• رنگساژ چیست و چه کاربردی دارد؟
    رنگساژ چیست و چه کاربردی دارد؟

    یکی از پرطرفدارترین کارها در سالن‌های آرایشی و زیبایی رنگ کردن موها است شما می توانید با توجه به رنگ پوستی که دارید رنگ مناسب را انتخاب کنید و با مراجعه به یک سالن معتبر و آرایشگر ماهر موهای خود را با مواد باکیفیت رنگ کنید

    10 آبان 1402
  • روش‌های حفظ و ماندگاری آرایش صورت
    روش‌های حفظ و ماندگاری آرایش صورت

    خراب شدن آرایش در اواسط روز می تواند برای شما ناراحت کننده باشد و ظاهری نامناسب برای شما به ارمغان بیاورد به همین دلیل ماندگاری آرایش شما اهمیت زیادی دارد که این با توجه به اعمالی که در مراحل آماده سازی در هنگام آرایش انجام می دهید

    8 آبان 1402
  • انواع روش ها برای فر کردن مو
    انواع روش ها برای فر کردن مو

    شما عاشق مدل موهای مجعد و فر هستید اما هر بار که تلاش می کنید تا در خانه حلقه هایی زیبا در موهایتان به ارمغان بیاورید نمی توانید، نگران نباشید ما در این مقاله می خواهیم شما را با انواع روش ها برای فر کردن مو آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی موهایی فر و شیک داشته باشید.

    15 مهر 1402
  • علت کیکی شدن کرم پودر روی صورت
    علت کیکی شدن کرم پودر روی صورت

    کیکی شدن صورت ناشی از استفاده‌ی بیش از حد، فونداسیون و کرم پودر است که باعث ایجاد ظاهری نامناسب در پوست و صورت شما می شود. در این مقاله علاوه بر بررسی علت های کیکی شدن کرم پودر بر روی صورت به ارائه راهکار برای جلوگیری از کیکی شدن می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

    1 مهر 1402
  • اشتباهات رایج استفاده از رژ گونه
    اشتباهات رایج استفاده از رژ گونه

    رژگونه به صورت مایع، پودری و کرمی به گونه های شما رنگ می بخشد و صورتی جذاب و درخشان برای شما به ارمغان می آورد. بسیاری از خانم ها گمان می کنند که استفاده از رژگونه آسان است در حالی که انجام دادن چند اشتباه ساده به جای ساختن لبخندی زیبا، ظاهر شما را همانند دلقک ها نمایان می سازد.

    1 مهر 1402
  • صاف کردن مو بدون کراتین
    صاف کردن مو بدون کراتین

    استفاده از کراتین برای صاف کردن مو به دلیل خاصیت ضد موخوره و پوشش ابریشمی که دارد در میان خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است اما به دلیل قرار گرفتن مو در معرض مواد شیمیایی می تواند برای مو های شما مضر باشند.

    19 شهریور 1402
  • تفاوت روزاسه با آکنه چیست؟
    تفاوت روزاسه با آکنه چیست؟

    آکنه و روزاسه هر دو جزء بیماری های پوستی محسوب می شوند که می توانند ظاهری ناپسند بر روی چهره‌ی شما ایجاد کنند. بنابراین در این مقاله ما قصد داریم شما را با آکنه و روزاسه آشنا کنیم و تفاوت آنها را بایکدیگر بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

    16 شهریور 1402
  • راه کار اساسی برای حذف لکه‌های پوستی
    راه کار اساسی برای حذف لکه‌های پوستی

    لکه های تیره یا پرپیگمانتاسیون ممکن است در اثر زخم آکنه، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و تغییرات هورمونی ایجاد شوند. پیشنهاد می کنیم برای از بین بردن این لکه ها به پزشک متخصص مراجعه کنید

    15 شهریور 1402
  • هرآنچه که باید در مورد کامپوزیت یا لمینت
    هرآنچه که باید در مورد کامپوزیت یا لمینت

    اگر شما به دنبال ترمیم دندان های شکسته خود هستید کامپوزیت و لمینیت می تواند به شما کمک کند. دندان ها جزء زیبایی ظاهری شما محسوب می شود و موجب افزایش اعتماد به نفس و لبخندی زیبا می شود. به همین خاطر سلامتی دندان های شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

    11 شهریور 1402
  • بایدها و نبایدها درباره‌ بیوتی بلندر
    بایدها و نبایدها درباره‌ بیوتی بلندر

    یکی از وسایل لوازم آرایشی که در میان سلبریتی ها و علاقمندان زیبایی، از محبوبیت زیاد برخوردار اند استفاده از بیوتی بلندر است. با استفاده از این وسیله شما می توانید روکش و رنگ دلخواه تان به پوست خود ببخشید.

    11 شهریور 1402
  • مراقبت از پوست با ماسک خانگی ضد جوش
    مراقبت از پوست با ماسک خانگی ضد جوش

    جوش ها آزار دهنده و بدترین چیزی هستند که در دوران بلوغ با آن روبرو می شوید البته آکنه ها فقط مختص دوران نوجوانی نیستند بلکه ممکن است به دلایل مختلفی در بزرگسالی هم شما با جوش روبرو شوید. ما در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین ماسک های خانگی برای جوش صورت آشنا کنیم.

    10 شهریور 1402
  • نکات مهم اسکراب بدن
    نکات مهم اسکراب بدن

    اسکراب بدن یک لایه بردار فوق العاده برای پوست شماست. اسکراب به شما در حذف سلول های مرده پوست کمک می کند و در گردش خون در پوست شما موثر است.

    8 شهریور 1402