محصولات مراقبتی برای پوست چرب و مستعد جوش

محصولات مراقبتی برای پوست چرب و مستعد جوش
28 اسفند 1402 بدون نظر 10 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

برای افرادی که پوست چربی دارند یافتن محصولات مناسب کار آسانی نیست این یک تعادل ظریف بین تمیز کردن و مرطوب کردن است زیرا مصرف بیش از حد هر دو می تواند منجر به چرب شدن بیشتر و ایجاد احساس ناخوشایند ناشی از روغن اضافی شود برای جلوگیری از این امر محصولات باید طوری طراحی شوند که چربی اضافی را بدون خشک کردن پوست جذب کنند

برای افرادی که پوست چربی دارند یافتن محصولات مناسب کار آسانی نیست این یک تعادل ظریف بین تمیز کردن و مرطوب کردن است زیرا مصرف بیش از حد هر دو می تواند منجر به چرب شدن بیشتر و ایجاد احساس ناخوشایند ناشی از روغن اضافی شود برای جلوگیری از این امر محصولات باید طوری طراحی شوند که چربی اضافی را بدون خشک کردن پوست جذب کنند همچنین آنها باید حاوی موادی مانند اسید سالیسیلیک، اسید لاکتیک، بنزوئیل و خاک رس باشند تا مانند آهنربا ضمن جذب هر گونه چربی اضافه بر روی پوست، شما را از شر کثیفی نجات دهند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین محصولات مراقبتی صورت برای کسانی که پوستی چرب و مستعد جوش دارند، آشنا کنیم


1- ژل مرطوب کننده سبامد مناسب برای پوست چرب و مستعد جوش:

این محصول حاوی موادی نظیر هیالورونیک اسید، عصاره آلوئه ورا، نژاد باربادنسیس، آلانتوئین و پانتنول می باشد تا پوست شما را از شر جوش‌های سر سیاه نجات دهد و با تقویت سد محافظتی از پوست شما در برابر عوامل محیطی محافظت کند ژل مرطوب کننده سبامد به خاطر ترکیبات فوق العاده‌ای که دارد می تواند رطوبت را در پوست شما قفل کند تا ضمن آبرسانی و تامین مواد مورد نیاز پوست احساس چربی اضافه و سنگینی بر روی پوست خود نداشته باشید همچنین با استفاده از آلانتوئین و پانتنول می تواند پوستی صاف و نرم برای شما به ارمغان بیاورد و با التیام بخشیدن به پوست صورت با بسیاری از چالش‌ها و مشکلات پوستی مبارزه کند. ژل مرطوب کننده سبامد علارغم فواید و مزایا فوق العاده‌ای که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.

ژل مرطوب کننده سبامد مناسب برای پوست چرب و مستعد جوش

2- ژل شستشوی پوست چرب و مستعد آکنه بایودرما:

ژل شستشوی بایودرما با تنظیم کردن میزان چربی به پوست شما کمک می کند تا کمتر چربی اضافه تولید کند و از میزان درخشندگی ناشی از روغن در پوست می کاهد همچنین با استفاده از ترکیبات خاص خود می تواند به عمیق‌ترین مناطق پوست شما نفوذ کند تا با پاکیزه کردن صورت، پوست شما را از شر هر گونه آلودگی و باکتری خلاص کند. این ژل تاثیر بی نظیر بر روی پوست‌های چرب و مستعد آکنه می گذارد به طوری که به از بین رفتن و جلوگیری از تشکیل جوش و آکنه می انجامد همچنین به خاطر ترکیبات طبیعی و خاص خود نظیر چای سبز سلامت پوست شما را تضمین می کند. ژل شستشوی بایودرما پوست شما را نرم و لطیف می کند چرا که برخلاف ژل‌های شستشوی دیگر از فرمولاسیون ملایمی برخوردار است به همین خاطر با پوست شما خشن رفتار نمی کند بنابراین اگر به دنبال محصولی هستید که برای پوست چرب و مستعد آکنه مناسب باشد و بتوانید از آن به طور روزانه با خیال راحت استفاده کنید ژل شستشوی بایودرما می تواند مفید باشد.


3- سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری:

سرم اوردینری با کنترل کردن میزان چربی پوست صورت شما را از ایجاد جوش‌های آزار دهنده خلاص می کند. سرم ضد جوش نیاسینامید حاوی یک درصد زینک است به همین خاطر می تواند بر روی بهبودی بافت پوست تاثیر فوق العاده‌ای بگذارد و با از بین بردن باکتری پوستی صاف و نرم برای شما به ارمغان بیاورد از جمله مزایای دیگر سرم اوردینری می توان به کوچک تر کردن منافذ باز، محو کردن لک و مدیریت غدد چربی اشاره کرد. ژل نیاسینامید اوردینری فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر مانند پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون و گلوتن است همچنین به خاطر غیر کومدوژنیک بودن به تقویت و ترمیم بافت پوست کمک می کند.

سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری

4- لوسیون درخت چای بادی شاپ مناسب پوست چرب:

لوسیون شب درخت چای بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست شما می شود به خصوص برای پوست‌های چرب متاسفانه برخی از افراد گمان می کنند که پوست چرب نیازمند آبرسانی و مرطوب کننده نمی باشد در حالی که این تصور غلط باعث بوجود آمدن بسیاری از مشکلات پوستی می شود توصیه می گردد افرادی که پوست چربی دارند از لوسیون‌های متناسب با نوع پوست خودشان استفاده کنند تا با کنترل میزان چربی پوستی شاداب و باطراوت داشته باشند.

5- تونر درخت چای دکتر سی تونا برای پوست چرب:

تونر دکتر سی تونا حاوی عصاره درخت چای است تا با از بین بردن جوش‌های سرسیاه پوستی صاف برای شما به ارمغان بیاورد این محصول کاملا گیاهی است و عوارض خاصی ندارد اما با این حال پیشنهاد داده می شود که قبل از استفاده از هر محصولی با یک متخصص مشورت کنید تا از مناسب بودن آن محصول اطمینان خاطر کسب کنید تونر دکتر سی تونا به خاطر فرمولاسیون خاصی که دارد می تواند به راحتی تمام آلودگی‌هایی که در طول روز پوست شما آن را جذب کرده است، را نابود کنید تا پوستی پاکیزه و عاری از هر گونه باکتری داشته باشید همچنین این تونر با کنترل کردن میزان چربی پوست می تواند به جلوگیری از ایجاد جوش بپردازد.

تونر درخت چای دکتر سی تونا برای پوست چرب

6- تونر ضد جوش سبامد مناسب برای پوست چرب و مستعد جوش:

تونر سبامد ضمن مبارزه کردن با جوش‌های پوستی از سد محافظتی پوست مراقبت می کند و با تقویت آن پوستی سالم‌تر و مرطوب‌تر برای شما به ارمغان می آورد همانطور که خودتان هم می دانید شستن پوست با آب به تنهایی برای از بین بردن آلودگی‌های پوستی کافی نیست به همین خاطر استفاده از تونر در روتین پوستی لازم است همانطور که داشتن یک برنامه مراقبتی از پوست ضروری است انتخاب محصول متناسب نوع پوست هم مهم است به همین خاطر توصیه می شود افرادی که دارای پوست چرب و مستعد جوش هستند می توانند از تونر ضد جوش سبامد استفاده کنند تا با کنترل میزان چربی پوست از ایجاد جوش جلوگیری کنند همچنین هر گونه کثیفی را نابود می کنند تا سطح سلامت و زیبایی پوست شما را ارتقا دهند. 

7- ژل شستشوی پوست چرب اوردینری:

ژل شستشوی آرایش اسکوالن اوردینری دارای فرمولاسیون ملایمی است که ضمن رطوبت رسانی و تامین هیدراته مورد نیاز، پوست شما را از شر هرگونه مواد آرایشی و آلودگی خلاص می کند. این ژل شستشوی با تمیز کردن منافذ پوستی از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند و پوستی صاف و نرم برای شما به ارمغان می آورد از دیگر ویژگی‌های فوق العاده این ژل شستشو می توان به تقویت سد محافظتی پوست و کاهش علائم پیری اشاره کرد همچنین به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی و ترکیبات عالی می تواند مقاومت پوست شما را در برابر رادیکال‌های آزاد افزایش دهد و سلامت و زیبایی را برای پوست شما به ارمغان بیاورد.

8- کرم مرطوب کننده پوست چرب هیدرا بایودرما:

افرادی که دارای پوست چرب هستند بیشتر از سایر پوست‌ها، آلودگی‌های اطراف را به خود جذب می کنند به همین خاطر ممکن است این افراد مرتب پوست خود را شستشو دهند و همین کار زمینه را برای خشک شدن پوست و آسیب‌های ناشی از آن فراهم می کند اینجاست که تصور غلط افراد در ارتباط با عدم استفاده مرطوب کننده برای پوست چرب مشخص می شود استفاده از مرطوب کننده در روتین پوستی برای انواع پوست‌ها ضروری است اما نه هر مرطوب کننده‌ای. شما باید مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید تا بتوانید از آن بیشترین بهره را ببرید کرم مرطوب کننده سبیوم هیدرا بایودرما برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوشی دارند مناسب است چرا که ضمن هیدراته کردن پوست به رفع قرمزی و التهاب پوستی می انجامد و به خاطر بافت سبکی که دارد احساس سنگینی و ناخوشایندی را بر روی پوست ایجاد نمی کند.

کرم مرطوب کننده پوست چرب هیدرا بایودرما

9- ژل شستشوی دکتر سی تویا متناسب پوست چرب:

ژل شستشوی ضد جوش درخت چای دکتر سی تویا یک شوینده ملایم است که پوست شما را از شر هر گونه آلودگی و مواد آرایشی خلاص می کند همچنین با کاهش میزان چربی از ایجاد درخشندگی ناشی از روغن جلوگیری می کند از ویژگی‌های فوق العاده این محصول اثرات ضد جوش موثری است که می تواند پوستی فاقد جوش و آکنه برای شما به ارمغان بیاورد ژل شستشوی دکتر سی تویا دارای فرمولاسیون طبیعی و ارگانیک است تا سلامت پوست شما را تضمین کند.

10- تونر پوست چرب بادی شاپ:

آلودگی‌های جمع شده در منافذ منجر به ایجاد جوش و آکنه می شوند به همین خاطر پاکسازی پوست اهمیت زیادی در روتین پوستی شما دارد تونر با فرمولاسیون خاص خود می تواند از مسدود شدن منافذ پوستی جلوگیری کند و پوست شما را از شر هرگونه مواد شیمیایی آرایشی و باکتری خلاص کند تونر درخت چای بادی شاپ متناسب با پوست چرب و مستعد جوش بوده به همین خاطر می تواند برای پوست شما تاثیر فوق العاده‌ای داشته باشد و از ایجاد جوش جلوگیری می کند.

تونر پوست چرب بادی شاپ

در نتیجه:

همانطور که داشتن روتین پوستی اهیمت زیادی دارد انتخاب محصول متناسب با نوع پوست هم اهیمت بسیار زیادی دارد ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 10 تا از محصولات مراقبتی متناسب با پوست چرب و مستعد جوش آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب درستی را برای پوست خود بکنید اما از آنجایی که پوست هر شخص منحصر به فرد است لازم است که قبل استفاده از هر محصولی با یک متخصص مشورت کنید تا با راهنمایی او بتوانید محصول متناسب با نوع پوست خودتان را انتخاب کنید و زیبایی و سلامت را برای پوست خود به ارمغان بیاورید. جهت خرید محصولات مراقبت از پوست اصل و با کیفیت از فروشگاه لیلیپوت دیدن فرمایید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید