بهترین پرایمرها برای پوست با منافذ باز

بهترین پرایمرها برای پوست با منافذ باز
4 اردیبهشت 1403 بدون نظر 10 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

داشتن منافذ باز یکی از مشکلاتی است که بیشتر افرادی که دارای پوست چرب هستند با آن سروکله می زنند اما با در پیش گرفتن روتین پوستی مناسب از جمله پاکسازی پوست، استفاده از ماسک صورت و انتخاب محصولات باکیفیت شما می تواند به کوچک‌تر کردن این منافذ بزرگ کمک کنید

داشتن منافذ باز یکی از مشکلاتی است که بیشتر افرادی که دارای پوست چرب هستند با آن سروکله می زنند اما با در پیش گرفتن روتین پوستی مناسب از جمله پاکسازی پوست، استفاده از ماسک صورت و انتخاب محصولات باکیفیت شما می تواند به کوچک‌تر کردن این منافذ بزرگ کمک کنید اما باید بدانید که هیچ راهکاری برای از بین بردن این منافذ وجود ندارد و شما تنها می توانید با انتخاب محصولات مناسب مانند پرایمر صورت از آن برای پوشاندن این منافذ به طور موقت استفاده کنید ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین پرایمرها برای منافذ باز پوست آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتری در این مسیر قدم بردارید.

 

1- پرایمر فور اور:

این پرایمر با کوچکتر کردن منافذ باز شما سطحی یکدست و صاف برای شما به ارمغان می آورد همچنین با وجود آبرسانی کردن از چرب و براق شدن پوست ناشی از چربی جلوگیری می کند پرایمر فور اور بافتی سبک، نرم و مات مانندی دارد به طوری که بعد استفاده از آن ظاهری مخملی با ماندگاری بالا برای شما ایجاد می کند. این پرایمر با پر کردن خطوط چین و چروک سطحی یکدست برای آرایش فراهم می کند تا آرایشی بی عیب و نقص داشته باشید.

2- پرایمر پروفشنال بنفیت:

این محصول با پوشاندن منافذ باز پوست و پر کردن خطوط چین و چروک سطحی صاف و یکدست برای آرایش به ارمغان می آورد تا شما بتوانید به راحتی از شر منافذ باز پوستی خود هنگام آرایش خلاص شوید. از پرایمر برای زیرسازی آرایش استفاده می شود تا به شما در افزایش ماندگاری کرم پودر کمک کند همچنین با کنترل میزان تولید سبوم اضافی در پوست چرب از براق شدن و درخشندگی ناشی از چربی پوست جلوگیری می کند. پرایمر پروفشنال بنفیت بافتی سبک و مات دارد به همین خاطر شما بعد استفاده از آن احساس سنگینی بر روی پوست نخواهید داشت همچنین به دلیل داشتن ویتامین E در ترکیبات خود می تواند از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کند.

3- پرایمر دوسه:

یکی دیگر از پرایمرهایی که به شما کمک می کند تا بتوانید منافذ باز و ناهمواری‌های پوست خود را به کمک کرم پودر به خوبی پنهان کنید پرایمر دوسه است این محصول به خوبی می تواند منافذ باز و خطوط چین و چروک پوستی را پر کند پرایمر دوسه برای کسانی که دارای پوست چرب هستند مناسب است چرا که می تواند با کنترل میزان چربی اضافی از براق شدن پوست جلوگیری کند و شما با خیال راحت می توانید تا ساعت‌ها از ماندگاری آرایش خود اطمینان پیدا کنید. پرایمر دوسه بافت سبک و نرمی دارد بنابراین احساس ناخوشایند و سنگینی بر روی پوست نخواهید داشت.

4- پرایمر مایع تاچا:

پرایمر مایع تاچا حاوی عصاره ابریشم، عصاره چای سبز، عصاره جلبک دریایی و عصاره برنج ژاپنی است به همین خاطر می تواند به خوبی منافذ باز و خطوط چین و چروک را پر کند تا سطحی یکدست برای آرایش داشته باشید همچنین می تواند ضمن آبرسانی و مرطوب کردن پوست از ایجاد براقیت و درخشش ناشی از چربی پوست جلوگیری کند. پرایمر تاچا برای استفاده دور چشم مناسب است و به خاطر بافت سبکی که دارد باعث ایجاد سنگینی بر روی پوست نمی شود. از نکات مثبت پرایمر تاچا عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر مانند پارابن و عطر مصنوعی است به همین خاطر غیر حساسیت زا است اگر شما به دنبال پرایمری هستید که ضمن کوچک کردن منافذ باز، غیر کومدون زا باشد و به تقویت و تغذیه پوست شما بپردازد می توانید در بین گزینه‌های خود پرایمر تاچا را هم قرار دهید تا تاثیر فوق العاده آن را بر روی پوست مشاهده کنید.

5- پرایمر Skin Base Visage برند مک:

پرایمر مک به دلیل ترکیباتی که دارد ظاهری درخشان برای شما به ارمغان می آورد این محصول بافت ژلی و سبکی دارد به طوری که شما احساس سنگینی نخواهید داشت. پرایمر Skin Base Visage مک برای کسانی که دارای پوست مختلط هستند مناسب است و به ماندگاری آرایش شما برای مدت طولانی کمک می کند همچنین این پرایمر با پر کردن منافذ باز و قرمزی پوست سطحی یکدست برای آرایش فراهم می کند. از نکات فوق العاده عالی این پرایمر عدم ایجاد جوش و آکنه است. پرایمر مک از موادی نظیر کافئین، عصاره جلبک و عصاره چای سبز استفاده می کند در نتیجه می تواند در کنار تقویت پوست به شما برای داشتن آرایشی بی عیب و نقص کمک کند.

6- پرایمر Baby Skin میبلین:

این محصول با محو کردن منافذ باز صورت شما، پوستی یکدست به ارمغان می آورد تا بتوانید آرایش خود را برای ساعات طولانی بدون خراب شدن بی عیب و نقص نگه دارید. پرایمر Baby Skin میبلین بافتی ژلی و سبکی دارد که بدون اینکه منافذ باز شما را مسدود ساز سطحی صاف به ارمغان می آورد در کنار این مزایا پرایمر میبلین غیر کومدون زا است و برای انواع پوست‌ها مناسب است همچنین به خاطر ترکیباتی که دارد با استفاده از این محصول دیگر نگران جوش و آکنه نباشید چرا که پرایمر میبلین مانع ایجاد جوش می شود و از آنجایی که دارای مرطوب کننده است باعث خشک شدن پوست شما نمی شود.

7- پرایمر مات گلدن رز:

یکی از پرایمرهایی که برای داشتن آرایشی نچرال و مات مناسب است پرایمر مات گلدن رز است این پرایمر ضمن اینکه به خوبی منافذ پوست شما را کوچک می کند می تواند با پر کردن چین و چروک سطحی یکدست برای آرایش به ارمغان بیاورند همچنین این پرایمر با جذب چربی به کنترل میزان سبوم پوست می پردازد و از ایجاد براقیت جلوگیری می کند از نکات خوب این پرایمر بافت سبک و نرم آن است که از ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست جلوگیری می کند از طرفی دیگر این پرایمر با زیرسازی فوق العاده‌ای که دارد می تواند تا ساعت‌ها آرایش شما را حفظ کند تا آرایش جذاب خود را بدون نگرانی برای مدت طولانی حفظ کنید.

8- پرایمر گرلن:

یکی از پرایمرهایی که از محبوبیت و طرفداران بی شماری برخوردار است پرایمر گرلن است این پرایمر برای کسانی که پوست چرب و مختلطی دارند مناسب است همچنین پرایمرگرلن می تواند ضمن محو کردن منافذ باز صورت لکه‌های تیره پوست شما را بپوشاند و با افزایش ماندگاری، آرایش شما را برای مدت طولانی حفظ کند. از دیگر نکات مثبت پرایمر گرلن کنترل میزان چربی پوست است به همین خاطر برای پوست‌های چرب این پرایمر ایده آل است.

9- پرایمر اسمش باکس مدل Photo Finish:

اگر می خواهید که زیرسازی آرایش فوق العاده‌ای داشته باشید می توانید از پرایمر اسمش باکس استفاده کنید این پرایمر با پر کردن منافذ باز و خطوط ریز صورت زمینه را برای آرایشی زیبا و ماندگار فراهم می کند تا شما بتوانید این زیبایی را برای ساعات طولانی بر روی پوست حفظ کنید همچنین این پرایمر از فرمولاسیون سبک و فاقد چربی برخوردار است به طوری که شما بعد استفاده از آن احساس سنگینی بر روی پوست نخواهید داشت.

10- پرایمر Pore Filler نیکس:

این پرایمر با پر کردن ناصافی‌های پوست و پوشاندن منافذ باز به شما برای داشتن زیرساختی عالی در آرایش کمک بسزایی می کند پرایمر نیکس دارای ویتامین E است و به خاطر بافت سبک و کرمی که دارد می تواند بدون ایجاد احساس سنگینی پوششی نرم و لطیف برای شما به ارمغان بیاورد.

11- پرایمر کاور اف ایکس گریپینگ:

این پرایمر علاوه بر سفت کردن پوست به شما برای داشتن پوستی صاف و یکدست کمک می کند به طوری که با پر کردن خطوط ریز و محو کردن منافذ باز، پوستی مناسب برای آرایش به ارمغان می آورد پرایمر کاور اف ایکس سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه است به همین خاطر می تواند در جوانسازی پوست شما تاثیرگذار باشد همچنین این محصول از مواد شیمیایی خشن نظیر الکل، پارابن، سولفات، فتالات، عطر، گلوتن و روغن‌های معدنی ساخته نشده است و برای انواع پوست‌ها مناسب است بنابراین اگر به دنبال پرایمری می گردید که ضمن محو کردن منافذ باز به سفت کردن و جوانسازی پوست شما بپردازد می توانید از پرایمر گریپینگ کاور اف ایکس استفاده کنید.

12- پرایمر برتدی اسکین شیگلم:

این محصول حاوی عصاره‌های روغن گل رز، گل صد تومانی، هلو و ریحان است و بافت ژلی و سبکی دارد به طوری که می تواند منافذ باز پوست شما را به خوبی بپوشاند تا دیگر نگران ظاهر آزار دهنده آنها در صورت خود نباشید همچنین پرایمر شیگلم خاصیت آبرسانی و روشن کنندگی پوست را دارد. پرایمر برتدی اسکین شیگلم برای هر نوع پوستی مناسب است تا از آن برای آماده سازی پوست قبل از آرایش استفاده کنید. 

 

در نتیجه:

پرایمر صورت یکی از مراحل مهم برای داشتن آرایشی زیبا و ماندگار است به همین خاطر انتخاب پرایمر مناسب اهمیت زیادی دارد تا ضمن خراب نشدن آرایش، با پوست شما سازگاری داشته باشد در صورت انتخاب پرایمر نامناسب ممکن است شما با پیامدهای ناخوشایندی روبرو شوید همچنین پرایمر به شما کمک می کند تا با پر کردن منافذ باز و یکدست کردن ناهمواری‌های پوست سطحی یکدست و صاف را برای آرایش به ارمغان بیاورید ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین پرایمرها برای منافذ باز پوست آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید انتخاب مناسبی را برای سلامتی و زیبایی پوستتان بگیرید. همچنین در مقاله راهنما خرید پرایمر صورت می‌توانید اطلاعات مفید دیگری کسب نمایید.

 

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید