افزایش ماندگاری رژ لب

افزایش ماندگاری رژ لب
14 آبان 1402 بدون نظر 6 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

رنگ رژلب شما در ابتدا تازه و زیبا دیده می شود که با گذشت زمان در طول روز شروع به محو شدن می کند و فقط یک طرح کلی و زشت را برای شما باقی می گذارد اما دیگر نگران نباشید در این مقاله ما قصد داریم به شما راه‌هایی را پیشنهاد کنیم تا با استفاده از آن از ماندگاری رژلب خود در طول روز اطمینان حاصل کنید

رنگ رژلب شما در ابتدا تازه و زیبا دیده می شود که با گذشت زمان در طول روز شروع به محو شدن می کند و فقط یک طرح کلی و زشت را برای شما باقی می گذارد اما دیگر نگران نباشید در این مقاله ما قصد داریم به شما راه‌هایی را پیشنهاد کنیم تا با استفاده از آن از ماندگاری رژلب خود در طول روز اطمینان حاصل کنید پس با ما همراه باشید.

روش‌های ماندگاری رژ لب

1- لب‌هایتان را لایه برداری کنید:

لایه برداری به شما کمک می کند تا به خوبی رنگ رژلب بر روی لب‌های شما بلغزد و ظاهر خوبی ایجاد کند. بسیاری از افراد در برخی مواقع با خشکی لب روبرو می شوند به همین خاطر با استفاده از اسکراب لب می توانند سطحی مرطوب و صاف برای رژلب ایجاد کنند. با استفاده از اسکراب لب مناسب می توانید زبری لب را ازبین ببرید و با خشکی لب مبارزه کنید. بنابراین آماده کردن لب‌ها برای قبل از رژلب نکته کلیدی در ماندگاری بالای رژلب است.

2- پرایمر کردن لب‌ها را فراموش نکنید:

اغلب افراد مرحله پرایمر کردن و بهینه سازی لب‌ها را نادیده می گیرند در حالی که اگر شما می خواهید که تا ساعت‌ها به تمدید رژلب نیاز نداشته باشید باید با پرایمر شروع کنید. این مرحله به شما کمک می کند تا رنگ رژلب تا ساعت‌ها بر روی لب‌های شما فقل شود همچنین شما می توانید از کانسیلر مات به جای پرایمر استفاده کنید تا توناژهای صورتی طبیعی لب را خنثی کند و باعث تقویت رنگ رژلب را شود. با استفاده از یک اسفنج آرایشی یا انگشتان خود قبل از رژلب مقداری از فونداسیون مات یا کانسیلر را بر روی لب‌های خود بزنید تا از ریختن و لکه شدن رژلب جلوگیری کند.

3- از خط لب همرنگ رژ استفاده کنید:

خط لب همیشه مهم‌ترین مرحله در فرایند استفاده از رژلب بوده است در این روش شما باید از خط لب همرنگ رژلب‌هایتان استفاده کنید و آن را در بخش خط لب یا خارج از آن، برای حجیم تر نشان دادن لب‌ها بکشید و بخش های داخلی را با خط لب رنگ کنید و در نهایت از رژلب استفاده کنید. این کار باعث چسبندگی بهتر رژلب بر روی لب‌های شما می شود.

4- از رژلب‌های مات استفاده کنید:

رژلب‌های مات به دلیل فرمول و ترکیباتی که دارند بیشتر بر روی لب‌های شما ماندگار می مانند. اگر قصد بیرون رفتن دارید و می دانید که برای بررسی کردن و لمس کردن لب‌هایتان با مشکل مواجه می شوید می توانید از رژلب‌های مات استفاده کنید.

دوام بیشتر رژ لب

5- از رژلب‌های مایع استفاده کنید:

رژلب‌های مایع خشک نیستند و پوششی مات را برای شما در طول روز به ارمغان می آورند این مدل از رژلب‌ها ضدآب هستند و روکشی مات و مخملی دارند.

6- از دستمال کاغذی استفاده کنید:

اگر شما می خواهید رنگ رژلب را برای مدت طولانی بر روی لب‌های خود تنظیم کنید این کار را انجام دهید پس از کشیدن لایه اولیه رژلب از دستمال کاغذی استفاده کنید و آن را به آرامی بین لب‌های خود قرار دهید تا مواد اضافی از روی لب‌های شما حذف شود و سپس لایه دوم رژلب را بر لب‌های خود بکشید. 

7- از رژلب‌های با کیفیت استفاده کنید:

یکی دیگر از راه‌هایی که می تواند در ماندگاری رژلب شما تاثیرگذار باشد برند و کیفیت رژلب شما است.

8- از پودر پنکیک استفاده کنید:

بعد از کشیدن رژلب بر روی لب‌هایتان می توانید از پنکیک استفاده کنید و مقدار کمی از آن را بر روی لب‌هایتان بمالید و سپس با استفاده از یک قلموی تمیز به حالت بادبزن مواد اضافه را از روی لب‌هایتان حذف کنید البته مراقب باشید که میزان پودر که بر روی لب‌هایتان می زنید به اندازه باشد چرا که استفاده بیش از حد آن باعث می شود تا رنگ رژلب محو شود.

9- از اسپری فیکس استفاده کنید:

هنگامی که رژلب خود را زدید زمان آن فرا رسیده است که آن را بر روی لب‌هایتان قفل کنید تا برای مدت زمان طولانی بر روی لب‌هایتان باقی بماند برای اینکار شما می توانید پس از اتمام آرایش و رژلب، در فاصله 6 تا 8 اینچی از صورت اسپری کنید تا آرایش زیبا و بی نقص خود را در جای خود تنظیم کنید.

در نتیجه:

ما در این مقاله شما را انواع روش‌ها و مراحل برای داشتن رژلب با ماندگاری بالا آشنا کردیم تا با خیال راحت بتوانید در مهمانی‌ها، جلسات کاری و روز‌های شلوغ از زیبایی لب‌هایتان اطمینان حاصل کنید از طرفی در این مقاله اشاره شده که باید از رژلب‌های باکیفیت استفاده کنید تا از اعتبار آنچه که به لب‌های خود می زنید اطمینان حاصل کنید. امروزه در بازار و صنعت زیبایی انواع مختلفی از رژلب ها در رنگ‌های متنوع به حالت مایع و جامد موجود است که شما می توانید با توجه به رنگ پوست و ترکیبات آن انتخاب مناسبی داشته باشید و لب‌هایی زیبا برای خودتان به ارمغان بیاورید.


برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید