راهنمای خرید کرم پودر برای پوست چرب

راهنمای خرید کرم پودر برای پوست چرب
26 دی 1402 بدون نظر 10 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

اگر دارای پوست چرب هستید و به جای خرید کرم پودر مناسب پوست چرب از کرم پودر دیگری استفاده کنید، آن محصول می تواند به خاطر مطابقت نداشتن با جنس پوست شما زمینه را برای مسدود شدن منافذ پوستی فراهم کند و منجر به جوش‌های بیشتر شود.

کسانی که پوست چرب دارند بیشتر در معرض شکستگی قرار می گیرند زیرا ترکیبی از سبوم و سلول‌های مرده پوست است که لکه ایجاد می کند به همین خاطر هر چه روغن بیشتری به طور طبیعی روی پوست وجود داشته باشد احتمال متراکم شدن رنگ پوست شما بیشتر می شود. بنابراین پیشنهاد می گردد تا برای مراقبت از پوست خود هنگام خرید محصولات آرایشی از جمله کرم پودر به مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید همچنین از محصولاتی استفاده کنید که مناسب جنس پوست شما است به طور مثال اگر دارای پوست چرب هستید و به جای خرید کرم پودر مناسب پوست چرب از کرم پودر دیگری استفاده کنید، آن محصول می تواند به خاطر مطابقت نداشتن با جنس پوست شما زمینه را برای مسدود شدن منافذ پوستی فراهم کند و منجر به جوش‌های بیشتر شود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با 7 برند محبوب کرم پودر برای پوست‌های چرب آشنا کنیم تا با آگاهی از برندهای مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.

1- کرم پودر دیور:

یکی از محبوب‌ترین برندها در صنعت زیبایی و آرایشی برند لوکس کریستین دیور است کرم پودر دیور با پوشش بسیار بالا و به خاطر ماندگاری طولانی مدت می تواند به خوبی پوستی بی عیب و نقص برای شما به ارمغان بیاورد. کرم پودر دیور بافت سبک و نرمی دارد به طوری که بعد استفاده از آن احساس سنگینی به پوست دست نمی دهد و ظاهری مات و طبیعی برای پوست شما فراهم می کند تا از شر چربی و روغن اضافه پوست خلاص شوید. کرم پودر دیور ضد آب و ضد تعریق است به طوری که اگر در هوای گرم و شرجی زندگی می کنید می توانید بدون هیچ نگرانی از خراب شدن آرایش از این محصول استفاده کنید همچنین به خاطر ترکیب شدن با SPF می تواند از پوست شما در برابر اشعه‌های فرابنفش محافظت کند. یکی از ویژگی‌های خاص کرم پودر دیور پوشش فوق العاده و در عین حال سبک آن است که برای پوست‌های چرب فوق العاده است این کرم موجب مسدود شدن منافذ پوستی نمی شود از طرفی دیگر به خاطر فرمولاسیون فاقد مواد مضر به یکی از گزینه‌های انتخاب کرم پودر در میان علاقمندان به آرایش تبدیل شده است. بنابراین در رویدادهای مهم زندگی با انتخاب کرم پودر دیور از ارتقای سطح آرایش خود اطمینان حاصل کنید.

2- کرم پودر مات شیگلم:

یکی دیگر از بهترین کرم پودرهای مناسب پوست چرب، کرم پودر برند شیگلم است این کرم پودر به خاطر پوشش بالایی که دارد می تواند به رفع نواقص و بهبود آرایش شما بپردازد به طوری که شما را از شر هر گونه لکه و جای جوش خلاص کند همچنین به خاطر مقاومت بالایی که در برابر تعریق و گرما دارد می تواند از درخشندگی پوست ناشی چربی جلوگیری کند و ظاهری مات و طبیعی برای شما به ارمغان بیاورد. کرم پودر شیگلم فاقد مواد مضر از جمله عطر مصنوعی است و به خاطر بافت سبکی که دارد از مسدود شدن منافذ جلوگیری می کند تا با مدیریت چربی مانع ایجاد جوش شود. کرم پودر شیگلم در انواع رنگ‌ها در بازار موجود است تا شما با توجه به رنگ پوست خود کرم پودر مناسب را انتخاب کنید. اما متاسفانه نسخه‌های فیک این محصولات در بازار بیشمار است به همین خاطر باید از اورجینال بودن محصول و مکانی که از آنجا خرید می کنید اطمینان حاصل کنید تا بتوانید از محصول اصلی با مزایای آن بهره‌مند شوید.

3- کرم پودر مک:

کرم پودر برند مک یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کرم پودرهاست که برای شما پوستی یکدست و صاف به ارمغان می آورد. این کرم پودر در رنگ‌های مختلف متناسب با پوست چرب در بازار موجود است به همین خاطر شما به راحتی می توانید کرم پودر متناسب با رنگ پوست خود را خریداری کنید و از مزایای فوق العاده آن بهره ببرید فرمولاسیون خاص کرم پودر مک باعث می شود تا از تولید چربی اضافه در پوست جلوگیری شود و مانع درخشندگی ناشی از روغن اضافه در پوست می گردد به خاطر قدرت پوششی که دارد می تواند پوستی بدون لکه و جای جوش برای شما به ارمغان بیاورد همچنین از ماندگاری بالایی برخوردار است به طوری که شما می توانید با خیال راحت بدون تجدید آرایش از آن استفاده کنید. کرم پودر مک فاقد چربی است و ضمن اینکه موجب ایجاد جوش در پوست چرب نمی شود پوست را آبرسانی و هیدراته می کند بنابراین اگر می خواهید از کرم پودری استفاده کنید که ضمن کاور بالا از ایجاد مشکلات پوستی از جمله جوش جلوگیری کند می توانید کرم پودر مک را جز گزینه‌های خود قرار دهید تا آرایشی جذاب و زیبا داشته باشید.

4- کرم پودرLaura Mercier:

کرم پودرLaura Mercier به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد می تواند نیازهای شما را در آرایش برطرف کند تا با خیال راحت از آن استفاده کنید این کرم پودر فاقد چربی است و بافت نرمی دارد به همین خاطر منافذ پوست شما را مسدود نمی کند تا از ایجاد روغن اضافه جلوگیری شود بنابراین شما در هنگام استفاده از این کرم پودر با مشکلاتی از جمله جوش مواجه نمی شوید. کرم پودرLaura Mercier به خوبی نقص‌های پوست شما را برطرف می کند همچنین به خاطر فرمولاسیون خاصی که دارد می تواند جلوه‌ای مات و طبیعی برای شما به ارمغان بیاورد از دیگر ویژگی‌های خارق العاده این کرم پودر ماندگاری طولانی مدت آن است به طوری که می تواند تا 15 ساعت آرایش شما را حفظ کند تا نیازی به فرصت برای تجدید آرایش نداشته باشید.

5- کرم پودر فور اور:

این کرم پودر دارای پوشش و کاور بالایی است به طوری که برای شما پوستی یکدست و صاف به ارمغان می آورد کرم پودر فور اور به خاطر بافت سبکی که دارد برای پوست چرب مناسب است چرا که ضمن پوشاندن لکه‌های جوش و چین و چروک مانع بسته شدن منافذ پوستی نمی شود شما زمانی که از این کرم پودر برای پوست خود استفاده می کنید به هیچ عنوان احساس سنگینی نخواهید کرد. کرم پودر فور اور از ماندگاری بالایی برخوردار است و ظاهری مات برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین اگر می خواهید کرم پودری برای پوست چرب خود انتخاب کنید می توانید کرم پودر فور اور را جز گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

 راهنمای خرید کرم پودر

6- کرم پودر هدی بیوتی:

کرم پودر یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند هدی بیوتی است این محصول در میان بسیاری از علاقمندان آرایشی پرطرفدار است. کرم پودر هدی بیوتی ضد آب و ضد تعریق است به همین خاطر شما می توانید بدون نگرانی از خراب شدن آرایش در اثر گرما از آن استفاده کنید همچنین به خاطر ماندگاری بالایی که دارد می تواند آرایش شما را حفظ کند. کرم پودر هدی بیوتی غیر کمدون زا و مواد مضر است همچنین با وجود سبک بودن، پوشش و کاور بالایی دارد به طوری که می تواند پوستی بی عیب و نقص برای شما به ارمغان بیاورد. تناژ مختلفی از کرم پودر هدی بیوتی در بازار موجود است به همین خاطر شما می توانید از کرم پودر متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید. 

7- کرم پودر Nars

کرم پودر نارس ضمن ماندگاری بالا از قدرت فوق العاده‌ای برخوردار است به طوری که پوست شما را از شر هرگونه لکه‌های پوستی و چین و چروک خلاص می کند این کرم پودر بافت سبکی دارد به طوری که شما احساس سنگینی نمی کنید کرم پودر نارس ضد آب است و در برابر تعریق مقاوم است همچنین غیرکمدون زا و مواد مضر است به همین خاطر شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید تا از بهبود کیفیت آرایش خود اطمینان حاصل کنید.

در نتیجه:

انتخاب کرم پودر متناسب با جنس پوست اهمیت زیادی دارد چرا که به بهبود سطح آرایش کمک می کند اگر شما از کرم پودر مناسب جنس پوست خود استفاده نکنید با مشکلات مختلفی روبرو می شوید. قبل از خرید کرم پودر باید نوع پوست خود را مشخص کنید و با آگاهی از نوع پوست، نخستین گام را برای انتخاب کرم پودر مناسب بردارید کرم پودرهای متناسب با پوست چرب به مدیریت چربی پوست و جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوستی می پردازد تا شما با مشکلاتی مثل جوش مواجه نشوید چرا که پوست چرب بیش از حد به تولید روغن اضافی می پردازد و باعث درخشندگی پوست شما می شود و تصور کنید که بر روی این پوست از کرم پودر سنگین و غلیظ استفاده کنید، در اینجا نه تنها به پوست خود آسیب وارد می کنید بلکه آرایشی ناخوشایند برای خود به ارمغان می آورید به همین خاطر اهمیت انتخاب کرم پودر متناسب با جنس پوست مشخص می گردد همچنین با انتخاب کرم پودر مناسب با توجه به پوستی که دارید نیازهای متناسب با نوع پوست خود را برطرف کنید. بنابراین ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 7 تا از بهترین برندهای کرم پودر برای پوست چرب آشنا کنیم تا با آگاهی از آنها بهترین تصمیم را بگیرید همچنین در نظر داشته باشید که نسخه‌های فیک این کرم پودرها در بازار بسیار است به همین خاطر شما را با چالش‌های مختلفی روبرو می کند بنابراین توصیه می شود که از مراکز قابل اطمینان خرید کنید تا از اورجینال بودن کرم پودر اطمینان حاصل کنید.

 

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید