کانسیلر مناسب پوست چرب و جوشدار

کانسیلر مناسب پوست چرب و جوشدار
11 فروردین 1403 بدون نظر 8 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی ضروری است که برای پوشاندن جوش‌ها، تیرگی زیر چشم، یکسان کردن رنگ پوست و برای محو کردن لکه‌های پوستی بکار می رود به همین خاطر با استفاده از کانسیلر می توانید آرایشی زیبا و نچرال داشته باشید.

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی ضروری است که برای پوشاندن جوش‌ها، تیرگی زیر چشم، یکسان کردن رنگ پوست و برای محو کردن لکه‌های پوستی بکار می رود به همین خاطر با استفاده از کانسیلر می توانید آرایشی زیبا و نچرال داشته باشید.  هنگام انتخاب کانسیلر باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید از نوع و بافت کانسیلر گرفته تا پیدا کردن فرمول مناسب و نوع پوست، باید به دقت توجه کافی بر روی آنها داشته باشید اگر به دنبال کانسیلر برای پوست‌های چرب هستید به جای درستی آمده‌اید ما در این مقاله قصد داریم شما را با 9 تا از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب و جوش‌دار آشنا کنیم تا با انتخاب کانسیلر مناسب نوع پوست آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید.

1- کانسیلر میبلین مدل فیت می:

این کانسیلر به خاطر پوشش دهی کامل و فوق العاده بالایی که دارد می تواند به راحتی پوست شما را از شر هر گونه نقصی خلاص کند تا سطحی صاف و نرم برای آرایش داشته باشید به همین خاطر کانسیلر میبلین از محبوبیت زیادی برخوردار است کانسیلر فیت می  برای پوشاندن پف و تیرگی زیر چشم بسیار مناسب است و با برطرف کردن قرمزی پوست، پوستی یکدست برای شما به ارمغان می آورد. کانسیلر میبلین بافت نرم و سبکی دارد به همین خاطر مانع اکسیژن رسانی به بافت پوستی نمی شود از طرفی دیگر به خاطر ترکیباتی که دارد به سرعت جذب پوست می شود بدون اینکه اثر ماسیده شدن بر روی پوست به جا بگذارد این کانسیلر فاقد چربی و موم است به همین خاطر برای کسانی که پوست چرب و مستعد جوش دارند مناسب است.

2- کانسیلر مای مدل Gentle Touch:

این کانسیلر با پوشاندن تیرگی زیر چشم، لکه و جای جوش، چین و چروک و پف زیر چشم باعث می شود تا سطحی صاف و زیبا برای آرایش به ارمغان بیاورد با این محصول زیبایی خود را افزایش دهید کانسیلر مای به خاطر بافت سبک و مایع مانندی که دارد می تواند تا ساعت‌های طولانی بر روی پوست باقی بماند بدون اینکه باعث ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست شما شود، پوستی بی عیب و نقص برای شما ایجاد می کند کانسیلر مای مدل Gentle Touch به خاطر ترکیباتی که دارد می تواند چربی‌های اضافه پوست را جذب کند و مانع ماسیدگی مواد بر روی پوست شود بنابراین جلوه‌ای مات برای پوست شما به ارمغان می آورد بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که به دنبال کانسیلر مناسب برای پوست چرب و مستعد جوش خود است می توانید کانسیلر مای را در بین گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید تا ضمن تناسب داشتن با نوع پوست به راحتی به اصلاح عیوب پوستی خود بپردازید.

3- کانسیلر Infaillible لورال:

کانسیلر لورال دارای بافت سبک و فاقد چربی است به همین خاطر برای کسانی که پوست چرب و مستعد جوش دارند مناسب است این کانسیلر قدرت کاور و پوشانندگی فوق العاده بالایی دارد به طوری که پوست شما را از شر هر گونه لکه، تیرگی و پف زیر چشم خلاص می کند از طرفی دیگر این کانسیلر برای مدت طولانی بر روی پوست باقی می ماند و از ماسیدگی آرایش جلوگیری می کند. کانسیلر لورال خاصیت ضد آبی و ضد تعریق دارد به همین خاطر شما می توانید از این کانسیلر تحت هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید تا دیگر نگران آرایش خود نباشید بنابراین با انتخاب کانسیلر لورال مدل Infaillible جلوه‌ای مات و نچرال به آرایش خود ببخشید.

4- کانسیلر مک  Select Cover Up:

این کانسیلر ضد جوش و ضد آکنه است به همین خاطر کسانی که پوست چرب و مستعد جوش دارند می توانند کانسیلر مک را در میان گزینه‌های انتخابی خود قرار دهند تا با پوشاندن هر گونه لکه و عیوب پوستی ظاهری زیبا و جذاب برای آرایش شما به ارمغان بیاورد کانسیلر مک بافت سبک و نرمی دارد به همین خاطر می تواند در مدت طولانی بدون اینکه باعث ایجاد احساس سنگینی و چربی بر روی پوست شود پوستی صاف و بی عیب و نقص برای شما فراهم کند. کانسیلر مک قدرت پوشانندگی متوسط رو به بالایی دارد و هنگام استفاده از این کانسیلر لکه یا رگه بر روی پوست باقی نمی ماند و جلوه‌ای مات مانند برای شما به ارمغان می آورد.

5- کانسیلر Double Wear از برند استی لادر:

کانسیلر استی لادر دارای خاصیت پوشانندگی بالایی است به همین خاطر شما می توانید با استفاده از این کانسیلر تیرگی زیر چشم و لکه‌های پوستی را برطرف کنید همچنین از ویژگی‌های منحصر به فرد این کانسیلر می توان به خاصیت ضد آفتابی آن اشاره کرد. کانسیلر استی لادر بافتی سبک و فاقد چربی دارد به همین خاطر به خوبی بر روی پوست شما می نشیند بدون اینکه مانع اکسیژن رسانی به پوست شما شود این کانسیلر برای مدت طولانی بر روی پوست باقی می ماند تا پایه آرایش شما از مقاومت خوبی برخوردار باشد.

6- کانسیلر بورژوا مدل هلثی میکس:

این کانسیلر حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک، ویتامین E و عصاره‌های میوه است کانسیلر بورژوا به خاطر ترکیباتی که دارد برای افرادی که دارای پوست خشک هستند مناسب است اما کسانی که پوست چرب و مختلط دارند فقط در صورتی می توانند از این کانسیلر استفاده کنند که از پودر فیکساتور هم استفاده کنند این کار باعث می شود تا شما با خیال راحت بتوانید بدون هیچ نگرانی بابت ماسیده شدن کانسیلر بر روی پوست آن را بکار ببرید. کانسیلر بورژوا از قدرت پوشانندگی خوبی برخوردار است و می تواند تمامی لکه‌ها و تیرگی‌های پوستی را از بین ببرد تا آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید همچنین این کانسیلر به خاطر مواد آبرسانی که دارد پوست دور چشم را روشن می کند. بافت نرم و سبک کانسیلر بورژوا باعث ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست نمی شود و به سرعت جذب پوست می گردد.

7- کانسیلر استیکی آرکانسیل:

این کانسیلر بافت سبک و کرمی مانندی دارد و به سرعت جذب پوست می شود همچنین به خاطر جلوه‌‌ی مات مانندی که برای شما به ارمغان می آورد آرایش شما را نچرال و طبیعی می کند. کانسیلر آرکانسیل مدل Cover Match حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان‌های مفید است به همین خاطر شما می توانید با اطمینان خاطر از این محصول برای برطرف کردن عیوب پوستی خود استفاده کنید و سطحی صاف و یکدست برای آرایش به ارمغان بیاورید همچنین این کانسیلر به خاطر مقاومت بالایی که در برابر آب و تعریق دارد خیال شما را از جهت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف راحت می کند بنابراین اگر شما به دنبال کانسیلری هستید که ضمن پوشاندن و اصلاح کردن عیوب پوستی از مقاومت و ماندگاری خوبی برخوردار باشد می توانید از کانسیلر آرکانسیل مدل Cover Match  استفاده کنید.

8- کانسیلر دبورا مدل Dress Me Perfect:

کانسیلر دبورا به خوبی می تواند نواقص پوستی را از جمله تیرگی و پف زیر چشم، جای جوش و لکه‌های پوستی را پنهان کند تا سطحی صاف و یکدست برای آرایش داشته باشید این کانسیلر علاوه بر پوشش فوق العاده‌ای که دارد دارای بافت سبک و نرمی است به همین خاطر به راحتی بر روی پوست شما می نشیند و جلوه‌ای نچرال و طبیعی برای شما به ارمغان می آورد کانسیلر دبورا برای مدت طولانی بر روی پوست شما باقی می ماند بدون اینکه باعث ایجاد ماسیدگی بر روی پوست شود بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که دارای پوست چرب و مستعد جوش است می توانید از کانسیلر دبورا استفاده کنید تا نواقص و عیوب پوست خود را اصلاح کنید.

9- کانسیلر کاور آپ از برند کالیستا:

کانسیلر کاور آپ کالیستا از بهترین مواد اولیه تولید شده است و در ترکیبات خود از مواد شیمیایی مضر مانند پارابن و سایر مواد حساسیت زا استفاده نمی کند تا علاقمندان به آرایش با خیال راحت از این کانسیلر استفاده کنند همچنین این کانسیلر حاوی روغن بادام است تا با رفع چین و چروک دور چشم، زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد کانسیلر کالیستا از قدرت پوشانندگی خوبی برخوردار است و می تواند تمامی نواقص و عیوب پوستی شما را پنهان کند کانسیلر کالیستا برای استفاده روزانه فرموله شده است تا شما با خیال راحت از آن برای پوست خود استفاده کنید از طرفی دیگر این کانسیلر بافت سبکی دارد که باعث ایجاد اختلال در اکسیژن رسانی به پوست شما نمی گردد. بنابراین اگر به دنبال کانسیلری می گردید که ضمن قدرت پوشانندگی خوب از ترکیبات منحصر به فردی برخوردار باشد می توانید کانسیلر کالیستا را در میان گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

در نتیجه:

جای لک و جوش، تیرگی دور چشم و قرمزی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش شما بگذارد به همین خاطر استفاده از کانسیلر در آرایش اهمیت زیادی دارد کانسیلر با پوشاندن هرگونه عیوب پوستی سطحی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می آورد تا شما بتوانید آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید علاوه بر این انتخاب کانسیلر متناسب با نوع پوست هم اهمیت بسزایی دارد چرا که در صورت عدم انتخاب کانسیلر مناسب نوع پوست، باعث ماسیده شدن و خراب شدن آرایش شما می شود پس قبل از خرید کانسیلر از تناسب داشتن آن با نوع پوست خود اطمینان حاصل کنید ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 9 تا از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب و جوش دار آشنا کنیم تا با آگاهی از بهترین برندها در مسیر درست قدم بردارید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید