بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست

بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست
28 دی 1402 بدون نظر 10 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

داشتن پوستی عالی و درخشان تنها به ژنتیک بستگی ندارد اگر چه که ثاتیر زیادی دارد اما به تنهایی کافی نیست یکی از راه‌هایی که به شما کمک می کند تا سلامت پوست خود را تامین کنید داشتن روتین پوستی ست که می تواند با تامین مواد ضروری و مورد نیاز پوست به شما کمک کند

داشتن پوستی عالی و درخشان تنها به ژنتیک بستگی ندارد اگر چه که ثاتیر زیادی دارد اما به تنهایی کافی نیست یکی از راه‌هایی که به شما کمک می کند تا سلامت پوست خود را تامین کنید داشتن روتین پوستی ست که می تواند با تامین مواد ضروری و مورد نیاز پوست به شما کمک کند اما انتخاب محصولات مراقبت از پوست کار ساده‌ای نیست چرا که در صورت انتخاب اشتباه شما با مشکلاتی مانند جوش مواجه می شوید بنابراین ضمن اطمینان از کیفیت محصولات باید همیشه نوع پوست اولویت شما باشد چرا که پوست‌های مختلف نیازهای متفاوتی دارند. ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین برندهای مراقبت از پوست آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

برندهای معتبر در مراقبت از پوست

1- برند کلینیک:

یکی از شناخته شده‌ترین محصولات مراقبت از پوست برند کلینیک است این برند به دلیل ارائه محصولات باکیفیت و فاقد مواد مضر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برند کلینیک با رعایت استانداردهای بهداشت جهانی، موفقیت زیادی را در فروش محصولات خود بدست آورده است از این برند محصولاتی مختلفی در بازار موجود است و به خاطر فرمولاسیون فاقد مواد خطرناک و موثری که دارد جز برندهای برتر محصولات مراقبت از پوست در آمریکا قرار دارد این محصولات شامل کرم‌های مرطوب کننده، آبرسان، ضد آفتاب، ماسک ورقه‌ای، پاک‌کننده‌ها، تونر، انواع محصولات مراقبتی از چشم، لب و بدن می شود. اولین گام برای انتخاب محصول مناسب توجه به نوع پوست است برند کلینیک با توجه به پوست‌های مختلف و نیازهای متفاوت آنها محصولات مراقبتی متنوعی را تولید کرده است که شما قبل از خرید باید به آن توجه کنید تا محصول مناسب خود را خریداری کنید. برند کلینیک برخلاف برندهای دیگر، محصولاتی را ویژه آقایان تولید کرده است از جمله این محصولات می توان به شوینده‌ها، اصلاح صورت، مرطوب کننده، لایه بردار و ... اشاره کرد. همچنین این برند پک‌های مختلفی را با توجه به نوع پوست شما ارائه می دهد چرا که امروزه محصولات متنوعی در بازار موجود است که شما را با چالش‌های متعددی روبرو می کند اما با این کار برند کلینیک، شما در انتخاب محصول سردرگم نخواهید شد و به راحتی می توانید پک مراقبتی را با توجه به پوست خود انتخاب کنید.

بهترین محصولات برند کلینیک

از جمله محصولات پرطرفدار این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرم Smart Custom-Repairاین سرم با خطوط چین و چروک و لکه‌های تیره روی پوست مبارزه می کند تا علائم پیری را در پوست کاهش دهد.
  • مرطوب کننده  Clinique: این مرطوب کننده بافت سبک و بدون چربی دارد که برای انواع پوست‌ها طراحی شده است و به خاطر ترکیباتی که دارد به سرعت جذب پوست می شود.
  • 2- برندORDINARY:

    یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای مراقبت پوستی برند ORDINARY است این برند کانادایی به خاطر ارائه محصولات خاص با ترکیبات مفید مشهور است برند ORDINARY بر روی استفاده از مواد اولیه ساده، موثر و با پشتوانه علمی برای تولید محصولاتی کاربردی تمرکز کرده است که نتایج مطلوبی را در تاثیر محصولات خود ارائه کرده است این برند در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می کند و محصولاتی نظیر سرم‌ها، تونر، مرطوب کننده و... را ارائه کرده است تا به شما در رفع مشکلاتی نظیر قرمزی پوست، خشکی و کاهش خطوط ریز کمک کند. برند ORDINARY به خاطر رویکرد ساده و موثر خود در زمینه مراقبت از پوست و تعهد به شفافیت در مورد مواد اولیه‌ای که در محصولات خود بکار برده است در میان علاقمندان به مراقبت از پوست محبوب و پرطرفدار است. 

    بهترین محصولات برند اوردینری

    از جمله محصولات پرطرفدار و پرفروش برند ORDINARYدر زمینه مراقبت پوستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سرم نیاسینامید: سرم نیاسینامید برند ORDINARY حاوی ویتامین‌ و ترکیباتی است که می تواند به شما در رفع لکه و کنترل چربی پوست کمک کند همچنین با حفظ رطوبت در پوست به ترمیم پوست‌های آسیب دیده می پردازد.
    • پاک کننده Squalane: این پاک کننده فاقد مواد مضر از جمله الکل و سیلیکون می باشد تا از پوست حساس شما محافظت کند.
    • مرطوب کننده  ORDINARY: این مرطوب کننده حاوی بافت سبک و نرمی است همچنین از اسید هیالورونیک و اسیدهای آمینه برای آبرسانی فوری در انواع پوست‌ها به مرور زمان استفاده می کند.
    • تونر لایه بردار: تونر برند ORDINARYبه رفع تیرگی‌ها و ناهمواری‌های پوست می پردازد و با استفاده از ترکیبات موجود و از بین بردن سلول‌های مرده پوستی شفافیت و درخشندگی پوست را برای شما به ارمغان می آورد.
    • 4- برند SkinCeuticals

  • SkinCeuticals یک برند ویژه محصولات مرقبت از پوست است که مورد اعتماد بسیاری از متخصصان و علاقمندان به زیبایی در سراسر جهان قرار دارد این برند متعهد است به استفاده از مواد باکیفیت و موثر که توسط علم و فناوری پشتیبانی می شود. برند SkinCeuticals با درک تفاوت‌ها و نیاز‌های متعدد هر پوستی محصولات مختلفی را تولید کرده است تا شما با توجه به پوستی که دارید محصول متناسب با آن را انتخاب کنید همچنین این برند به دلیل میراثی که در تحقیقات و نوآوری‌های پیشرفته در زمینه مراقبت پوستی دارد به چراغ راهنما در صنعت زیبایی تبدیل شده است. 

    از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات برند SkinCeuticals می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    سرم CE Ferulic: موجب درخشندگی و افزایش استحکام پوست می شود و به خاطر ترکیباتی که دارد برای انواع پوست‌های معمولی، خشک و حساس مناسب است 

    سرم Phloretin CF: یکی از سرم‌های آنتی اکسیدانی برتر برند SkinCeuticals است که برای پوست‌های معمولی، چرب و مختلط مناسب است این سرم ضمن اینکه موجب افزایش درخشندگی پوست می شود به مبارزه با لکه‌های جدید می پردازد.

    سرم Silymarin CF: این سرم برای کسانی که دارای پوست چرب و مستعد آکنه هستند مناسب است. سرم Silymarin CF حاوی اسید ال اسکوربیک و اسید فرولیک است که با کاهش خطوط ریز و مبارزه با آسیب‌های محیطی از پوست شما محافظت می کند.

    4- برند CeraVe:

    این برند بدون توجه به بودجه شما محصولات کاملی را برای شما در نظر گرفته است شما می توانید از برند CeraVe بدون نیاز به بودجه هنگفت برای رفع نگرانی‌های پوستی خود استفاده کنید از طرفی دیگر محصولات این برند توسط متخصصان پوست توسعه یافته است و با ترکیب منحصر به فردی، سه سرامید ضروری که حدود 50 درصد از ترکیب پوست شما را تشکیل می دهد، ایجاد شده است تا به آرامی در پوست شما نفوذ کند و در طول روز به مراقبت و محافظت از پوستتان بپردازد. برند CeraVe به خاطر مزایای بی شماری که دارد به یکی از بهترین و معتبرترین برندهایی که در زمینه مراقبت از پوست فعالیت می کنند، تبدیل شده است شما به راحتی می توانید با توجه به نوع پوستی که دارید از محصولات مختلفی مانند سرم‌ها، مرطوب کننده‌ها، لوسیون بدن، ضد آفتاب و پاک کننده‌ها استفاده کنید تا سلامت پوست خود را تضمین کنید و از کیفیت محصولات اطمینان داشته باشید. همچنین برند CeraVe کسانی را که دچار بیماری‌های پوستی نظیر خشکی، جوش، اگزما و پسوریازیس شده اند را مورد توجه خود قرار داده است تا بتوانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند اما توصیه می شود که اگر دچار بیماری‌های پوستی مانند موارد بالا هستید حتما قبل از استفاده از هر محصولی به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید تا با توجه به پوست شما محصول مناسب را پیشنهاد کنند. از جمله محصولات پرفروش و معروف برند CeraVe می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کرم مرطوب کننده: کرم مرطوب کننده برند CeraVe غیرچرب و با جذب بالا است که با سه سرامید ضروری فرموله شده است و ضمن حفظ رطوبت از سد پوست شما محافظت می کند.

    پاک‌کننده  Hydrating Facial Cleanser: بدون اینکه بیش از حد طراوت پوست را از بین ببرد به پاکسازی پوست می پردازد این شوینده دارای اسید هیالورونیک است که ضمن آبرسانی به تقویت سد محافظ پوست می پردازد این شستشوی صورت غیر کومدوژنیک روشی موثر و در عین حال غیرتحریک‌کننده است و برای هر نوع روتین مراقبت از پوستی مناسب است.

    5- برند Neutrogena:

    این برند جز محبوب‌ترین برندها در زمینه مراقبت از پوست است و به خاطر کیفیت بالایی که دارد مورد تایید بسیاری از متخصصان قرار گرفته است برند Neutrogena ضمن قدرت جذب و اثرگذاری بالایی از قیمت مناسبی برخوردار است برند Neutrogena در زمینه‌های متعددی از جمله محصولات مراقبت از پوست، مو، آرایشی و درمانی فعالیت می کند و از جمله پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات برند Neutrogena می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ژل Hydro Boost Water: این ژل حاوی اسید هیالورونیک است و بافت نرم و سبکی دارد به همین خاطر شما بعد استفاده از این ژل احساس سنگینی نخواهید کرد همچنین به خاطر ترکیباتی که دارد برای پوست‌های مستعد آکنه مناسب است.
    • ژل دور چشم: این ژل یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند Neutrogena است. این ژل حاوی اسید هیالورونیک است که علاوه بر آبرسانی عمیق به کاهش خطوط ریز می پردازد.
    • پاک‌کننده آرایش: این محصول فاقد روغن است که همین ویژگی آن را برای پوست‌های مستعد آکنه مناسب می کند.
  • در نتیجه:

    داشتن روتین پوستی مناسب برای حفظ و تضمین سلامتی پوست اهمیت زیادی دارد اما انتخاب محصول مناسب با توجه به تنوع در بازار همواره شما را با چالش‌های متعددی روبرو می کند به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 5 تا از بهترین برندها در زمینه مراقبت از پوست آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید اما توصیه می شود که حتما قبل استفاده از هر محصولی برای انتخاب درست به پزشک متخصص مراجعه کنید تا بتوانید در مسیر درست گام بردارید. با خرید محصولات مراقبت از پوست در فروشگاه لیلیپوت علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات کالا را با تضمین اصالت و گارانتی دریافت نمایید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید