هرآنچه که باید در مورد میسلار واتر بدانیم

هرآنچه که باید در مورد میسلار واتر بدانیم
11 آبان 1402 بدون نظر 6 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

میسلار واتر یکی از محصولاتی است که به شما کمک می کند تا از شر کثیفی و هرگونه آلودگی بر روی پوست خود خلاص شوید.

همه ما باید به صورت روزانه صورت خود را بشوییم تا به حفظ سلامت و زیبایی پوست خود کمک کنیم برای این کار ما می توانیم از محصولات متنوع و مناسب نوع پوست خود استفاده کنیم مانند پاک‌کننده‌، مرطوب‌کننده و... این محصولات به ما کمک می کنند تا از ایجاد آکنه و جوش جلوگیری شود و میزان چربی پوست را کنترل کنند. میسلار واتر یکی از محصولاتی است که به شما کمک می کند تا از شر کثیفی و هرگونه آلودگی بر روی پوست خود خلاص شوید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با میسلار واتر و کاربرد آن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

میسلار واتر چیست؟

به احتمال زیاد در محصولات آرایشی و پاک‌کننده اصطلاح میسل را زیاد شنیده اید. میسل‌ها از تجمع مولکول‌های میکروسکوپی سورفکتانت تشکیل می شوند که هم آب دوست اند و هم چربی دوست هستند. میسل‌ها می توانند بقایای مواد محلول در آب و چربی را از مواد آرایشی یا هر گونه کثیفی پاک کنند به همین خاطر این محصول می تواند به راحتی صورت شما را پاکسازی کند. از طرفی دیگر به دلیل فرمول و ترکیب ملایمی که دارد نیازی نیست که صورت خود را بیش از حد مالش دهید چرا که مالش بیش از حد زمینه را برای تحریک پوستی فراهم می کند.

کاربرد میسلار واتر

به محافظت از چربی‌های طبیعی پوست می پردازد: این محصول به دلیل فرمول و ترکیباتی ملایمی که دارد می تواند آلودگی و مواد زائد آرایشی را از روی پوست پاک کند همچنین چربی طبیعی پوست را حفظ می کند. میسل‌های موجود در این محصول همانند یک آهنربا عمل می کنند و هر گونه ناخالصی را به سمت خود جذب می کنند تا پوستی شاداب و تمیز را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول حاوی مواد شیمیایی خشن نیست و میزان چربی متعادل پوست را مختل نمی کند و برای افرادی که دارای پوست حساس هستند با مشورت پزشک می توانند از این محصول استفاده کنند تا ظاهری سالم و درخشان داشته باشند.

در آبرسانی پوست تاثیرگذار است: به دلیل موادی مانند گلیسیرین و اسید هیالورونیک می تواند به آبرسانی پوست شما کمک کند همچنین این محصول به خاطر خاصیت هیدراتاسیونی که دارد به آبکشی و شستشو نیازی ندارد مواد موجود در این محلول بر روی پوست باقی می مانند و آبرسانی را تقویت می کنند.

برای انواع پوست‌ها مناسب است: این محصول می تواند برای هر نوع پوستی مناسب باشد چرا که این ماده از میسل‌های معلق در آب نرم تشکیل می شود و بدون اینکه چربی طبیعی پوست را ازبین ببرد می تواند ناخالصی پوست را تمیز کند. میسلار واتر‌ها اغلب بدون عطر هستند و می توانند بدون ایجاد سوزش، خشکی یا ایجاد چربی پوست را پاکیزه کنند.

شفافیت پوست را حفظ می کند: میسلار واتر می تواند با لکه‌ها و منافذ پوستی که عامل اصلی ایجاد آکنه هستند درگیر شوند به همین خاطر می تواند شفافیت پوست را افزایش دهد و باعث کاهش جوش‌های سرسیاه شوند.

فواید استفاده از میسلار واتر

 این محصول نسبت به دیگر پاک‌کننده‌های سنتی ملایم تر است چرا که بدون الکل است.

باعث هیدراتاسیون و افزایش رطوبت در پوست می شود اکثر میسلار واتر‌ها حاوی ترکیباتی از جمله گلیسیرین هستند که این ماده به حفظ رطوبت پوست کمک می کند بنابراین آبرسانی بیشتری نسبت به دستمال مرطوب آرایشی معمولی دارد و زمینه را برای هیدراته نگه داشتن فراهم می کند.

میسلار واتر به پوست‌های مستعد آکنه کمک می کند البته اگر شما پوست حساس و مستعد جوش دارید با پزشک خود در استفاده از هر محصولی مشورت کنید تا با اطمینان خاطر بتوانید از محصول استفاده کنید.

میسلار واتر می تواند منافذ پوستی را مسدود سازد و سموم زائد را از پوست خارج سازد.

این محصول به پاک کردن آرایش ضدآب به شما کمک می کند.

میسل‌ها می توانند میزان نفوذ پذیری در پوست را افزایش دهند و به پاک‌کننده‌ها کمک می کند تا به راحتی به اعماق پوست نفوذ کنند و روغن‌ها و هر گونه آلودگی که منافذ پوستی شما را می بندند را از بین ببرد.

از آن می توان به عنوان یک محصول چند منظوره از جمله پاک‌کننده و تونر استفاده کرد و شما را در استفاده از چندین محصول بی نیاز می کند.

تفاوت میسلار واتر با تونر

میسلار واتر یک محصول چند منظوره است که شما می توانید از آن برای از بین بردن هر گونه ناخالصی، آلودگی و کثیفی در طول روز بکار ببرید. میسلار واتر به دلیل فرمول و ترکیباتی که دارد، می توان از آن به جای پاک‌کننده و تونر استفاده کرد در حالی که از تونر فقط برای آماده سازی پوست برای محصولات بعدی پس از پاکسازی استفاده می گردد.

در نتیجه:

آب میسلار مزایا و کاربرد‌های زیادی دارد که می تواند در حفظ سلامتی و زیبایی پوست شما تاثیرگذار باشد اگر چه این محصول برای هرنوع پوستی مناسب است اما باید قبل از استفاده از هر گونه محصولی با فرد متخصص مشورت کنید تا با خیال راحت بتوانید از آن محصول استفاده کنید.


برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید