتی می توانید صورت خود را اصلاح کنید همچنین به خاطر بافت سبکی که دارد تسلط بهتری را برای اصلاح کردن فراهم می کند.

3- ژل اصلاح حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان است بنابراین می تواند به بهبود پوست کمک کند و فرایند اصلاح پوست را برای شما آسانتر کند.

4- هنگام اصلاح موهای ریش ممکن است شما دچار احساس سوزش در آن ناحیه از پوست شوید به همین خاطر ژل اصلاح پوست به شما کمک می کند تا با تسکین پوست از این احساس ناخوشایند هنگام اصلاح صورت خلاص شوید.

 

تفاوت بین ژل و فوم اصلاح صورت چیست؟

یکی از تفاوت‌های ژل و فوم اصلاح در میزان کف آنها است ژل نسبت به فوم اصلاح کف کمتری را بر روی پوست ایجاد می کند به همین خاطر شما با ژل اصلاح میزان شفافیت و تسلط بیشتری را در اصلاح صورت خود دارید. همچنین به خاطر ترکیباتی که فوم اصلاح دارد پس از گذشت دقایقی بر روی پوست خشک می شود در حالی که ژل اصلاح این گونه نیست. یکی از مهم ترین تفاوت‌های فوم و ژل اصلاح که قبلا هم به آن اشاره کرده‌ایم میزان ضخامت مو است که اکثر آقایانی که ریش و سبیل ضخیم‌تری دارند از ژل اصلاح صورت استفاده می کنند تا به راحتی بتوانند موهای ضخیم  ریش و سبیل را نرم‌تر و روان‌تر کنند و تیغ را به آسانی برای آراسته شدن آنها بر روی پوست به حرکت در بیاورند.

معرفی فوم و ژل اصلاح صورت ژیلت

فوم اصلاح ژیلت:

فوم اصلاح ژیلت یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین فوم اصلاح صورت است که به شما کمک می کند تا به راحتی صورت خود را آراسته کنید از ویژگی‌های منحصر به فرد فوم اصلاح ژیلت می توان به ترکیبات مغذی، آبرسان، مرطوب کننده و  خواص ضد التهابی آن اشاره کرد به همین خاطر با استفاده از فوم اصلاح صورت شما می توانید در حین اصلاح صورت، پوست خود را تسکین ببخشید تا از احساس سوزش و ناخوشایند هنگام اصلاح ریش و سبیل نجات پیدا کنید. فوم اصلاح دارای دو مدل است که یکی از آنها برای کسانی که پوست حساسی دارند مناسب است همچنین به خاطر اینکه فاقد الکل است از قرمزی و التهاب پوستی بعد از اصلاح جلوگیری می کند.

ژل اصلاح مردانه ژیلت مدل 3x برای پوست‌های حساس:

این ژل اصلاح برای انواع پوست‌ها بخصوص برای کسانی که دارای پوست حساس اند مناسب است این ژل ترکیباتی از جمله ویتامین A، ویتامین E، عصاره لیمو و آلوئه ورا است به همین خاطر از سوزش، خارش و جوش زدن بعد از اصلاح صورت جلوگیری می کند. بنابراین اگر می خواهید که حین اصلاح صورت تسلط بیشتری داشته باشید و از پوست خود در برابر خشکی، بریدگی و قرمزی محافظت کنید می توانید از ژل اصلاح صورت ژیلت سری 3x استفاده کنید.

ژل اصلاح زنانه مدل Satin Care:

این ژل اصلاح پوست شما را نرم‌تر و روان‌تر می کند تا به راحتی بتوانید بدون ایجاد زخم و آسیب، پوست خود را شیو کنید این ژل اصلاح زنانه حاوی ترکیباتی نظیر ویتامین A، ویتامین E، عصاره اسطوخودوس و کمپلکس‌های مرطوب‌کننده می باشد تا بدون اینکه باعث ایجاد حساسیت و قرمزی پوست بعد از اصلاح شود، پوستی شاداب و باطراوت برای شما به ارمغان بیاورد همچنین این ژل به خاطر بافت سبکی که دارد به راحتی در سراسر پوست پخش می شود و از ایجاد خراشیدگی و بریدگی بر روی پوست جلوگیری می کند. ژل اصلاح زنانه ژیلت برای انواع پوست‌ها مناسب است از طرفی دیگر این ژل اصلاح به خاطر رایحه خوش اسطوخودوس به از بین بردن بوی بدن کمک می کند.

ژل اصلاح مرطوب کننده Fusion 5X ژیلت:

این ژل اصلاح حاوی ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده است تا در هنگام اصلاح صورت بتوانید پوستی شاداب و باطراوت داشته باشید ژل اصلاح مرطوب کننده ژیلت حاوی عصاره کره کاکائو است و برای آقایان انتخاب مناسبی است این ژل با انواع پوست‌ها سازگار است به ویژه کسانی که دارای پوست خشک هستند همچنین به خاطر داشتن مرطوب کننده‌های اضافی نسبت به دیگر ژل‌‌ها شما می توانید رطوبت از دست رفته پوست را به آن بازگردانید و با تسکین پوست از قرمزی و التهاب بعد از اصلاح جلوگیری کنید بنابراین اگر شما به دنبال ژل اصلاحی هستید که برای استفاده روزانه مناسب باشد می توانید ژل اصلاح مرطوب کننده ژیلت را انتخاب کنید.

فوم اصلاح ژیلت مناسب پوست حساس Sensitive:

فوم اصلاح ژیلت برای کسانی که پوست حساس و تحریک پذیری دارند مناسب است چرا که این محصول با خاصیت مرطوب کنندگی خود، پوست شما را نرم و روان‌تر می کند تا بتوانید صورت خود را به راحتی آراسته کنید و بدون ایجاد آسیب و بریدگی تیغ را بر روی پوست به حرکت در بیاورید همچنین این فوم از ویتامین‌ها و عصاره‌های طبیعی غنی شده است تا با تسکین بخشیدن به پوست حساس و تحریک پذیر شما بعد از اصلاح، احساس ناراحت‌کننده و سوزش نداشته باشید بنابراین اگر شما جز مردانی هستید که از قرمزی و جوش‌های پوستی بعد از اصلاح صورت خسته شده اید می توانید از فوم اصلاح ژیلت استفاده کنید تا لطافت و شادابی را برای پوست خود به ارمغان بیاورید.

در نتیجه:

استفاده از فوم و ژل اصلاح به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی پوست ظریف خود را اصلاح کنید تا ظاهری آراسته داشته باشید به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم شما را با چیستی، تفاوت و مزایای فوم و ژل اصلاح آشنا کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در این مسیر بگیرید. جهت خرید لوازم اصلاح صورت و بدن با کیفیت و اصل از فروشگاه لیلیپوت دیدن فرمایید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید