معرفی برندهای با کیفیت آبرسان و مرطوب کننده

معرفی برندهای با کیفیت آبرسان و مرطوب کننده
5 آذر 1402 بدون نظر 8 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

مرطوب‌کننده و آبرسان بخش ضروری از هر روتین مراقبت از پوست است بنابراین استفاده مداوم از مرطوب‌کننده می تواند منجر به کاهش ایجاد چین و چروک بر روی پوست شما شود از طرفی دیگر با آبرسانی شما می توانید آب و چربی ضروری پوست را تامین کنید و از مشکلات ناشی از خشکی پوست جلوگیری کنید

مرطوب‌کننده و آبرسان بخش ضروری از هر روتین مراقبت از پوست است بنابراین استفاده مداوم از مرطوب‌کننده می تواند منجر به کاهش ایجاد چین و چروک بر روی پوست شما شود از طرفی دیگر با آبرسانی شما می توانید آب و چربی ضروری پوست را تامین کنید و از مشکلات ناشی از خشکی پوست جلوگیری کنید ما در این مقاله قصد داریم که 10 برند باکیفیت از مرطوب‌کننده و آبرسان را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

بهترین برند آبرسان و مرطوب کننده

1- مرطوب‌کننده و آبرسان برند اوردینری :

اوردینری یک برند کانادایی مراقبت از پوست است. چیزی که این برند را منحصر به فرد می کند قیمت مناسب آن، بدون لطمه وارد کردن به کیفیت محصول است به همین خاطر طرفدار زیادی در بین علاقمندان مراقبت از پوست دارد کرم مرطوب‌کننده اوردینری به دلیل بافت سبک و بدون چربی که دارد می تواند از پوست شما در برابر خشکی محافظت کند و با کنترل چربی و روغن اضافه از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند. مرطوب‌کننده اوردینری مدل Natural Moisturizing Factors + HA برای همه افراد با هر نوع پوستی مناسب است همچنین این کرم از موادی مانند اسید هیالورونیک، اسید آمینه، تری گلیسیرید، گلیسیرین و سدیم که به طور طبیعی در پوست وجود دارند ساخته شده است به همین خاطر می تواند به آبرسانی سریع و مرطوب نگه داشتن پوست شما در مدت طولانی کمک کند.

2- مرطوب کننده و آبرسان برند اریکه :

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان اریکه ساخته شده توسط کشور فرانسه است که حاوی ترکیباتی نظیر آکواکسیل، گلیسیرین، ویتامین E و آلوئه ورا است به همین خاطر می تواند ضمن آبرسانی به حفظ چربی پوست کمک کند همچنین مرطوب‌کننده اریکه می تواند به بازسازی و محافظت از پوست شما بپردازد تا از خشکی و مشکلات ناشی از آن جلوگیری کنید از جمله ویژگی‌های اریکه داشتن قدرت مرطوب‌کنندگی بالا در طولانی مدت با افزایش جذب بیشتر است همچنین حاوی 19 نوع عامل رطوبت رسان با 11 نوع چربی ضروری برای پوست است به همین خاطر می تواند موجب رفع خشکی در پوست شود. 

3- مرطوب‌کننده و آبرسان درماگور مدل Rich Face Moisturising Cream 24h, 40ML:

درماگور یک برند فرانسوی است که در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست فعالیت می کند این کرم مرطوب‌کننده و آبرسان با کلاژن دریایی و روغن زردآلود غنی شده است و به مدت 24 ساعت می تواند پوست شما را تغذیه کند کرم درماگور می تواند ضمن آبرسانی و حفظ چربی ضروری، به جوانسازی پوست کمک کند تا از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند.کرم درماگور حاوی موادی از جمله گیلیسیرین،اسید سیتریک،هیالورونات سدیم، کلاژن محلول و اوره است. 

4- مرطوب‌کننده و آبرسان وچه:

وچه یک برند ایرانی است که در زمینه محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند این برند تلاش می کند تا برای شما محصولاتی فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر به ارمغان بیاورد و از گیاهان دارویی برای بالا بردن سلامت و کیفیت محصول استفاده می کند شما می توانید با توجه به نوع پوستی که دارید از کرم مرطوب‌کننده و آبرسان وچه استفاده کنید. وچه با ساختن دو نوع آبرسان فوق العاده برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه و پوست‌های خشک، معمولی و حساس به محافظت از پوست‌ شما در برابر آسیب‌های محیطی بپردازد  همچنین به دلیل ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک از ایجاد خشکی و چین و چروک جلوگیری می کند.

5- مرطوب‌کننده و آبرسان نوتروژینا:

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان نوتروژینا به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و بافت ژله مانندی که دارد در میان علاقه‌مندان مراقبت از پوست، محبوب است این محصول ضمن آبرسانی با مرطوب نگه داشتن پوست می تواند از ایجاد خشکی و چین و چروک جلوگیری کند تا شما پوستی نرم و لطیف داشته باشید. کرم نوتروژینا به خاطر فرمولاسیون سبک باعث ایجاد احساس چسبندگی و مسدود کردن منافذ پوستی نمی شود همچنین ضمن داشتن کیفیت خوب از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

6- مرطوب‌کننده و آبرسان سیمپل:

سیمپل یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندهای خارجی در ایران است که به خاطر بافت سبکی که دارد به راحتی جذب پوست می شود و پوستی نرم و لطیف برای شما به ارمغان می آورد کرم Kind to Skin Mini Hydrating Light Moisturizer Simple 125ml حاوی ترکیباتی نظیر گلیسیرین، ویتامین B5، ویتامین E و روغن دانه گل گاوزبان است که به مدت 12 ساعت پوست شما را مرطوب نگه می دارد.

7- مرطوب‌کننده و آبرسان تاچا:

اگر می خواهید پوستی شاد و لطیف داشته باشید انتخاب کرم مرطوب‌کننده و آبرسان تاچا گزینه مناسبی است چرا که این محصول فاقد مواد شیمیایی مضر از جمله پارابن و سولفات است به همین خاطر می تواند ضمن آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست با کنترل چربی از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند.

8- مرطوب‌کننده و آبرسان بیوآکوا:

برند بیوآکوا یکی دیگر از برندهایی است که در حوزه مراقبت از پوست فعالیت می کند این برند به دلیل داشتن کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب در میان بسیاری از افراد پرطرفدار است کرم مرطوب‌کننده و آبرسان بیوآکوا به خاطر فرمولاسیونی که دارد می تواند از خشکی پوست جلوگیری کند و با تغذیه مناسب برای شما پوستی سفت، روشن و لطیف به ارمغان بیاورد.

9- مرطوب‌کننده و آبرسان درماتیکالی از کلینیک:

این محصول به صورت ژل مانند است و به خاطر خاصیت فوق العاده‌ای که در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست دارد می تواند از پوست شما در برابر خشکی محافظت کند تا برای شما پوستی شفاف، نرم و لطیف به ارمغان بیاورد.

10- مرطوب‌کننده و آبرسان تی تری:

این محصول برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه تاثیر فوق العاده‌ای دارد و می تواند با کنترل چربی از ایجاد جوش جلوگیری کند. مرطوب‌کننده و آبرسان تی تری دارای بافتی سبک و فرمولاسیون قوی است به همین خاطر می تواند به سرعت آب مورد نیاز پوست را تامین کند.

در نتیجه:

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 10 برند باکیفیت مرطوب‌کننده و آبرسان آشنا کنیم تا بتوانید در خرید آبرسان و مرطوب کننده انتخاب بهتری برای پوست خود داشته باشید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید